Bedre porn gir bedre sexliv
Fra : Bo Warming

Dato : 11-11-11 07:11

Bedre porn gir bedre sexliv
Man kan elektronisk lægge farve på gamle sorthvidfilm, så mon ikke
også man kan fjerne tøjet fra Ghita Nørby i "Baronessen på
benzintanken" o.lign. så der fås film som unge par kan se sammen og
bruge til at lire op til samleje eller gensidig onani , og vi kan
fordoble og fordoble sexglæden i parforholdene, uden at pigen skal
underkaste sig al den trættende pik-indtrængning.?
Hvis private laver film efter folkets smag over hele verden og lægger
på nettet, hvor andre tekster og sprogdubber, så kan vi få et
underholdningsparadis, der gør det naturligt for pigen, at se film
sammen med sin fyr, mens de onanerer sammen.
Måske Kina så kan pille tvang ud af sin etbarnspolitik, for parrene
kan få maximal kærlighedsoplevelse uden graviditetsrisiko ved, at hun
blotter brysterne og foregiver onani, hvergang han behøver denne
"åndelige krykke " til sin onani.
At en kvinde har mange mænd, kan komme på mode ad den vej.
Mænd i Vesten kan godt leve med at andre nyder kærestens smil og
bryster og er medkærester
Det er fixeringen på indtrængning og befrugtning, der skaber jalousi,
som symboler på ejendomsret.
Hvis en kvinde med to fyre får barn med den ene, kan de begge være
socialfædre og måske enes selv, hvis barnet (Hvad ikke er sikkert)
foretrække biofar som barnet ligner.
Kvinden er overdommer, hvis strid om adgang til barnet
Jeg har en drøm om at skilsmisser bliver kontinuumprægede og
harmoniske, hvis det starter med, at barnet ikke gider sin biofar, og
gradvis foretrækker både mor og barn den ubiologiske -
og den upopulære indser, at han må flytte, fordi social arv vejer
tungere end DNA.

Et par vistnok ubetydelige hurdler er

   Kvinderne ønsker slet ikke et paradis på jorden, for så ville
de ikke have noget at tage på.      Hanne Wieder
Jeg klæder mig på for kvinder og af for mænd. Angie Dickinson
Jeg kan ikke tænke med tøj på. Florence Allen
   Nøgenhed hører under kunst. Ikke under sex. Mae West

Spareprincippet bragt til yderlighed vil ødelægge baggrunden for
produktion. Hvis alle og enhver var tilfreds med den enkleste form for
mad, påklædning og bolig, er det sikkert, at ingen anden form for mad,
klæder eller boliger ville eksistere. Thomas R. Malthus

   Kvindens nøgenhed er klogere end filsofiens lære. Max Ernst.
Kvindens hele væsen er en hemmelighed som bør bevares. Karen Blixen

Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200N

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-11-11 01:10

On 11 Nov., 07:10, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
>
>         Kvindens nøgenhed er klogere end filsofiens lære. Max Ernst.
> Kvindens hele væsen er en hemmelighed som bør bevares.    Karen Blixen

Det er sku ligemeget, Sir B er us er sluppet løs, Cerberus er i
angreb!
Der er underskud på kontoen og det er B Hold det hele!

Arten er vitterlig død, og den overlever ikke af private i ting
designet af Bigelow Aerospace,
og materiale ude fra bæltet!

Den er anulleret!

Det kan aldrig laves om!
Men det var en fin nok ide til at give arten et spark i røven, altså
sænke planetens hastighed
i dens bane omkring solen, og dermed smide planeten i!

Men den er sku død!

Jeg har haft for lidt sex til at den må leve, og nu er det for sent
til at sex er
noget der øger mit Testosteron niveau og Seratonin niveau!

Folk skriger af grin et stykke tid endnu, og så er det slut!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-11-11 01:23

On 11 Nov., 09:09, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> noget der øger mit Testosteron niveau og Seratonin niveau!
>
> Folk skriger af grin et stykke tid endnu, og så er det slut!

Så istedet for at sende penge og kvinder(hvilket der aldrig er nogen
der har gjort!)
Så behold dem selv og nyd dem, for det bliver altså ikke så længe,
arten dør med mig!
Der var en masse mennesker der gerne så en farvet præsident i USA
inden, sådan afslutningen!

Og det er gjort!
Det med de Jordskælv og leverpostej har overbevist nogle tvivlere,
også selvom
der har været en del fluff fra medierne på nettet!

De 13 foregående år har været de værste et menneske nogensinde har
gennemlevet
(for mig privat) og arten er egentlig tidsspild!

Den er død!

Det kan aldrig laves om, den er vitterlig død, den stritter lidt mere
imod for at bevise mig en løgner,
fordi folk ikke vil torteres for altid i det kvante mekaniske
mareridt, men Sir B slipper ingen væk fra!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-11-11 02:08

On 11 Nov., 09:22, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> imod for at bevise mig en løgner,
> fordi folk ikke vil torteres for altid i det kvante mekaniske
> mareridt, men Sir B slipper ingen væk fra!

Desuden mangler jeg ca 25% af min IK sammenlignet med før emdr i 1998!
Og sidder og giver folk den ide at jeg har fået storhedsvanvid, lige
indtil de opdager at jeg har ret!

Og så er de bare et problem!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-11-11 02:41

On 11 Nov., 10:07, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Desuden mangler jeg ca 25% af min IK sammenlignet med før emdr i 1998!
> Og sidder og giver folk den ide at jeg har fået storhedsvanvid, lige
> [...]

De er go for Karsten Bjørnholt den her tråd!
En stor sejr for "Gør det der er bedst for Karsten Bjørnholt" ifølge
min underbevidsthed!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-11-11 04:27

On 11 Nov., 10:41, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> De er go for Karsten Bjørnholt den her tråd!
> En stor sejr for "Gør det der er bedst for Karsten Bjørnholt" ifølge
> min underbevidsthed!
>
> Sane Peter

Jeg har beslutte mig for at øge kvinders drægtigheds tid til 9 måneder
og
overvejer at øge den til 12, da de er for modbydelige ovefor deres
afkom
hvis det er 3 eller 6 måneder!

Desuden laver de ikke så meget bøvl og ballade når de er gravide!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-11-11 04:30

On 11 Nov., 12:27, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> afkom hvis det er 3 eller 6 måneder!
>
> Desuden laver de ikke så meget bøvl og ballade når de er gravide!

Quantum Entangelment via en singularitet(fortid nutid og fremtid)
Det er Religiøse Mirakler, og jeg må gerne!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-11-11 05:26

On 11 Nov., 12:29, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Quantum Entangelment via en singularitet(fortid nutid og fremtid)
> Det er Religiøse Mirakler, og jeg må gerne!
>
> Sane Peter

Nå ja, jeg har også måtte eliminere alle genfødsler i menneskeheden,
pga.
alle abort tilhængerne!

Men det virker i praksis og teori, to gribbe,ravn og en gris er blev
genfødt,
uden synlige problemer!

Det er DNA og overførsel af informationer!
(det er forholdsvis simnpelt!)

Sane Peter