Voldsomme uroligheder ved Retten i Glostru~
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 08-11-11 13:13

Voldsomme uroligheder ved Retten i Glostrup. Rockere fra Hells Angels og
AK81 og bandemedlemmer fra Tingbjerg i indbyrdes slagsmål. 59 anholdte.

http://ekstrabladet.dk/112/article1653857.ece

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 08-11-11 22:57

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" skrev i meddelelsen

>Voldsomme uroligheder ved Retten i Glostrup. Rockere fra Hells Angels og
>AK81 og bandemedlemmer fra Tingbjerg i indbyrdes slagsmål. 59 anholdte.
>
>http://ekstrabladet.dk/112/article1653857.ece

Jeg synes at det var naziMartindumsenumse der efterlyste højrefjolser der
angreb andre - nu ser vi jo endnu et eksempel på dette.

Fra : GoGoGo

Dato : 09-11-11 01:01

On Tue, 8 Nov 2011 22:56:52 +0100, Arne H. Wilstrup wrote:

> Jeg synes at det var naziMartindumsenumse der efterlyste højrefjolser der
> angreb andre - nu ser vi jo endnu et eksempel på dette.

Flot debat niveau. Det er jo direkte pinligt, at en voksen mand sidder og
skriver slige indlæg.

--
/Go

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 09-11-11 10:36

"GoGoGo" <go@go.gogo> skrev i en meddelelse

> Flot debat niveau. Det er jo direkte pinligt, at en voksen mand
> sidder og skriver slige indlæg.

Luk nu bare røven, Ludvig Nielsen.

Fra : Volger Garfield

Dato : 09-11-11 16:55

On Wed, 9 Nov 2011 10:35:45 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>"GoGoGo" <go@go.gogo> skrev i en meddelelse

>Luk nu bare røven, Ludvig Nielsen.

Du synes måske at det er et sobert og velskrevet indlæg?

Volger

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 09-11-11 18:59

"Volger Garfield " <Volger@nowhere.invalid> skrev i en meddelelse

> Du synes måske at det er et sobert og velskrevet indlæg?

Nej men det velment, stol trygt på det.

Fra : Volger Garfield

Dato : 10-11-11 17:16

On Wed, 9 Nov 2011 18:58:52 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>"Volger Garfield " <Volger@nowhere.invalid> skrev i en meddelelse

>Nej men det velment, stol trygt på det.

Hvorfor er du så ikke enig i, at det ikke er sobert og velskrevet?

Volger

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 10-11-11 22:01

> Hvorfor er du så ikke enig i, at det ikke er sobert og velskrevet?

Hvor har jeg skrevet at jeg er uenig ?

Fra : A.Larsen.

Dato : 11-11-11 07:08

On Thu, 10 Nov 2011 22:00:42 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com

>Hvor har jeg skrevet at jeg er uenig ?

Jeg kan da se det bare 2-3 linier over dit seneste svar.

<quote>
Volger: Du synes måske at det er et sobert og velskrevet indlæg?
KL: Nej...
</quote>

Kan du ikke selv huske hvad du skriver?

--
/Larsen
E-Mail:alarsen1@stofanet.dk

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 11-11-11 11:51

"A.Larsen." <alarsen1@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> <quote>
> Volger: Du synes måske at det er et sobert og velskrevet indlæg?

Luk nu bare røven, Ludvig.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 11-11-11 12:50

On Fri, 11 Nov 2011 11:51:14 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "A.Larsen." <alarsen1@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Luk nu bare røven, Ludvig.

LOL. Der fik du en upper-cut og dit eneste "forsvar" er mudderkast. ))

Fra : A.Larsen.

Dato : 12-11-11 09:29

On Fri, 11 Nov 2011 12:49:32 +0100, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>LOL. Der fik du en upper-cut og dit eneste "forsvar" er mudderkast. ))

Der er langt mellem sobre indlæg fra den gode Kim Larsen, jeg forstår
ikke hvad han får ud af at svine alt og alle til.

Fra : Volger Garfield

Dato : 11-11-11 16:42

On Thu, 10 Nov 2011 22:00:42 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>"Volger Garfield " <Volger@nowhere.invalid> skrev i en meddelelse

>Hvor har jeg skrevet at jeg er uenig ?

LOL... Jeg tænkte nok, at du ikke ved hvad du selv skriver...

Volger

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 11-11-11 17:46

> LOL... Jeg tænkte nok, at du ikke ved hvad du selv skriver...

Nu er du lidt dum ikke:

Fra : A.Larsen.

Dato : 12-11-11 09:27

On Fri, 11 Nov 2011 17:45:38 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>Nu er du lidt dum ikke:

>Hvorfor er du så ikke enig i, at det ikke er sobert og velskrevet?

