EU stopper film om zina
Fra : Martin Larsen

Dato : 10-11-11 23:02

Nej det er ikke Kina, men *zina* , moralske forbrydelser under det Villy
Søvndal ville kalde "bløj sjaria".

EU havde betalt og bestilt en film om kvinder i Afghanistan, men nu
stopper de den efter sigende aht kvindernes sikkerhed.

Dokumentaren fortæller fx historien om Gulnaz som blev voldtaget og
derfor fik 2 års fængsel. Hun bor nu i fængslet sammen med det barn hun
fødte og skal nu opholde sig dig i 12 år fordi hun appellerede den
første dom.

http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-15678935

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 11-11-11 07:00

On Thu, 10 Nov 2011 23:01:32 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Nej det er ikke Kina, men *zina* , moralske forbrydelser under det Villy
>Søvndal ville kalde "bløj sjaria".

Hvad betyder så "zina" at blive voldtget ELLER den afgrænset del af
sharialov?

Fra : Martin Larsen

Dato : 11-11-11 11:53

On 2011-11-11 07:00, Bo Warming wrote:

> Hvad betyder så "zina" at blive voldtget ELLER den afgrænset del af
> sharialov?

Zināa (زناء , زنى)
sexual activity outside of marriage (covering the English words adultery
and fornication)

QURAN 24 2: The woman and the man guilty of adultery or fornication,-
flog each of them with a hundred stripes: Let not compassion move you in
their case, in a matter prescribed by Allah, if ye believe in Allah and
the Last Day: and let a party of the Believers witness their punishment.

Som Wahid siger: stening er en grusom straf men det er Allah selv der
forlanger det.

Fra Afghanistan i dag:

Mor og datter stenet
http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-15688354

Mvh
Martin

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 11-11-11 12:48

On Fri, 11 Nov 2011 11:52:33 +0100, Martin Larsen wrote:

> [...]
> the Last Day: and let a party of the Believers witness their punishment.
>
> Som Wahid siger: stening er en grusom straf men det er Allah selv der

Kaldte vi det ikke for "Den mørke middelalder", da sådanne grusomheder
foregik i Europa.?

Fra : A.Larsen.

Dato : 12-11-11 09:33

On Fri, 11 Nov 2011 12:48:15 +0100, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Kaldte vi det ikke for "Den mørke middelalder", da sådanne grusomheder
>foregik i Europa.?

Jo, og det er den vi skal til at forberede os på at geninføre, hvis
altså de som ønsker det får deres vilje.

--
/Larsen
E-Mail:alarsen1@stofanet.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 12-11-11 01:03

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>the Last Day: and let a party of the Believers witness their punishment.
>
>Som Wahid siger: stening er en grusom straf men det er Allah selv der

En sådan sharia episode
og brandbomber mod avis i Paris viser at de kan og vil ikke integreres

Fra : Ivannof

Dato : 11-11-11 00:21

On 10 Nov., 23:01, Martin Larsen <mlar...@post7.tele.dk> wrote:
> [...]
> derfor fik 2 års fængsel. Hun bor nu i fængslet sammen med det barn hun
> fødte og skal nu opholde sig dig i 12 år fordi hun appellerede den

Helvede er ikke bare når man dør. Det er her allerede.

Og nu må vi ikke få noget at vide af hensyn til ofrenes sikkerhed.

Jeg tror ofrene vil foretrække at dokumentaren bliver vist. De kan
alligevel ikke få det meget værre. Æret være islam! Kvinder må have
det sådan ca. ligesom negrene havde det i Amerika i 1800-tallet.

Hilsen Ivan

Hilsen Ivan