Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny fotoklub Rødovre
Fra : JbP

Dato : 09-11-11 12:06

Ny Foto klub i Rødovre.
Rødovre Fotoklub, Stiftende Generalforsamlingen bliver afholdt
den 30. november kl 19.00 hos AOF Gunnekær 70, 2610 Rødovre.

Jb

Fra : ;o)-max-

Dato : 09-11-11 16:46

On 09-11-2011 12:05, JbP wrote:
> Ny Foto klub i Rødovre.
> Rødovre Fotoklub, Stiftende Generalforsamlingen bliver afholdt
> den 30. november kl 19.00 hos AOF Gunnekær 70, 2610 Rødovre.

Der er sku for langt til Rødovre, i må lave noget
live cam over nettet men held og lykke!!
-max-

Fra : KsK

Dato : 09-11-11 16:59

"-max-" skrev i meddelelsen

On 09-11-2011 12:05, JbP wrote:
> [...]

Der er sku for langt til Rødovre, i må lave noget
live cam over nettet men held og lykke!!

vis du start en her på amager så melde jeg mig gerne ind hvis ikke jeg
allerede er disket

roder stadigvæk med et foto studio her på Tårnbyvej

KsK