oppestegning op på Danske vej ?
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 10-11-11 23:39

JA HVIS der er 2 vej baner så er der praktisk talt altid en stribe midt
på vejen striplede hvis man må over hale - men det bringer mig frem til
mit spørgsmål sig mig skal der ikke være en hvis streg på asfalten ud
imod rabatten ?

sagen er hvis trafikken skal fungere , så skal vi tage hensyn til
hinanden i det omfang vejer og vind tillader det ... og når man som jeg
køre på en scooter 30 jamen så er det mest naturlige at ligge sig ude i
kanten af vejbanen så dem der kommer bag fra en uden besvær kan komme
forbi , for at det kan lade sig gøre så skal man jo kunne se hvor vejen
ophøre og rabatten begynder , hvorfor der som regel er en hvis stribe
der markere dette forhold - se det er ikke en mode der lige er slået
igennem på hele Nordsjælland - så da jeg kom kørende i går jamen så med
et var den væk og det var meget mørkt og spørg mig ikke hvad der sket
men når man som jeg vejer 110 kg og kommer med 35 km i timen så ryger
man ret langt når man ryger over styret fordi man af vandvare er kommet
ud i rabatten , nu er vi Dansker faktisk ret flinke til at hjælpe når
der er sket et uheld så fol kom fra alle sider for at hjælpe til sidst
kom falck de var overbevist om jeg både havde fået hjere rystelse og
brækket flere knogler men ingen af delene var tilfældet , så det er ikke
være ind hvis jeg havde taget 4 omgange med Tyson i Topform i ringen ...

men alt det var jo ikke sket hvis der havde været en hvis linje der
viser hvor vejen begynder og ikke mindst høre op

mit spørgsmål er om der ikke SKAL VÆRE sådan en ?
--
Mv. Bo M Mogensen

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 11-11-11 08:01

On Thu, 10 Nov 2011 23:39:22 +0100, Bo M Mogensen <usnet1@gmail.com>
wrote:

>mit spørgsmål er om der ikke SKAL VÆRE sådan en ?

Nej.

/Hans

Fra : Cykelsmeden

Dato : 11-11-11 12:55

Den 10-11-2011 23:39, Bo M Mogensen skrev:

> men alt det var jo ikke sket hvis der havde været en hvis linje der
> viser hvor vejen begynder og ikke mindst høre op

og alt i alt var det jo ikke sket hvis du havde kørt efter forholdende!

//finn

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-11-11 22:31

Den 11-11-2011 12:55, Cykelsmeden skrev:
> og alt i alt var det jo ikke sket hvis du havde kørt efter forholdende!

Det gjorde jeg sådan set også - dvs jeg ligger mig i vejbanen så de
hurtigere køretøjer kan komme forbi uden problemer - at jeg lige havde
forregnet med med de hvide streger - ja det var derfor der var en kom på
prdet uheld , som slet ret betyder det er noget uhensigtsmæssigt der
sker uden det er nogens skyld

--
Mv. Bo M Mogensen

The Genius Of The Crowd
http://alturl.com/nbj6g Charles Bukowski
+
http://www.youtube.com/watch?v=fHntZsJiOWk

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 11-11-11 14:43

On 10-11-2011 23:39, Bo M Mogensen wrote:

> mit spørgsmål er om der ikke SKAL VÆRE sådan en ?

Nej - og der skal heller ikke være brune streger i dine underbukser. Se
at få dem skiftet

Det er først når udgifterne til ambulance/Falck og sygehusindlæggelser
overstiger udgifterne til sikkerhedsforanstaltninger at man "måske" vil
overveje at foretage sådanne ting.
At du kommer til at leve med bivirkninger resten af livet, betyder intet.

Hvis du nu havde været ryger eller fedt-spiser, havde man tænkt på dit
helbred (ved at forhøje afgiften - selvfølgelig for din egen skyld).

Skete der for øvrigt noget med Arla-kassen og de tomme flasker?

Karl Erik.

--
http://dmwebdesign.dk - DM i Webdesign
http://produceret-i.dk/ - Køb danske produkter

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-11-11 22:32

Den 11-11-2011 14:43, Karl Erik Christensen skrev:

Kære Karl Erik

> Skete der for øvrigt noget med Arla-kassen og de tomme flasker?

hvis du er på svampe så lad være med skrive i Jura gruppen :)