DR P2 Galaxy mini
Fra : Leif Neland

Dato : 08-11-11 17:50

DR's egen app virker ikke; det skriver de selv.
Netradio via browseren kræver flash, det supporterer Galaxy mini ikke.

Er der andre måder at få P2 på telefonen?

Leif

Fra : Chano Andersen

Dato : 08-11-11 18:41

Den 08/11/11 17.49, Leif Neland skrev:
> DR's egen app virker ikke; det skriver de selv.
> Netradio via browseren kræver flash, det supporterer Galaxy mini ikke.
>
> Er der andre måder at få P2 på telefonen?

Du kan prøve at se hvad der sker, hvis du åbner denne URL:
Lav kvalitet: http://live-icy.gss.dr.dk:8000/Channel5_LQ.mp3.m3u
Høj kvalitet: http://live-icy.gss.dr.dk:8000/Channel5_HQ.mp3.m3u

- Chano Andersen

Fra : Christen Fihl

Dato : 08-11-11 22:21
Fra : Chano Andersen

Dato : 08-11-11 23:01

Den 08/11/11 22.21, Christen Fihl skrev:
> Eller den her: http://www.dr.dk/netradio/Metafiler/asx/dr_p3_128.asx

Umiddelbart vil jeg mene at der er bedre held med de direkte links, frem
for en playliste i et Microsoft format.

- Chano Andersen

Fra : Ivar

Dato : 08-11-11 21:21

Leif Neland skrev:

> DR's egen app virker ikke; det skriver de selv.
> Netradio via browseren kræver flash, det supporterer Galaxy mini ikke.

DR's app "DR Radio" virker fint på Galaxy Mini.

Ivar Magnusson

Fra : Leif Neland

Dato : 09-11-11 09:33

"Ivar" <notvalid@notvalid.dk> skrev i en meddelelse

> DR's app "DR Radio" virker fint på Galaxy Mini.

Underligt; det gør den nu...
Der må være lavet noget om; det er tihvertfald ikke mig, der har gjort noget
forkert

Leif