Android (Galaxy mini) blink ved ulæste sms
Fra : Leif Neland

Dato : 09-11-11 19:12

Findes der en app, der periodisk kan give et blink, der gør mig
opmærksom på at der er en ulæst sms/tabt opkald, når telefonen ellers
bare er på sort/pauseskærm?

Ligesom der er en led, der blinker på min Nokia.

Jeg kan ikke umiddelbart finde noget på marked.

Leif

Fra : Energy

Dato : 10-11-11 15:35

Den 09-11-2011 19:11, Leif Neland skrev:
> [...]
> bare er på sort/pauseskærm?
>
> Ligesom der er en led, der blinker på min Nokia.
>
> Jeg kan ikke umiddelbart finde noget på marked.

Hej
Prøv at kig på " noled "
https://market.android.com/details?id=com.led.notify&hl=da

Lars

Fra : Erling

Dato : 11-11-11 12:21

Leif Neland har bragt dette til verden:
> [...]
> sort/pauseskærm?
>
> Ligesom der er en led, der blinker på min Nokia.
>
> Jeg kan ikke umiddelbart finde noget på marked.

Eller måske endnu bedre:
En app. der hedder Missed call Reminder.
https://market.android.com/details?id=idv.wangyik.MissedCallReminder&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImlkdi53YW5neWlrLk1pc3NlZENhbGxSZW1pbmRlciJd
Den fungerer godt nok med lyd i stedet, men kan indstilles
til både tabt opkald, sms og mms - hver for sig.
Jeg synes det er bedre med en lyd f.eks. hvert minut end en
rød plet på skærmen.
Både interval af lyd samt varighed kan indstilles.
Jeg bruger den selv på min Samsung Galaxy S.
/Erling

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 11-11-11 12:46

Leif Neland skrev:
> Findes der en app, der periodisk kan give et blink, der gør mig opmærksom på
> at der er en ulæst sms

Sms-programmet Handcent kan sættes op til hvert minut at give besked om
nye sms'er.

Hans
www.zofiaoghans.dk