Anmeld dog bredbåndets SM-porno
Fra : Bo Warming

Dato : 10-11-11 05:29

Anmeld dog bredbåndets SM-porno
En politikvinde, der ydmyger og straffer nøgne forbrydertyper er
eksempel på you-see-TDCs ny dyrere pornokanal pr Samsung-box.
Den ses i tusind gange flere timer end nogen biograffilm og burde
anmeldes som andre film anmeldes- især når der pludselig sker et
kæmpe kvalitets-løft.
Om de fantasifulde SM-scenarier som den nævnte, mindes jeg følgende
Oscar Wilde visdom
"Det er ikke kunsten der efterligner livet, men livet der efterligner
kunsten"
Måske en avisanmelder kunne forske i hvordan, der for Hustler-porn
stadig er lidt forskel på nat og dag temaer fx mht bondage og
hårdhed. Ikke alle ved at denne service kan købes til brug døgnet
rundt
Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200N

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-11-11 23:42

On 10 Nov., 05:29, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
> Den ses i  tusind gange flere timer  end nogen biograffilm og burde
> anmeldes  som andre film anmeldes- is r n r der pludselig sker et
> k mpe kvalitets-l ft.
> Om de fantasifulde SM-scenarier som den n vnte, mindes jeg  f lgende
> Oscar Wilde  visdom
> "Det er ikke kunsten der efterligner livet, men  livet der efterligner
> kunsten"
> M ske en avisanmelder kunne forske i hvordan,  der for Hustler-porn
> stadig er lidt  forskel p nat og dag temaer fx mht bondage og
> h rdhed. Ikke alle ved at denne service kan k bes til brug d gnet

Sadist film, der er ikke noget masochist ved det egentlig?
både mænd og kvinder som er sadister tænder på det hvis det er en
mand,
fordi det gør livsvarig skade at sænke hans Testosteron niveau!

Skade på hjernen og knoglerne, i ekstreme tilfælde føre det til
Osteoporose efter en
år-række!

Der er ikke noget med at unge kvinder modtager legmet, får en klat der
symbolisere sæd og desinficere med
lidt alkohol, for at kunne gå nå de bliver ældre (altergang)

Testosteron grunden til at mænds hjerner i gennemsnit vejer 200-300
gram mere end kvinders i gennemsnit,
desuden kan for lavt niveau føre til osteoporose!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-11-11 23:51

On 10 Nov., 07:41, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> gram mere end kvinders i gennemsnit,
> desuden kan for lavt niveau føre til osteoporose!

Endnu en grundtil at det kvante mekaniske mareridt er ægte, medmindre
selvfølgelig
at de kun tortere medlemmer af det Danske EMDR forbund!

Sane Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 10-11-11 14:06

On Wed, 9 Nov 2011 22:41:42 -0800 (PST), Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

>Sadist film, der er ikke noget masochist ved det egentlig?

yin og yang

>både mænd og kvinder som er sadister tænder på det hvis det er en
>mand,
>fordi det gør livsvarig skade at sænke hans Testosteron niveau!

Jeg ka li under onani at fantasere om at jeg smækker en pige der ka li
det
og især tænder jeg på fantasier om en domnia der KA LI at kommandere
mig tl at kærtegne hende på hendes facon

>Skade på hjernen og knoglerne, i ekstreme tilfælde føre det til
>Osteoporose efter en
>år-række!
næppe