Undskyld mig, men hvem har skrevet hvad, dine quotes er jo helt fcked
op, måske du skulle få din en usnetklient i stedet for det e-mail
program du bruger?

Microsoft Outlook Express er simpelthen for ringe til usenet IMO.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 12-11-11 15:06

"A.Larsen." <alarsen1@stofanet.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> e-mail
> program du bruger?
>
> Microsoft Outlook Express er simpelthen for ringe til usenet

Der er normalt ingen problemer med det, men det er visse
fanatikeres anvendelse af andre klient-software der af og til får
problemer -det kan umuligt være OEs skyld - også selvom det
heller ikke er et superprodukt.
Men at hævde at OE "fucker" noget op, er pladder - normalt har
jeg eller andre ingen problemer med citaternes måde at fremtræde
på i min klient, så det er bare tomgangssnak du kommer med.

Fra : A.Larsen.

Dato : 12-11-11 15:08

On Sat, 12 Nov 2011 15:05:34 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<nixen@bixen.dk> wrote:

>Der er normalt ingen problemer med det, men det er visse
>fanatikeres anvendelse af andre klient-software der af og til får
>problemer -det kan umuligt være OEs skyld - også selvom det
>heller ikke er et superprodukt.

Hvordan kan det være andres programmer der er skyld i at KLs indlæg er
noget rod?

Fra : wilstrup

Dato : 12-11-11 15:23

> Hvordan kan det være andres programmer der er skyld i at KLs
> indlæg er
> noget rod?

Fordi de IKKE er noget rod -jeg har ingen problemer med at læse
hans indlæg.

Fra : A.Larsen.

Dato : 12-11-11 15:28

On Sat, 12 Nov 2011 15:22:53 +0100, "wilstrup" <nixen@bixen.dk> wrote:

>Fordi de IKKE er noget rod -jeg har ingen problemer med at læse
>hans indlæg.

Du kan da ikke se hvad han har skrevet og hvad han har quotet, da der
er quoteangivelse på det meste i det indlæg.

Når man skal sidde og gætte på hvad han og evt. har skrevet, så er det
noget rod.

Hvis det er fordi ordentlig software måske er for dyrt, kan man altså
også få div. programmer gratis, OE er ikke godt til usenet.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 14-11-11 23:14

> [...]
>
> Hvis det er fordi ordentlig software måske er for dyrt, kan man altså
> også få div. programmer gratis, OE er ikke godt til usenet.

Jeg har ingen problemer med at se hvad han har skrevet og hvad der er
citeret. OE er fremragende til usenet -jeg har benyttet det i mange år
uden synderlige problemer - de nyere versioner kunne godt være bedre,
men det er stadigvæk de mest udbredte softwares til formålet og så er
det gratis.
Ja, man kan godt få diverse programmer gratis, men de fleste lider af
den skavank at de er udenlandske - det vil sige at opsætningen er
skrevet på en uforståelig måde hvis man ikke er inde i den tekniske
terminologi eller også er der for meget teknik der ikke lader sig
forklare umiddelbart på dansk.
Selv med mine kundskaber i engelsk, er det ikke altid at det er muligt
for mig at gennemskue det tekniske engelsk der anvendes i diverse
programmers opsætningsprocedurer fordi de netop er skrevet til brugere
der anvender engelske indforståede versioner i relation til deres egne
udbydere -
Jeg gider derfor ikke bruge tid til at sætte mig ind i nye procedurer
når mine produkter har fungeret nær upåklageligt i årevis.
Så er der det med at finde de forskellige programmer på nettet, hente
dem ned, installere dem, og så virker de måske ikke til mit styresystem
(Windows 7 64 bit) eller også er der andre problemer som først skal
løses.

Nej´, jeg er udmærket tilfreds med mine programmer fra MS.De gør at jeg
kan gå fra den ene af mine maskiner til en af de andre selvom de ikke
alle indeholder samme version af programmet og anvende dem nogenlunde
smertefrit.

Det indebærer naturligvis ikke at det er fuldkommen upåklageligt at gå
fra det ene program til det andet, når det drejer sig om forskellige
opsætninger, men det er stadig bedre end at skulle sætte sig ind i et
nyt, fremmedsprogligt program blot for at tækkes nogle få der har
problemer med at læse mine indlæg.

Fra : A.Larsen

Dato : 15-11-11 06:10

On Mon, 14 Nov 2011 23:14:28 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<nixenbixen@invalid.invalid> wrote:

>"A.Larsen." <alarsen1@stofanet.dk> skrev i meddelelsen

>Jeg har ingen problemer med at se hvad han har skrevet og hvad der er
>citeret.

