TV reklamer
Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 13-11-11 19:19

Jeg troede ikke det var tilladt i Danmark, at afbryde en spillefilm med
reklameblokke.

På den kanal, der hedder "6" har jeg oplevet, at der kommer
reklameblokke midt i filmen. Det skete 5 gange med ca 7 minutters
reklameblokke hver halvetime under filmen.

Er det da nu blevet tilladt?

--
Banned from Version2.dk for writing a Firesheep script.

Fra : Carsten Riis

Dato : 13-11-11 19:30

Axel Hammerschmidt skrev den 13-11-2011 19:18:
> [...]
> reklameblokke midt i filmen. Det skete 5 gange med ca 7 minutters
> reklameblokke hver halvetime under filmen.

Anal sex sender ligesom anal 4 og anal 5 fra England og vupti, at
blive afbrudt midt i udsendelserne.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 13-11-11 20:21

Carsten Riis:

> Anal sex sender ligesom anal 4 og anal 5 fra England og vupti,
> at blive afbrudt midt i udsendelserne.

(K)anal 6 sender da fra Danmark.

Det er en Boxer (k)anal, så (k)analen benytter det danske sendenet -
master(bation) osv.

--
Banned from Version2.dk for writing a Firesheep script.

Fra : Mcwm

Dato : 13-11-11 19:34

Den 13-11-2011 19:18, Axel Hammerschmidt skrev:
> Er det da nu blevet tilladt?

Lige siden TV 2 begyndte at sende i 1988, har TV 2 ifølge dansk lov kun
haft lov til at sende reklameblokke mellem programmerne. Det vil sige,
at programmerne ikke bliver afbrudt af reklamer, når man fx sidder og
ser en film deraf sloganet "En god film uden afbrydelser". Vores
konkurrenter i ViaSat (TV3, TV3+ og ViaSat Sport) sender fra England
under den engelske lovgivning, som tillader, at man sender reklamebreaks
i et program.

Kilde: http://stud.tv2mediaforum.dk/artikel/reklamer-p-tv-2

Venligst
Mcwm

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 13-11-11 20:13

Mcwm:

> [...]
> Sport) sender fra England under den engelske lovgivning, som
> tillader, at man sender reklamebreaks i et program.

Men hvad gælder for de øvrige danske reklamekanaler, der sender fra
Danmark? Og hvem regulerer det, er det Forbrugerombudsmanden?

--
Banned from Version2.dk for writing a Firesheep script.

Fra : alexbo

Dato : 13-11-11 21:49

"Axel Hammerschmidt" skrev

> Men hvad gælder for de øvrige danske reklamekanaler, der sender fra
> Danmark? Og hvem regulerer det, er det Forbrugerombudsmanden?

Lov om reklamer i tv.

Alex Christensen

Fra : Henrik B.

Dato : 14-11-11 09:27

> [...]
> haft lov til at sende reklameblokke mellem programmerne. Det vil sige, at
> programmerne ikke bliver afbrudt af reklamer, når man fx sidder og

Hvilket TV2 så er begyndt at omgåes i STOR stil, ved at dele programmerne op
i to dele! Så kan man f.eks. bare anden del det samme, og tilføjer så et "-
Afgørelsen", eller "By Night" eller lign. Så fremstår udsendelsen pludselig
som to enheder/udsendelser...

--
S till
A live

Fra : Kurd

Dato : 14-11-11 10:21

"Henrik B." <saab9-5@_nospam_stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> S till
> A live
> A nd
> B reathing

Saab har to ting til fælles med Legekæden her i byen:

1) Begge er gået konkurs
2) Ingen af de to har solgt Saab automobiler i meget lang tid

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 13-11-11 19:52

Axel Hammerschmidt tastede følgende:
> [...]

> reklameblokke midt i filmen. Det skete 5 gange med ca 7 minutters
> reklameblokke hver halvetime under filmen.

Vupti, der er en der blevet tøet op, sådan har det været de sidste ca.
8år godt og vel...

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard

Fra : Henning

Dato : 13-11-11 21:46

On 13 Nov 2011 18:18:46 GMT, Axel Hammerschmidt <hlexa@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>reklameblokke midt i filmen. Det skete 5 gange med ca 7 minutters
>reklameblokke hver halvetime under filmen.

Kunne det være fordi de ejes af SBS tv, som er et tysk foretagende?
http://da.wikipedia.org/wiki/6'eren

Fra : Jesper Lund

Dato : 14-11-11 00:00

Axel Hammerschmidt wrote:

> Det er en Boxer (k)anal, så (k)analen benytter det danske sendenet -
> master(bation) osv.

Kanal 6 er stadig underkastet de engelske, ikke de danske, regler.
Længere er den ikke.

--
Jesper Lund