Jordskælv i Tyrkiet(5.6) og i nærheden af ~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-11-11 00:43

Jordskælv i Tyrkiet og i nærheden af Naha(7.0 Øst kinesiske Hav)
Naaaaa A

N/A
----------

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-11-11 00:50

On 10 Nov., 08:42, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> Jordskælv i Tyrkiet og i nærheden af Naha(7.0 Øst kinesiske Hav)
> Naaaaa A
>
> N/A
> ----------
>
> Sane Peter

Søg og find maridtet!

Fand den?

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-11-11 00:46

On 10 Nov., 08:42, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> Jordskælv i Tyrkiet og i nærheden af Naha(7.0 Øst kinesiske Hav)
> [...]

I blev advaret i leverpostej!

Jeg elsker at skrive det her!
(i ved selv mystifistisk og uransagelig)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-11-11 01:02

On 10 Nov., 08:46, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> I blev advaret i leverpostej!
>
> Jeg elsker at skrive det her!
> (i ved selv mystifistisk og uransagelig)
>
> Sane Peter

Gad vide om i er medskyldige i forædderi? (nogle røvhuller ligesom
Bjørnholt?)
Når nu at Tyrkiet er medlem af Nato?

I fik jo det at vide om leverpostej!

Er i blevet nogle forædderiske racister? Fordi den næste på tronen er
sorthåret?

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-11-11 01:10

On 10 Nov., 09:01, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Når nu at Tyrkiet er medlem af Nato?
>
> I fik jo det at vide om leverpostej!
>
> Er i blevet nogle forædderiske racister? Fordi den næste på tronen er

Føler mig stadigvæk ikke som den "onde", og der er stadigvæk underskud
op kontoen,
t-shirten passer, men det er kun indtil jeg tager en ren på!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-11-11 01:31

On 10 Nov., 09:10, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Føler mig stadigvæk ikke som den "onde", og der er stadigvæk underskud
> op kontoen, t-shirten passer, men det er kun indtil jeg tager en ren på!
>
> Sane Peter

Så nu har jeg gjort Scientologerne til en del af "det nye eskremente"
og hjernet dem samtidig!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-11-11 02:32

On 10 Nov., 09:30, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Så nu har jeg gjort Scientologerne til en del af "det nye eskremente"
> og hjernet dem samtidig!
>
> Sane Peter

Det er så ikke den måde at Bjørnholt er en forædder på!
Det er mere "programmering af vælgerne i et demokrati til at stemme på
et bestemt politisk parti mod
deres vilje" måden!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-11-11 02:21

> Så nu har jeg gjort Scientologerne til en del af "det nye eskremente"
> og hjernet dem samtidig!
>
> Sane Peter

Men jeg tror det er mangel på kylling og kalkun medister der har gjort
udslaget!
Fiskeboller lavet af Sej, man bliver det man spiser og så videre!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-11-11 04:11

On 10 Nov., 10:21, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Men jeg tror det er mangel på kylling og kalkun medister der har gjort
> udslaget!
> Fiskeboller lavet af Sej, man bliver det man spiser og så videre!
>
> Sane Peter

Så nu er det mig der er øverst på listen igen i et stykke tid!

Har allerede fået ram på en masse, hændelige uheld, fysisk attraktive
kvinder
mellem 17-38 der fantasere om at bestemme over "Peter" tortere "Peter"
bruge mig til at myrde deres fjender!

Det er utroligt så mange af de sygelige perverse møgkællinger der er,
de fantasere virkelig om at bestemme over mænd istedet for at blive
bestemt over af magtfulde mænd, det er ækelt og til at kaste op over!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-11-11 09:08

On 10 Nov., 12:10, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> de fantasere virkelig om at bestemme over mænd istedet for at blive
> bestemt over af magtfulde mænd, det er ækelt og til at kaste op over!

http://www.nytimes.com/2011/11/10/garden/generators-emerge-as-a-status-symbol.html?pagewanted=3&_r=1

For fem tusinde Kroner!(700-1000$) kan de godt blive solgt i Tyrkiet,
5000 Watt Generac Generator!
(og jeg har mine grunde til at gøre det jeg gør og jeg må gerne, det
er religiøse mirakler,
hvis i har et problem med det så kan i sende jeres klager til
Bjørnholt, Junkersvej/Sejs/Silkeborg!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-11-11 10:15

On 10 Nov., 17:08, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> er religiøse mirakler,
> hvis i har et problem med det så kan i sende jeres klager til

http://www.electricgeneratorsdirect.com/images.php?products_id=5508
http://www.electricgeneratorsdirect.com.nyud.net/images.php?products_id=5508

Generac 5943 - GP7500E 7500 Watt Electric Start Portable
Generator(979$)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-11-11 10:26

On 10 Nov., 18:15, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Generac 5943 - GP7500E 7500 Watt Electric Start Portable

http://www.electricgeneratorsdirect.com/images.php?products_id=4762
http://www.electricgeneratorsdirect.com.nyud.net/images.php?products_id=4762

8000 watt 1199$

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-11-11 10:54

On 10 Nov., 18:26, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> http://www.electricgeneratorsdirect.com/images.php?products_id=4762http://www.electricgeneratorsdirect.com.nyud.net/images.php?products_...
>
> 8000 watt 1199$
>
> Sane Peter

De burde egentlig være momsfrie i Danmark og blå Benzin og sådan!
Dem der går i fælden og farver deres tank i bilen kan vel næsten dække
moms!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-11-11 13:23

On 10 Nov., 18:54, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> De burde egentlig være momsfrie i Danmark og blå Benzin og sådan!
> Dem der går i fælden og farver deres tank i bilen kan vel næsten dække
> moms!
>
> Sane Peter

Blå Benzin fordi det kun er til generatore(nødbrug) og Firmaer/
Kommercielt brug!
(Og solgt meget billigt!)

Og en gigantisk bøde hvis det er i private køretøjer!(blå tank,det
farver tanken!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-11-11 13:31