problemer med mms
Fra : uh

Dato : 13-11-11 12:54

.....har haft problemet en uges tid, kan ikke sende og modtage mms og
lydbeskeder uden l a n g e forsinkelser og forsøg mange gange. Er kunde hos
M1. Min søn er kunde samme sted, og har samme problem.

Den unge supporter som jeg kontaktede, sagde at en ny konfiguration (som hun
sendte) ville løse problemet, hvilket ikke har været tilfældet.

Andre der oplever samme problem?

mvh uh

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 14-11-11 10:53

"uh" <uhFJERNDETTE@forum.dk> crashed Echelon writing

> ....har haft problemet en uges tid, kan ikke sende og modtage mms og
> lydbeskeder uden l a n g e forsinkelser og forsøg mange gange. Er
> kunde hos M1. Min søn er kunde samme sted, og har samme problem.

Dårlig mobil"bred"bånds dækning?

--
Bjarke Andersen

Fra : uh

Dato : 14-11-11 18:39

"Bjarke Andersen" skrev i meddelelsen

> [...]

> lydbeskeder uden l a n g e forsinkelser og forsøg mange gange. Er
> kunde hos M1. Min søn er kunde samme sted, og har samme problem.

Ja, men det har jo ellers virket indtil for en god uges tid siden. M1's
kundesupport ville ikke erkende, at det kunne være driftsforstyrrelser
udefra, som jeg foreslog.
mvh uh