Problemet er, at det der ser ud til at være citeret, ikke er det, og
omvendt.

> [...]
>Jeg gider derfor ikke bruge tid til at sætte mig ind i nye procedurer
>når mine produkter har fungeret nær upåklageligt i årevis.

Det er jo en ærlig sag, at man ikke kan finde ud af at bruge andet
software, det med manglende engelsk kundskaber bør ikke holde dig
tilbage, det er faktisk langt nemmere end du går og tror. Der findes
dog også usenet klienter der er oversat til dansk, selv kan jeg bedst
lide at have mine programmer på engelsk, købte også Win7x64 på engelsk
da den udkom.

> [...]
>dem ned, installere dem, og så virker de måske ikke til mit styresystem
>(Windows 7 64 bit) eller også er der andre problemer som først skal

De fleste klienter virker fint på Win7x64, dog oplevede jeg at 40Tude
havde et problem med opdatering af vinduet, hvilket bevirkede at man
lige skulle trække lidt i rammerne for at det faldt på plads. Lad
endelig ikke Win7 holde dig tilbage, det er kompatibelt med det meste.

> [...]
>kan gå fra den ene af mine maskiner til en af de andre selvom de ikke
>alle indeholder samme version af programmet og anvende dem nogenlunde

Jeg er selv ganske tilfreds med de ting MS laver, dog giger jeg ikke
bruge deres mailklient, ikke engang til mail.

> [...]
>opsætninger, men det er stadig bedre end at skulle sætte sig ind i et
>nyt, fremmedsprogligt program blot for at tækkes nogle få der har

Dine indlæg ser jeg intet problem med, du bruger heller ikke OE, men
Windows Live Mail som er langt nyere og fuldt opdateret i forhold til
OE, som døde sammen med XP.

Men skulle du få lyst til at eksperimentere med andet end WLM, vil jeg
da gerne hjælpe dig, hvis du render ind i problemer med det program du
kaster din interesse på.

--
Venlig Hilsen.
A.Larsen

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 15-11-11 16:36

> [...]
> dog også usenet klienter der er oversat til dansk, selv kan jeg bedst
> lide at have mine programmer på engelsk, købte også Win7x64 på engelsk

Misforstår du med vilje? Jeg har ikke "manglende engelskkundskaber", men
teknisk engelsk er ikke mit gebet. I øvrigt foretrækker jeg min software
på dansk - både af principielle grunde (jeg vil ikke lefle for det
engelske hegemoni) og af praktiske grunde: mange tekniske betegnelser på
engelsk siger ikke mig noget, og jeg gider simpelthen ikke lede efter
programmer på dansk der er lette at sætte op - jeg vil ikke skulle bruge
tid på de ting - jeg har udtjent min værnepligt hvad det angår: Jeg har
beskæftiget mig med computere og programmer i mere end 30 år, men jeg er
nu kommet til det punkt i mit liv at jeg ikke længere gider at sætte mig
ind i alle forskellige programmer og deres opdateringer og mærkværdige
forbehold, så jeg vil have mine programmer så vidt muligt på dansk så
jeg kan bruge dem i praksis uden besvær, uden at jeg skal sætte mig ind
i diverse manualer m.v. - Jeg kender MS-programmer, er vant til at
benytte dem og de er lette at sætte op uden for megen teknik-snak - det
skal fungere fra dag et og her og nu. ´Det er ikke noget jeg skal bruge
tid til at finde ud af - og da de nævnte programmer hidtil har fungeret
som tillæg til MS-produkter, skal jeg ikke besvære mig med at hente
nogen ned. Selvom man nu er ved at udfase det med at programmerne følger
med, så gider jeg stadigvæk ikke beskæftige mig med problematikken - det
må sgu være til at fatte: Jeg gider IKKE.

> [...]
> lige skulle trække lidt i rammerne for at det faldt på plads. Lad
> endelig ikke Win7 holde dig tilbage, det er kompatibelt med det meste.

Forkert - jeg har programmer der virkede fx i XP, men som ikke virker i
Win7x64 - fx virker quotefix ikke der, og selv Norton har problemer med
at fungere under 64 når det gælder spam-figtherprogrammerne -
Jeg vil have at mine programmer skal virke med det samme - ikke noget
med at læse alenlange manualer eller beskrivelser igennem - jeg gider
simpelthen ikke.

> Jeg er selv ganske tilfreds med de ting MS laver, dog giger jeg ikke
> bruge deres mailklient, ikke engang til mail.

Dit valg.

