Løftebrudsregeringen bryder løfte igen
Fra : Martin Larsen

Dato : 11-11-11 00:29

- Det er rystende, at den regering som gik til valg på det brede
samarbejde på blot en måned er løbet fra det valg, siger Venstres
formand ved afslutningen af den daglange debat i folketingssalen.

- Jeg er mødtes med statsministeren en gang, siden hun blev
statsminister, og det var ved overdragelsesforretningen i
Statsministeriet. Nu oplever jeg så ved førstebehandlingen af
finanslovforslaget, at mit parti bliver ekskluderet, siger Lars Løkke
Rasmussen.
http://www.bt.dk/politik/loekke-raser-regeringen-ekskluderer-v

Mvh
Martin

Fra : Bertel Brander

Dato : 11-11-11 00:54

Den 11-11-2011 00:28, Martin Larsen skrev:
> [...]
> Statsministeriet. Nu oplever jeg så ved førstebehandlingen af
> finanslovforslaget, at mit parti bliver ekskluderet, siger Lars Løkke

Det er sjovt at Løkke gider lade som om han er interesseret
i at forhandle med SSFR. Alle ved jo at Lars raseri kun har
til formål at skylde skylden på de andre.

Fra : Martin Larsen

Dato : 11-11-11 01:33

On 2011-11-11 00:53, Bertel Brander wrote:

> Det er sjovt at Løkke gider lade som om han er interesseret
> i at forhandle med SSFR. Alle ved jo at Lars raseri kun har
> til formål at skylde skylden på de andre.

Som sædvanlig meddeler Brandert ikke andet end at han er kørt
endimensionalt fast i en pladerille i en plovfure i dybt mørke

Fra : Bertel Brander

Dato : 11-11-11 01:37

Den 11-11-2011 01:33, Martin Larsen skrev:

> Som sædvanlig meddeler Brandert

Der er vist ikke grund til at spilde mere tid på
Martin Larsen.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 11-11-11 06:56

On Fri, 11 Nov 2011 01:37:05 +0100, Bertel Brander wrote:

> Der er vist ikke grund til at spilde mere tid på
> Martin Larsen.

Du kan altså ikke se noget problem i at Thorning førte sig frem med "det
store brede samarbejde", og så bagefter ikke engang gider at møde Venstre
en eneste gang. Ikke engang for syns skyld.

Fra : Bertel Brander

Dato : 12-11-11 00:35

Den 11-11-2011 06:56, Steen A. Thomsen skrev:

> Du kan altså ikke se noget problem i at Thorning førte sig frem med "det
> store brede samarbejde", og så bagefter ikke engang gider at møde Venstre
> en eneste gang. Ikke engang for syns skyld.

Jeg synes at det er fint at SSFR springer over "forhandlingerne"
med VKO, når de godt ved at VKO kun "forhandler" på skrømt, og
for at sende aben videre. VKO har ingen interesse i at "forhandle"
og SSFR får derfor intet ud af at forsøge.

Fra : Bertel Brander

Dato : 12-11-11 16:21

Den 12-11-2011 00:34, Bertel Brander skrev:

> [...]
> for at sende aben videre. VKO har ingen interesse i at "forhandle"
> og SSFR får derfor intet ud af at forsøge.

Læs også:
ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/article1656184.ece

I øvrigt var det ikke Thorning der "førte sig med det
store brede samarbejde", det var mest Barfoed og Vestager.
Barfoeds parti er i mellemtiden blevet ligegyldigt (ligesom
LA), og selv Vestager har indset at det er formålsløst at
forsøge at "samarbejde" med Venstre, ganske enkelt fordi
Venstre ikke er interesseret.

Fra : A.Larsen.

Dato : 12-11-11 16:25

http://politiken.dk/politik/ECE1412270/thorning-jeg-vil-genskabe-det-brede-samarbejde/

--
/Larsen
E-Mail:alarsen1@stofanet.dk

Fra : Bertel Brander

Dato : 12-11-11 16:42

Den 12-11-2011 16:25, A.Larsen. skrev:

> http://politiken.dk/politik/ECE1412270/thorning-jeg-vil-genskabe-det-brede-samarbejde/

Der skal to til at lege, Venstre vil ikke.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 12-11-11 16:47

On Sat, 12 Nov 2011 16:42:04 +0100, Bertel Brander wrote:

> Der skal to til at lege, Venstre vil ikke.

