jeg har liget insterlert 8gb
Fra : nisse_885@hotmail.co~

Dato : 13-11-11 06:23

jeg har ligget fået instaletet 8 gb ram med den kan kun læsse de 4 gb
ram jeg vil spørge gruppe om der findes et program så den kan læsse
bække slotten med hver 4gb ram

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 13-11-11 15:00

<nisse_885@hotmail.com> wrote:

> jeg har ligget fået instaletet 8 gb ram med den kan kun læsse de 4 gb
> ram jeg vil spørge gruppe om der findes et program så den kan læsse
> bække slotten med hver 4gb ram

Hvilken maskine ? ... hvis maskinen ikke understøtter mere end 4 GB ram
ialt så registrerer den kun de 4 GB uanset hvormeget du hælder i.

Hvis maskinen _kan_ klare mere end 4GB så er det muligt at den ene klods
er syg ...

/thomas

Fra : nisse_885@hotmail.co~

Dato : 13-11-11 07:37

On 13 Nov., 15:00, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> [...]
> ialt så registrerer den kun de 4 GB uanset hvormeget du hælder i.
>
> Hvis maskinen _kan_ klare mere end 4GB så er det muligt at den ene klods

Jeg har fundet ud af det de var for hurigt i steden fr de her 1066 så
var de 1333

Fra : Lyrik

Dato : 13-11-11 20:40

Den 13/11/11 15.37, nisse_885@hotmail.com skrev:

> Jeg har fundet ud af det de var for hurigt i steden fr de her 1066 så
> var de 1333
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Er du sikker på at det er årsagen Bo? 64 bit styresystemer kan klare
mere ram end 32 bit systemer.
Hvis det er "Lion" skulle det være 64 bit, mens SnowL. så vidt jeg ved
kan starte op som både 32 og 64 bit.

Hastigheden på rammen plejer at være minimumskrav, så hurtigere ram
betyder bare at den kan sætte hastigheden yderlige op hvis der er behov
for det.

MvH
Jens

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 13-11-11 21:52

Lyrik <jenserikbech@gmail.com> writes:

> Er du sikker på at det er årsagen Bo? 64 bit styresystemer kan klare
> mere ram end 32 bit systemer.

Det er ikke helt så simpelt. En 32-bit kerne kan sagtens håndtere en
masse ram og køre 64-bit programmer - det gør OS X fx.

Som udgangspunkt er det bundkortet der sætter grænsen.