hvordan smider man filer i skyen ?
Fra : jagge

Dato : 10-11-11 11:00

Hey

Simpelt spørgmsål.

Jeg har opdaget at goodreader til min Ipad nu understøtter Icloud. Mit
spørgsmål går helt simpelt på, hvordan smider jeg en fil fra min macbook
op i skyen ?

MVH

Jakob

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 10-11-11 13:21

On Thu, 10 Nov 2011 10:59:49 +0100, <jagge> wrote:
> [...]
>
> Jeg har opdaget at goodreader til min Ipad nu understøtter Icloud. Mit
> spørgsmål går helt simpelt på, hvordan smider jeg en fil fra min macbook

Jeg vil tro at det i Goodreader er for sync mellom flere iDingser.
Ellers er det ikke noe system for å laste opp fra en Mac, annet enn
icloud.com og dokumenter fra iWork.

Jeg vil anta at om det skal virke fra en Mac må de som lager Goodreader
lage en Macversjon som har støtte for iCloud. Men jeg tror ikke
Macprogrammer har samme tilgang til iCloud som iOS ennå.

--
Tor Einar Samdahl
"As usual I haven't really thought this out"

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-11-11 17:46

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> [...]
>
> Jeg har opdaget at goodreader til min Ipad nu understøtter Icloud. Mit
> spørgsmål går helt simpelt på, hvordan smider jeg en fil fra min macbook

You don't ... det er ikke som f.eks. Dropbox hvor du arbitrært kan smide
filer ind.

Programmerne skal skrives til at bruge iCloud først ...

/thomas

Fra : jagge

Dato : 15-11-11 22:33

> You don't ... det er ikke som f.eks. Dropbox hvor du arbitrært kan smide
> filer ind.
>
> Programmerne skal skrives til at bruge iCloud først ...

Ahh havde glemt at Apples implementering var temmelig halvhjertet. Suk
det havde været brugbart hvis det var en løsning mellem Mac's og Idings
som tor skriver. Jeg har virkelig svært ved at få øje på revolutionen
men det kan være det kommer.

MVH

Jakob

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 16-11-11 07:49

> [...]
> det havde været brugbart hvis det var en løsning mellem Mac's og Idings
> som tor skriver. Jeg har virkelig svært ved at få øje på revolutionen

I mit workflow er Dropbox stadig det bedste bud ... mit råd er nok bare
at glemme iCloud indtil det evt. kommer med features der passer til dig.

/thomas

Fra : jagge

Dato : 17-11-11 22:35

> I mit workflow er Dropbox stadig det bedste bud ... mit råd er nok bare
> at glemme iCloud indtil det evt. kommer med features der passer til dig.
>

> /thomas

Hey Thomas

Det har du sgu ret i, sådan bliver det.

MVH

Jakob

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 15-11-11 23:05

On Tue, 15 Nov 2011 22:32:37 +0100, <jagge> wrote:
> [...]
> det havde været brugbart hvis det var en løsning mellem Mac's og Idings
> som tor skriver. Jeg har virkelig svært ved at få øje på revolutionen

Kan bli lenge å vente til alt er absolutt ferdig og gjennomtenkt. De
fleste revolusjoner har vel uansett ikke planene klare for hva som skal
skje etter revolusjonen. Bortsett fra hvem som skal opp mot muren.

Fra : jagge

Dato : 16-11-11 00:16

> skje etter revolusjonen. Bortsett fra hvem som skal opp mot muren.

Ha det kan der være noget om :0)

MVH

Jakob

Fra : J.K.Arning

Dato : 16-11-11 09:35

On 2011-11-10 09:59:49 +0000, jagge said:

> [...]
>
> Jeg har opdaget at goodreader til min Ipad nu understøtter Icloud. Mit
> spørgsmål går helt simpelt på, hvordan smider jeg en fil fra min macbook

Et elelr andet ted i din hjemme mappse er der en folder der lige nu er
skjult, den hedder noget med mobileetellerandet, prøv at google det.
Lægger du filer i den folder ender de ude i iCloud.

Nå jeg google det selv lige, øverst på denne side finder du stien til mappen:
http://gigaom.com/apple/how-to-create-and-modify-icloud-stored-iwork-files-on-os-x/