Det kan man sgu da ikke sige, FØR man har spurgt dem.

Fra : A.Larsen.

Dato : 12-11-11 16:52

<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Der skal to til at lege, Venstre vil ikke.

Du påstod at det ikke var HTS der havde sagt at hun ville fremme det
brede samarbejde, det var det linket modbeviste.

Fra : Bertel Brander

Dato : 12-11-11 17:39

Den 12-11-2011 16:51, A.Larsen. skrev:

> Du påstod at det ikke var HTS der havde sagt at hun ville fremme det
> brede samarbejde, det var det linket modbeviste.

Jeg skrev at det MEST var Vestager og Barfoed der snakkede
om bredt samarbejde. Jeg har også forklaret hvorfor dette
brede samarbejde er en illusion, ganske enkelt fordi den
ene af partnerne, Venstre, ikke ønsker at lege med.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 12-11-11 16:38

On Sat, 12 Nov 2011 16:20:42 +0100, Bertel Brander wrote:

> [...]
> LA), og selv Vestager har indset at det er formålsløst at
> forsøge at "samarbejde" med Venstre, ganske enkelt fordi

Det du lukker ud, er jo faktaresistens i højeste gear.

Det VAR Thorning der førte sig frem med "det brede samarbejde" og "ikke
mere blokpolitik".

Fra : Bertel Brander

Dato : 12-11-11 16:43

Den 12-11-2011 16:37, Steen A. Thomsen skrev:

> Det du lukker ud, er jo faktaresistens i højeste gear.

Det er lidt sjovt at hver gang jeg præsenterer
Thomsen for sandheden, siger han at det er mig
der er faktaresistent...

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-11-11 16:49

Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
4ebe940f$0$286$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Det er lidt sjovt at hver gang jeg præsenterer
> Thomsen for sandheden, siger han at det er mig
> der er faktaresistent...

Brandert - du ville ikke kunne genkende sandheden, om den så hoppede op og
bed dig i næsen.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bertel Brander

Dato : 12-11-11 16:53

Den 12-11-2011 16:48, Jens Bruun skrev:
> Bertel Brander<bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
> 4ebe940f$0$286$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Brandert

Jeg tror jeg skal have fundet ud af hvordan et
kill-filter virker.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 12-11-11 16:53

On Sat, 12 Nov 2011 16:43:14 +0100, Bertel Brander wrote:

> Det er lidt sjovt at hver gang jeg præsenterer
> Thomsen for sandheden, siger han at det er mig
> der er faktaresistent...

Selv den mest simple almene viden, evner du ikke at tilegne dig. Thorning
gentog da gang på gang i valgkampen, at hun ville det brede samarbejde og
at blokpolitik tilhørte fortiden.

A.Larsen har ellers lige givet dig et link til mere information.

Fra : Bertel Brander

Dato : 12-11-11 17:42

Den 12-11-2011 16:52, Steen A. Thomsen skrev:

> Selv den mest simple almene viden, evner du ikke at tilegne dig. Thorning
> gentog da gang på gang i valgkampen, at hun ville det brede samarbejde og
> at blokpolitik tilhørte fortiden.

Kunne du prøve at forholde dig til det faktum at Venstre
ikke ønsker et bredt samarbejde? Bl.a. fordi Venstre helst
er fri for at tage ansvar for det enorme underskud de har
skabt, som følge af deres uansvarlige økonomiske politik
igennem 10 år. Det passer Venstre fint at det er "de røde"
der nu sidder med det enorme underskud og skal slås for at
få rettet økonomien op efter ti års borgerligt misregime.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 12-11-11 18:49

On Sat, 12 Nov 2011 17:42:25 +0100, Bertel Brander wrote:

> Kunne du prøve at forholde dig til det faktum at Venstre
> ikke ønsker et bredt samarbejde?

Hvorfor TROR du ikke at de vil det.?

> Bl.a. fordi Venstre helst
> er fri for at tage ansvar for det enorme underskud de har
> skabt, som følge af deres uansvarlige økonomiske politik
> igennem 10 år.

Dit sludder bliver værre og værre.

> Det passer Venstre fint at det er "de røde"
> der nu sidder med det enorme underskud og skal slås for at
> få rettet økonomien op efter ti års borgerligt misregime.

Du er sgu FOR håbløs.

Du lever i en fantasiverden hvor sort=hvids og sandt=falsk.

