Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotoklub på Amager?
Fra : Martin Larsen

Dato : 10-11-11 15:16

Inspireret af tråden om Rødovre fotoklub vil jeg lige høre om der findes
en fotoklub på Amager?

Google har givet et magert resultat, nemlig dette:
http://photoshowoff.dk/fotoklubber/27-amager-fotoklub

Findes klubben, og hvor holder den til?

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-11-11 21:23

Martin Larsen wrote:

> Findes klubben, og hvor holder den til?

Jeg antager at der så ikke findes nogen klub på Amager...

Fra : Soeren Friberg

Dato : 14-11-11 21:51

Den 14-11-2011 21:23, Martin Larsen skrev:

> Jeg antager at der så ikke findes nogen klub på Amager...

Jeg ved ikke om du kan antage så meget. Men du har formodentlig Googlet
dit emne

--
Kh. Søren
http://fotofriberg.dk

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-11-11 23:01

Soeren Friberg wrote:

> Jeg ved ikke om du kan antage så meget. Men du har formodentlig Googlet
> dit emne

Ja. Fandt desværre ikke noget.

Fra : Jens G

Dato : 16-11-11 16:51

On Mon, 14 Nov 2011 21:23:10 +0100, Martin Larsen
<martin+spamfree+larsen@bigfoot.com> wrote:

>Jeg antager at der så ikke findes nogen klub på Amager...

Der er jo SAS fotoklub, men det kræver at man er ansat hos SAS.
Hvor vidt de har lokaler med studie, ved jeg ikke.

Jeg ved ikke hvor mange fotoklubber der har studie opstillet?
Kan ikke forestille mig at mange af dem dem der bruger offentlige
lokaler som mødested, har mulighed for fast opstilling, da man ofte
skal dele lokaler med andre.

Downstairs i København har studie, så vidt jeg ved. Men de er vist
også i den dyrere ende kontingentmæssigt.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.evercall.dk.

Fra : Jesper Wolf Jesperse~

Dato : 15-11-11 17:05

Hej Martin.

Den 10-11-2011 15:16, Martin Larsen skrev:
> [...]
> en fotoklub på Amager?
>
> Google har givet et magert resultat, nemlig dette:

Første hug på google.

http://photoshowoff.dk/fotoklubber/27-amager-fotoklub

Jeg ved ikke mere end siden siger.

mvh Jesper

PS. Hører Fotoklubber ikke nærmere til den tid da fototekniken var noget
med kemikalier og dyre apparater. I dag kan man vel få mere ud af et
sted at dele bileder på internettet.

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-11-11 15:01

Jesper Wolf Jespersen wrote:

> Første hug på google.

Tjooo, men det var jo præcis den side jeg selv fandt i mit oprindelige
indlæg!

> PS. Hører Fotoklubber ikke nærmere til den tid da fototekniken var noget
> med kemikalier og dyre apparater. I dag kan man vel få mere ud af et
> sted at dele bileder på internettet.

Jeg tænker mere på at få adgang til fotostudio, måske bruge klubbens
udstyr, evt. tage på fototure sammen osv.

Nogle ting er stadig bedst i den fysiske verden :)