Legelandet.dk: Når racismeparagraffen spæn~
Fra : Jesper Ørsted

Dato : 13-11-11 01:19

Legelandet ved Århus, den 6/11-2011:
900 somaliere holder Eid-fest i Legelandet. Personalet må mandsopdække
slikbordet som somalierne ikke løber med det. Der udøves voldsomt
hærværk til 30.000-40.000 af somalierne og de kommer i slagsmål så
politi og ambulancer må tilkaldes.
Legeland har fået nok: De giver somalierne karantæne frem til maj 2012.
Noget som iflg alle eksperter på området er ulovligt og indehaveren af
Legeland kan vente sig en bøde i størrelsesorden af 5.000 kr. Samme som
med diskoteksejere der ikke vil have en for kraftig blanding af
"nydanske" mænd, som de erfaringsmæssigt ved giver ballade. En
diskoteksejer i Helsingør løste problemet ved at diskriminere på
grundlag af postnumre: Han forlangte at gæsterne viste sygesikringsbevis
og frasorterede dem han kunne se kom fra Kokkistan (tdl: Kokkedal).
Fuldt lovligt efter dansk lov. Jeg mener at Legelandet bør overveje at
gøre det samme. Indtil dansk lovgivning bliver ændret i sådan en retning
så restauratører, forlystelsesparkejere mv. må diskriminere, når
formålet er at sikre ro og orden på stedet. Noget de i øvrigt iflg.
restaurationsloven er pligtige til at sikre!
En diskrimination på grundlag af postnumre er jo bare ærgeligt for alle
de tyrkere, arabere, pakistanere mv. fra de udelukkede ghettoområder som
godt kan finde ud af at opføre sig ordentligt.

--
Jesper
Hvad udad tabes skal indad vindes.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-11-11 03:36

On Sun, 13 Nov 2011 01:19:25 +0100, shefan@hotmail.com (Jesper Ørsted)
wrote:

> [...]
>de tyrkere, arabere, pakistanere mv. fra de udelukkede ghettoområder som
>godt kan finde ud af at opføre sig ordentligt.

Det var en opfindsom chef med postnummer-ideen

Hvorlænge kan DK klare sig på sådan opfindsomhed?

Holder den vand overfor Zenia Stampe?