Fra : Bertel Brander

Dato : 12-11-11 19:21

Den 12-11-2011 18:49, Steen A. Thomsen skrev:

> Hvorfor TROR du ikke at de vil det.?

Prøv lige at følge med, Venstre har f.eks. meldt
ud at de ikke vil stemme for finansloven, hvis der
er skattestigninger. Alle ved at VKO efterlod et
underskud på over 80 mia, så et eller andet sted
skal pengene komme fra. Venstre har naturligvis
intet bud.

> Dit sludder bliver værre og værre.

Sandheden er ilde hørt.

> Du er sgu FOR håbløs.

Thomsen er ikke så glad for at få sandheden at vide.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 12-11-11 19:42

On Sat, 12 Nov 2011 19:20:41 +0100, Bertel Brander wrote:

> Prøv lige at følge med, Venstre har f.eks. meldt
> ud at de ikke vil stemme for finansloven, hvis der
> er skattestigninger.

Så kan man da med samme ret sige at det er den røde regering der IKKE vil
forhandle om noget som helst, da deres ULTIMATIVE krav er massevis af
skattestigninger.

> Alle ved at VKO efterlod et
> underskud på over 80 mia,

ALLE ved at der er en GLOBAL finanskrise, og hvor danmark er kommet MEGET
skånsomt igennem indtil videre.

> så et eller andet sted
> skal pengene komme fra.

Enten kradser man flere ind, ELLER også bruger man mindre.

> Venstre har naturligvis
> intet bud.

Hvorfor "naturligvis".???

De røde har da SLET IKKE noget bud, da de budgettere med ENDNU STØRRE
underskud.

> Sandheden er ilde hørt.

Din faktaresistens er legendarisk.

> Thomsen er ikke så glad for at få sandheden at vide.

Der kommer da INGEN sandhed fra dig. I din verden er sort=hvidt og
sandt=falsk.

Under den borgerlige regering har Danmark fået den laveste arbejdsløshed
siden ruder konge var knægt. At den er steget igen pga. den GLOBALE
finanskrise, er irrelevant.

I Spanien er arbejdsløsheden 22,6% !!!!!!
I Danmark er den 7,1%
Gennemsnittet i EU er 9,7%
I USA er den 9,0%

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 12-11-11 15:17

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> store brede samarbejde", og så bagefter ikke engang gider at
> møde Venstre
> en eneste gang. Ikke engang for syns skyld.

Venstre sagde nej på forhånd og begyndte i stedet at stille
ultimative krav - Det er Venstre selv der er hyklere i dette
spil. De kan bare forhandle reelt i stede for å skrømt.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 12-11-11 15:43

On Sat, 12 Nov 2011 15:17:13 +0100, Arne H. Wilstrup wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Venstre sagde nej på forhånd og begyndte i stedet at stille
> ultimative krav

Hvilke ultimative krav.?

>- Det er Venstre selv der er hyklere i dette
> spil.

Hvordan kan man være hykler, når man ikke engang får mulighed for at
fremføre sine ønsker.?

> De kan bare forhandle reelt i stede for å skrømt.

De fik jo ikke engang lov til at komme inden for døren og få en kop kaffe,
så hvordan kan de forhandle på skrømt.?

Mod DIG kæmper selv guderne forgæves.

Fra : A.Larsen.

Dato : 12-11-11 15:50

On Sat, 12 Nov 2011 15:43:24 +0100, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Hvilke ultimative krav.?

Jeg ser frem til svaret på dit spørgsmål, håber der er link med som
dokumentation for det påståede.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 12-11-11 15:56

On Sat, 12 Nov 2011 15:49:51 +0100, A.Larsen. wrote:

> Jeg ser frem til svaret på dit spørgsmål, håber der er link med som
> dokumentation for det påståede.

Svaret (hvis der kommer et) bliver sikkert, at sådan er det bare og alle
der ikke kan se det, er dumme.

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-11-11 16:47

Steen A. Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen
1mpvwuk4qragh$.kcare1xouqqr.dlg@40tude.net:

> Hvilke ultimative krav.?

Venstre har fra start af givet udtryk for, at man under ingen omstændigheder
vil være med til en finanslov, der indeholder skatteforhøjelser. Har du slet
ikke hørt dét, chatnar?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 12-11-11 16:58

On Sat, 12 Nov 2011 16:47:20 +0100, Jens Bruun wrote:

> [...]
> vil være med til en finanslov, der indeholder skatteforhøjelser. Har du slet

Ville det så ikke være rimeligt at spørge dem hvordan de vil skaffe pengene
i stedet for, før man dømmer dem ude, Fjotte Fæhovede.?

