Opbygning af database
Fra : Hans Andersen

Dato : 13-11-11 20:00

Hej
Jeg har fået en forspørgsel på at opbygge en database a la denne:
http://www.menssectionodder.dk/.
Se Turneringsplan og Resultater.
Da jeg intet aner om databaser er der så en der kan give mig
nogle gode links til information.
Jeg arbejder på mac og bruger TextWrangler til kodning.
Siden skal opbygges i php.
mvh
Hans

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 13-11-11 20:29

On 13-11-2011 19:59, Hans Andersen wrote:
> [...]
> nogle gode links til information.
> Jeg arbejder på mac og bruger TextWrangler til kodning.

http://www.tizag.com/mysqlTutorial/

Karl Erik.

--
http://dmwebdesign.dk - DM i Webdesign
http://produceret-i.dk/ - Køb danske produkter

Fra : scootergrisen

Dato : 13-11-11 20:48

Prøv og sørg i dk.edb.internet.webdesign.serverside.php i stedet for når
det er PHP det handler om.

HTML delen er tables som du kan læse om her :
http://w3schools.com/html/html_tables.asp
Og ved at se kildekoden på en hjemmeside som bruger tables.