Klip!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-11-11 11:23

Noget mere fra hukommelsen, hende sadist nazisten der påstod
hun var en jøde og muligvis også var det, forsøgte at sætte
lighedstegn mellem at kneppe kvinder og klippe kvinder for
at sindsyggøre min underbevidsthed! Det er en af grundene til
at jeg ikke sover ordentligt og ikke producere Melatonin ordentligt!

Desuden er jeg kvante mekanisk aktiv!

Så det har en del at gøre med kvindelig omskæring osv...
jeg er ret sikker på at jeg var ved at gå ned i sindsyge, på et
tidspunkt
af et lille billede af en saks på langtidsholbar mælk og også cacao
mælk!

OnTopic i DK politik, da det er en del af det jeg blev udsat for
med emdr og smerte signaler til brainstem og limbic system,
da det mislykkedes for nogle forbrydere at programmere mig til at
stemme på det politiske parti DF, efter jeg indvilligede i at prøve
emdr for at se om det kunne afhjælpe en depression i 1998!

Krydspost:dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Sane Peter

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 14-11-11 01:54

Den 13-11-2011 19:22, Peter Nicolaysen skrev:
> lighedstegn mellem at kneppe kvinder og klippe kvinder for

Der er vel også visse analogier...

Jeg kan dog ikke lige komme på noget bodega-knas, bortset fra at
værktøjet skal anbringes "lige mellem ørerne", men den "vits" er SÅ gammel.

- cep