Android marked på LG Optimus
Fra : Fister

Dato : 09-11-11 19:36

Jeg har lige fået min X2 tilbage fra rep., og den var totalt
reinstalleret.
Fint nok, men Marked er blevet noget rigtig tungt grafisk fis.
Er det LG der har lagt et skin over markedet, eller har andre med
topmodeller smartphones fået samme elendige marked?
Kai

Fra : CK®

Dato : 12-11-11 14:44

On 09-11-2011 19:36, Fister wrote:
> [...]
> Er det LG der har lagt et skin over markedet, eller har andre med
> topmodeller smartphones fået samme elendige marked?

Marked er blevet re-designet og jeg synes osse det er blevet noget trægt
kørede på min HTC Desire.

Claus

Fra : Fister

Dato : 12-11-11 21:20

CK® wrote on 12-11-2011 :

> Marked er blevet re-designet og jeg synes osse det er blevet noget trægt
> kørede på min HTC Desire.

> Claus

Tak for info.
Kai.