Hundeansvarsforsikring
Fra : Søren Bay

Dato : 13-11-11 21:40

Hejsa

Vores hund bed desværre nogle sko i stykker, da vi var på besøg hos
nogle venner. Vi tænkte det var ærgerligt, men godt at vi havde en
ansvarsforsikring på vovsen, så vi anmeldte skaden. Svaret fra
forsikringen var dog negativt, da det er den skadelidtes egen
indboforsikring der skal dække skaden - er det også sådan andre har
oplevet det? I fald de har en selvrisiko på deres indbo, bliver de jo
ikke holdt skadesfri? (og ja så kan jeg jo bare hoste op, men når jeg nu
troede det var det jeg havde forsikringen til...)

//Søren

Fra : Allan Vebel

Dato : 13-11-11 22:27

Søren Bay skrev:

> Svaret fra forsikringen var dog negativt, da
> det er den skadelidtes egen indboforsikring
> der skal dække skaden

Vores hund væltede for mange år siden et helt
nyt fjernsyn på gulvet hos naboen - det blev
totalskadet.

Vores hundeansvarsforsikring åd det det hele.

Om der så er forskel på at gnaske og vælte, ved
jeg ikke.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk

Fra : John

Dato : 13-11-11 22:56

Søren Bay kom med denne ide:
> Svaret fra forsikringen var dog negativt,
> da det er den skadelidtes egen indboforsikring
> der skal dække skaden - er det også sådan andre
> har oplevet det?

jeps de har inviteret jer så de hænger på den selv

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk / www.wp-theme.dk

Fra : Søren Bay

Dato : 13-11-11 23:07

Den 13/11/11 22.55, John skrev:
> Søren Bay kom med denne ide:
>
> jeps de har inviteret jer så de hænger på den selv

Og hvis ikke vi var inviteret, men blot kom forbi?

//Søren

Fra : John

Dato : 14-11-11 10:40

Søren Bay har bragt dette til verden:

> Og hvis ikke vi var inviteret, men blot kom
> forbi?

De har lukket jer og hunden ind så i er vel deres
gæster

Det kan være lidt kringlet at overbevise
forsikringsselskabet om at de ikke var inviteret.

Har prøvet det selv