Fra : Bertel Brander

Dato : 12-11-11 17:43

Den 12-11-2011 16:57, Steen A. Thomsen skrev:

> Ville det så ikke være rimeligt at spørge dem hvordan de vil skaffe pengene
> i stedet for, før man dømmer dem ude, Fjotte Fæhovede.?

Det er velkendt at Venstre INTET svar har på det spørgsmål.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 12-11-11 18:50

On Sat, 12 Nov 2011 17:43:18 +0100, Bertel Brander wrote:

> Det er velkendt at Venstre INTET svar har på det spørgsmål.

Det kan du sgu da ikke vide FØR du har spurgt dem, Fjotte.

Fra : Bertel Brander

Dato : 12-11-11 19:22

> Det kan du sgu da ikke vide FØR du har spurgt dem, Fjotte.

Hvis du havde fulgt lidt med, ville du vide at Venstre
har meldt ud, at de intet svar har på hvordan vi skal
få Danmark på ret køl igen, efter at VKO har brugt 10
år på at køre økonomien i sænk.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 12-11-11 19:44

On Sat, 12 Nov 2011 19:21:59 +0100, Bertel Brander wrote:

> Hvis du havde fulgt lidt med, ville du vide at Venstre
> har meldt ud, at de intet svar har på hvordan vi skal
> få Danmark på ret køl igen,

Nu lyver du jo lodret.

> efter at VKO har brugt 10
> år på at køre økonomien i sænk.

Du er totalt udenfor pædagogisk rækkevidde.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 11-11-11 06:54

On Fri, 11 Nov 2011 00:53:36 +0100, Bertel Brander wrote:

> Det er sjovt at Løkke gider lade som om han er interesseret
> i at forhandle med SSFR. Alle ved jo at Lars raseri kun har
> til formål at skylde skylden på de andre.

Når en sætning starter med "Alle ved jo at", så er resten 100% sikkert
løgn.

Fra : Bo Warming

Dato : 11-11-11 07:05

On Fri, 11 Nov 2011 06:53:52 +0100, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Når en sætning starter med "Alle ved jo at", så er resten 100% sikkert
>løgn.

Vedr denne ikke 100% sandheEN men Bertel B har delvis ret

Men Løkke spiller spillet som man nu gør det på Borgen

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 11-11-11 06:57

On Fri, 11 Nov 2011 00:28:41 +0100, Martin Larsen wrote:

> [...]
> Statsministeriet. Nu oplever jeg så ved førstebehandlingen af
> finanslovforslaget, at mit parti bliver ekskluderet, siger Lars Løkke

Intet kan længere overraske mig fra den røde regerings side.

Fra : P.N.

Dato : 11-11-11 12:01

> [...]
> jeg så ved førstebehandlingen af finanslovforslaget, at mit parti bliver
> ekskluderet, siger Lars Løkke Rasmussen.

Hvad er det for nogle løfter regeringen har brudt??. Mig bekendt er
betalingsringen ved at blive sat i værk, afgifter som vi længe har drømt om
er kommet.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 11-11-11 12:46

On Fri, 11 Nov 2011 12:00:53 +0100, P.N. wrote:

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er det for nogle løfter regeringen har brudt??.

Det mener du vel ikke alvorligt.?

> Mig bekendt er
> betalingsringen ved at blive sat i værk, afgifter som vi længe har drømt om
> er kommet.

Drøm = Mareridt.

Betalingsringen er en UDGIFT i mange år frem.

Fra : P.N.

Dato : 11-11-11 13:47

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> On Fri, 11 Nov 2011 12:00:53 +0100, P.N. wrote:
>

> Drøm = Mareridt.
>
> Betalingsringen er en UDGIFT i mange år frem.

Jatak KBH er ved at drukne i biltrafik og luften derinde er lort. Allah
været lovet at vi får ringen.

Fra : A.Larsen.

Dato : 12-11-11 09:31

On Fri, 11 Nov 2011 12:00:53 +0100, "P.N." <245@get2net.dk> wrote:

>Hvad er det for nogle løfter regeringen har brudt??.

Det var en joke!? jo det må det være.