To Do Liste?
Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 11-11-11 16:43

Synes jeg på et tidspunkt faldt over en To Do Liste på iPhonen, men nu
kan jeg sgu ikke finde den...

Er det noget jeg har drømt eller noget jeg har overset eller glemt?

H.

Fra : Lyrik

Dato : 11-11-11 16:54

Den 11/11/11 16.42, Henrik skrev:
> Synes jeg på et tidspunkt faldt over en To Do Liste på iPhonen, men nu
> kan jeg sgu ikke finde den...
>
> Er det noget jeg har drømt eller noget jeg har overset eller glemt?
>
> H.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Påmindelser! Hvid firkant med sort ramme og tre v'er over hinanden i
venstre side.

Hej Henrik

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 11-11-11 17:55

Lyrik <jenserikbech@gmail.com> wrote:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>
> PÃ¥mindelser! Hvid firkant med sort ramme og tre v'er over hinanden i venstre side.
>
> Hej Henrik

Ok, det er på iPhonen, er dr også på Macen, og hvis ja, hvor?

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-11-11 18:52

<Henrik> wrote:

> noget jeg har overset eller glemt? >> >> H. >> > ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, >
> venstre side. > > Hej Henrik
>

> Ok, det er på iPhonen, er dr også på Macen, og hvis ja, hvor?

Hos mig, og min CalDAV server, bliver de syncet til iCal ...

/thomas