Kineserne har opdaget der kun mangler 2 mi~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-11-11 07:32

http://news.xinhuanet.com/english2010/special/2011-11/05/c_131231000.htm

Kineserne har opdaget der kun mangler 2 milliarder efter min sidste
runde hærværk!
De 9 millioner i Danmark skjulte det kun for læserne i dk.politik!

De to milliarder, nu ufødte, skriver de ikke meget om!

Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-11-11 07:39

On 11 Nov., 15:31, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> De to milliarder, nu ufødte, skriver de ikke meget om!
>
> Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi

To milliarder mindre, der syntes at jeg bare sidder her og er blevet
gjort til et
røvhul af Bjørnholt!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-11-11 07:56

On 11 Nov., 15:38, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> To milliarder mindre, der syntes at jeg bare sidder her og er blevet
> gjort til et røvhul af Bjørnholt!
>
> Sane Peter

Og så er der ingen der lægger mærke til den reducerede population af
homoseksuelle mænd
i Jylland, så jeg slipper for at bruge tid på sindsyge rødstrømpe
hekses mordforsøg!

Og det virker slet ikke vanvittigt at skrive, og øger heller ikke
Bjørnholts chancer for at få mig
anset for at være en sindsyg løgnhals når jeg forklare at han
vitterlig er en forædder!

Sane Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 12-11-11 01:57

On Fri, 11 Nov 2011 06:31:53 -0800 (PST), Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> [...]
>
>De to milliarder, nu ufødte, skriver de ikke meget om!
>
>Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Kineserne har fra gammel tid gode slægtsregistre og ved præcis
hvormange de er og hvor i Kina

De er ikke mange titusinde i DK

Ufødte milliarder af børn er især fantasi-produkter som kun skrives om
i DK og kun hvis lægelig test

Min søn og hans belgiske kone var sidste uge til ultralydstest og ved
nu at det er en dreng de skal have

(- så snak om at usenet kun er for ufrugtbare tabere er en fejl)