GPS antenne til HTC desire HD
Fra : Kim

Dato : 13-11-11 22:40

Hej

Hvor kan jeg købe en ny GPS antenne til min Desire HD?
Helst en DK web-shop.

- Kim

Fra : Ivar

Dato : 13-11-11 23:16

Kim skrev:

> Hvor kan jeg købe en ny GPS antenne til min Desire HD?

Har du prøvet at rense kontaktfladerne på den gamle?

Fra : Kim

Dato : 14-11-11 17:59

"Ivar" skrev i meddelelsen news:mn.6d737dbbf29fd7b2.31159@notvalid.dk...

>Har du prøvet at rense kontaktfladerne på den gamle?

Ikke endnu - jeg har fundet en video på Youtube der viser hvordan man gør.
Men det var også for at få en ide om hvor meget den koster, hvis jeg skulle
komme til at ødelægge den under forsøget på at rense kontaktfladerne.

- Kim