Bare for en god ordens skyld.
Fra : A.Larsen.

Dato : 10-11-11 06:02

Jeg prøvede at bruge mit rigtige navn, men blev "overfaldet af Kim
Larsen, derfor valgte jeg at bruge "GoGoGo" for det kunne vel ikke
genere ham, men jeg tog fejl =(

Nu har jeg besluttet, at bruge mit rigtige navn, uanset om Kim Larsen
mener han har eneret på "Larsen" navnet eller ej, hvorfor skulle jeg
dog bøje mig for hans luner, ikke på vilkår.

Jeg poster fra Astraweb og det er tilsyneladende også noget der piner
den gode Kim Larsen, men heller ikke det har jeg tænkt mig at ændre
på, PT. har jeg et prøve abb. ved forteinc. så den vil også blive
brugt.

Kan den gode Kim Larsen ikke acceptere dette, må han jo bare bruge
filteret, selv mener jeg at mine få indlæg har været væsentligt mere
sober end Kim Larsens, men det er stortset alle andres indlæg jo også
=)

Tak fordi I gad lytte.

/Larsen
E-Mail:alarsen1@stofanet.dk
H-Page:http://home1.stofanet.dk/alarsen

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 10-11-11 11:41

"A.Larsen." <a-larsen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg prøvede at bruge mit rigtige navn, men blev "overfaldet af Kim
> Larsen, derfor valgte jeg at bruge "GoGoGo" for det kunne vel ikke
> genere ham, men jeg tog fejl =(

Det generer mig skam ikke men jeg følger dig meget meget tæt.

> Nu har jeg besluttet, at bruge mit rigtige navn, uanset om Kim Larsen
> mener han har eneret på "Larsen" navnet eller ej, hvorfor skulle jeg
> dog bøje mig for hans luner, ikke på vilkår.

Det skal du da heller ikke, Ludvig, men bare du undlader at bruge allerede
eksisterende brugeres navne og e-mail-ID, så er alle vel glade.

> [...]
> den gode Kim Larsen, men heller ikke det har jeg tænkt mig at ændre
> på, PT. har jeg et prøve abb. ved forteinc. så den vil også blive

Som sagt, jeg følger dig meget meget tæt.

> Kan den gode Kim Larsen ikke acceptere dette, må han jo bare bruge
> filteret, selv mener jeg at mine få indlæg har været væsentligt mere
> sober end Kim Larsens,

LOL

> Tak fordi I gad lytte.

Lytte ? Har du sendt det ud som mp3-fil også ? Den vil jeg meget gerne
høre.

> /Larsen
> E-Mail:alarsen1@stofanet.dk
> H-Page:http://home1.stofanet.dk/alarsen

Det er godt, Ludvig, du gør hvad du kan, og det peger da meget godt fremad,
lad os nu se hvor længe det holder.

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : A.Larsen.

Dato : 10-11-11 13:26

On Thu, 10 Nov 2011 11:41:00 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>Det generer mig skam ikke men jeg følger dig meget meget tæt.

Lyder hyggeligt, skal vi gå hånd i hånd?

>Det skal du da heller ikke, Ludvig, men bare du undlader at bruge allerede
>eksisterende brugeres navne og e-mail-ID, så er alle vel glade.

Hvor gør jeg da det, jeg formoder du har beviser på at jeg har gjort
den slags, lige for en god orden skyld, hvad din kammerat Ludvig har
lavet kommer ikke mig ved.

>Som sagt, jeg følger dig meget meget tæt.

Dejligt, ikke noget så hyggeligt som en at gå tur sammen med.

>LOL

Arne kan sikkert sætte dig ind i hvordan den slags virker, han bruger
det jo flittigt =)

>Lytte ? Har du sendt det ud som mp3-fil også ? Den vil jeg meget gerne
>høre.

Nej, det er på CD, du kan bestille en kopi på min e-mail, du skal få
den billigt.

>Det er godt, Ludvig, du gør hvad du kan, og det peger da meget godt fremad,
>lad os nu se hvor længe det holder.

Ikke tit at nogen får ros af KL her i gruppen, tror jeg printer det
ud, og hænger det op =)

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 10-11-11 15:29

"A.Larsen." <alarsen1@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> det jo flittigt =)

> Nej, det er på CD, du kan bestille en kopi på min e-mail, du skal få

Du kan bare sende den som vedhæftet fil til min e-mail. Du får naturligvis
ikke en skid for den og jeg checker den selvfølgelig for virus. Når den så
har været igennem lidt lydbehandling hos mig vil der blive lavet en kopi med
indlagt dåselatter, som jeg så vil lægge ud på min hjemmeside, "dokusiden"
(http://dokusiden.itgo.com) med daglig henvisning i min signatur til præcis
denne lydfil. Vil det ikke være tillokkende for dig ?

Fra : A.Larsen.

Dato : 10-11-11 15:39

On Thu, 10 Nov 2011 15:28:39 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>Du kan bare sende den som vedhæftet fil til min e-mail.

Vil du ha' må du til lommen, intet i livet er gratis, du giver vel
heller ikke dine taxature væk, der må den kunde der har bestilt turen
jo også betale =)

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 10-11-11 18:24

"A.Larsen." <alarsen1@stofanet.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> vel
> heller ikke dine taxature væk, der må den kunde der har bestilt

Herregud -hvem gider dog betale for at lytte til dit vås?

Fra : A.Larsen.

Dato : 10-11-11 18:55

On Thu, 10 Nov 2011 18:23:34 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<nixen@bixen.dk> wrote:

>Herregud -hvem gider dog betale for at lytte til dit vås?

Jeg har ellers et "special price for you" produkt som består af en
dobbelt CD med silke tryk af hammer og sejl, lenin har signeret
plakaten der er med, du skal få det til "venne pris", but wait theres
more, du vil også få et par sloggi trusser med et motiv af
nedslagtningerne ved muren =)

Vent ikke alt for længe, det er et begrænset oplag.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 10-11-11 21:54

> [...]
>
> Vil du ha' må du til lommen, intet i livet er gratis, du giver vel
> heller ikke dine taxature væk, der må den kunde der har bestilt turen

Luk nu bare røven, Ludvig, du aner ikke hvad jeg laver og een ting kan jeg
love dig, det er ikke taxa-kørsel jeg bedriver tiden med, i hvert fald kun
som kunde. Jeg er ret sikker på at politiet ville være ret utilfredse med at
jeg kørte taxa når jeg aldrig har haft et erhvervskort, og jeg ville da ikke
have råd til sådan en lavindkomst. Taxa-Tom (Liljeberg), han ved noget om
taxakørsel, ham kan du spørge hvis der er noget som du er i tvivl om. Husk
at præsentere dig som trolle-Ludvig, så han ved hvem han har fat i.

Fra : Volger Garfield

Dato : 10-11-11 17:16

>LOL

Du burde hellere græde...