Nyhedsbreve på HTC
Fra : Erik

Dato : 12-11-11 17:58

Jeg har en forholdsvis nyanskaffet HTC Incredible S, som fungerer ret godt.
Dog er det irriterende, at man skal bladre "sidelæns" også, når man skal
læse nyhedsbreve. Findes der en indstilling, som kan rette dette "problem"?
Er det det samme på andre smartphones?
Mvh
Erik

Fra : Jakob Griffel

Dato : 12-11-11 20:24

> Dog er det irriterende, at man skal bladre "sidelæns" også, når man skal
> læse nyhedsbreve.

Undskyld mit dumme spørgsmål: Hvad er det for nogle nyhedsbreve...?

--
Hilsen Jakob

Fra : Ivar

Dato : 12-11-11 20:42

Jakob Griffel skrev:

> Undskyld mit dumme spørgsmål: Hvad er det for nogle nyhedsbreve...?

Jeg vil også gerne vide, hvad det er.

Fra : Erik

Dato : 13-11-11 14:29

"Ivar" <notvalid@notvalid.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg vil også gerne vide, hvad det er.

Uha - der kommer mange, men det er jeg jo selv skyld i, for jeg har jo
bestilt dem i sin tid. Det er f.eks. fra PC World, diverse rejseselskaber,
"spar 30", TDC o.s.v.
Mvh
Erik

Fra : Ivar

Dato : 13-11-11 20:54

Erik skrev:

> Uha - der kommer mange, men det er jeg jo selv skyld i, for jeg har jo
> bestilt dem i sin tid. Det er f.eks. fra PC World, diverse rejseselskaber,
> "spar 30", TDC o.s.v.

Okay, den type vælger jeg fra. Hvilken type fil er det?

Fra : Erik

Dato : 14-11-11 15:11

> Okay, den type vælger jeg fra. Hvilken type fil er det?

Aner det ikke. - Men der er enkelte firmaer, hvor formatet passer til
mobilen.
Mvh
Erik