Tænk sig engang...
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 10-11-11 13:12

....at det højrerabiate kor af racister i dette forum slet ikke har opdaget
denne her endnu, for efterfølgende at gå helt amok i hysteri over det:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1654754.ece

Og lad os så få noget kvalificeret hyleri over det !

Jeg har en klar forventning om at ord som muhamsere og Muhammedanien og
meget andet "godt" af ukvemsord som jeg ikke vil være bekendt at citere, vil
blive anvendt.

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : A.Larsen.

Dato : 10-11-11 13:18

On Thu, 10 Nov 2011 13:12:17 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>...at det...

Endnu et trolle indlæg som ikke er lavet for at få en sober debat, men
kun for at lave ballade.

Kim, er det ikke på tide du tager dig bare en smule sammen?
/Larsen
E-Mail:alarsen1@stofanet.dk
H-Page:http://home1.stofanet.dk/alarsen

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 10-11-11 13:20

"A.Larsen." <alarsen1@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kun for at lave ballade.
>
> Kim, er det ikke på tide du tager dig bare en smule sammen?

Hold nu bare kæft, Ludvig Nielsen.

Fra : A.Larsen.

Dato : 10-11-11 13:28

On Thu, 10 Nov 2011 13:20:24 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>Hold nu bare kæft, Ludvig Nielsen.

Som Steen spørger, hvad er _din_ holdning til historien, måske det kan
danne grundlag for en god debat.

Fra : P.N.

Dato : 10-11-11 16:48

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:ekPuq.18640$Wo5.11393@newsfe03.ams2...

> Hold nu bare kæft, Ludvig Nielsen.

Gruppens stjernepsykopat har talt!!

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-11-11 17:34

P.N. <245@get2net.dk> skrev i meddelelsen j9gro4$jc5$1@speranza.aioe.org:

> Gruppens stjernepsykopat har talt!!

Bull's eye, Flemse!!

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 10-11-11 13:25

Fra : Ivannof

Dato : 10-11-11 09:01

On 10 Nov., 13:12, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com eller Datemas.de
\)" <kl2...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
> Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander

Hyleri kan du godt få. Men ingen vil forholde sig til substansen.

Hilsen Ivan

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 10-11-11 21:57

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hyleri kan du godt få. Men ingen vil forholde sig til substansen.
>
> Hilsen Ivan

Jeg er skuffet, højrefjolserne er godt nok faldet af på den på det sidste.
Ikke engang noget velkvalificeret racistisk hyleri kan det blive til...

Fra : Bo Warming

Dato : 10-11-11 22:27

On Thu, 10 Nov 2011 21:56:57 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 10-11-11 22:42

On Thu, 10 Nov 2011 21:56:57 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Jeg er skuffet, højrefjolserne er godt nok faldet af på den på det sidste.
> Ikke engang noget velkvalificeret racistisk hyleri kan det blive til...

Du mener at dine fordomme ikke passede med virkeligheden.

Snup en kiks. ))

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 11-11-11 00:29

Den 10-11-2011 13:12, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
skrev:
> [...]
> meget andet "godt" af ukvemsord som jeg ikke vil være bekendt at citere, vil

Hvis det blev til et par sekunder i næste udgave af Southpark,, så kunne
jeg *moske* lette på smilebåndet.

Men episoden er jo så tidstypisk som en NETTO medarbejder der for 28'nde
gang forklarer en senil dement kvinde at hun er i NETTO og at lige denne
afdeling ikke har en aftale med servicebussen, og at de allerede har
ringet til både taxa og politiet, men at hun "forsvinder" når de
tilkaldte ankommer.

- cep