> Dine indlæg ser jeg intet problem med, du bruger heller ikke OE, men
> Windows Live Mail som er langt nyere og fuldt opdateret i forhold til
> OE, som døde sammen med XP.

Windows Live Mail er en opdatering af OE - siger Microsoft - og den
nyeste version mangler muligheden for at lave quote-tegn - og det vil de
ikke ændre hos MS. Det er derfor jeg har anskaffet mig et program der
kan bruges til dette formål -men det huer mig ikke.

> Men skulle du få lyst til at eksperimentere med andet end WLM, vil jeg
> da gerne hjælpe dig, hvis du render ind i problemer med det program du
> kaster din interesse på.
Takker, men det bliver ikke foreløbig.

Fra : A.Larsen

Dato : 16-11-11 09:16

On Tue, 15 Nov 2011 16:35:31 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<nixenbixen@invalid.invalid> wrote:

>"A.Larsen" <alarsen1@stofanet.dk> skrev i meddelelsen

>Misforstår du med vilje? Jeg har ikke "manglende engelskkundskaber", men
>teknisk engelsk er ikke mit gebet.

Hvis ikke du kan bruge programmerne på engelsk, og sætte dem op, så er
dit engelsk altså ikke godt nok, og nej det har intet med teknisk
engelsk at gøre.

>I øvrigt foretrækker jeg min software
>på dansk - både af principielle grunde (jeg vil ikke lefle for det
>engelske hegemoni) og af praktiske grunde: mange tekniske betegnelser på
>engelsk siger ikke mig noget,

Dit valg, men lad være med at bruge den der med teknisk engelsk, det
lyder nemlige dumt, for det er akurat lige så nemt på engelsk som på
dansk, hvis man altså bare har ganske alm. engelskkunskaber fra
folkeskolen.

> [...]
>forbehold, så jeg vil have mine programmer så vidt muligt på dansk så
>jeg kan bruge dem i praksis uden besvær, uden at jeg skal sætte mig ind

Sjovt nok er manualer faktisk noget både jeg og mage andre stort set
aldrig kigger i, netop fordi der ikke er nogen forskel på de danske og
engelske programmer, hvis man bare har grundliggende engelskkunskaber.
De fleste programmer virker direkte ud af boksen og er for det meste
udstyrre med en setupguide, der spørger efter de oplysninger der skal
bruges til at sætte programmet op med.

> [...]
>med, så gider jeg stadigvæk ikke beskæftige mig med problematikken - det
>må sgu være til at fatte: Jeg gider IKKE.

Ja det er der vist ikke mange der er i tvivl om.

> [...]
>styresystem
>(Windows 7 64 bit) eller også er der andre problemer som først skal

De fleste programme fungere ganske glimrende på Win7x64, også uden at
skulle lave krumspring.

>Forkert - jeg har programmer der virkede fx i XP, men som ikke virker i
>Win7x64 - fx virker quotefix ikke der,

OEQuotefix er lavet til OE og ikke WLM, derfor kan du ikke få det til
at virke, man kan jo heller ikke montere traktordæk på en morris mini.

> [...]
>Jeg vil have at mine programmer skal virke med det samme - ikke noget
>med at læse alenlange manualer eller beskrivelser igennem - jeg gider

Norton er bare et dårligt program, når nu du er så glad for MS,
hvorfor så ikke bruge den Antivirus de levere, den er ganske gratis
endda.

Spamfighter, anede ikke at nogen stadig brugte de program, gør dig
selv en tjeneste og drop det.

> [...]
>ikke ændre hos MS. Det er derfor jeg har anskaffet mig et program der
>kan bruges til dette formål -men det huer mig ikke.

Det eneste WLM og OE har til fælles er udsenet, og det med at skulle
bruge et script for at kunne bruge usenet, må være rigtigt træls.

> Takker, men det bliver ikke foreløbig.

Bare ok, men mit tilbud står åben, hvis du skulle ombestemme dig.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 15-11-11 12:48

"Arne H. Wilstrup" <nixenbixen@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> uden synderlige problemer - de nyere versioner kunne godt være bedre,
> men det er stadigvæk de mest udbredte softwares til formålet og så er

Idioten (Ludvig Nielsen) forstår ikke at >> .... << faktisk var noget jeg
gjorde med vilje. Der sker så det at Outlook Express automatisk sætter >>
ind på hver linje selv om det ikke var meningen fra min side. Det burde jeg
have forudset. Det var med andre ord en fejl 40 og ikke en fejl i Outlook
Express. Det var egentlig ikke meningen at jeg ville kommentere det her, alt
den stund at jeg ikke gider at kommentere trolleri-skiderikken Ludvig
Nielsen som lige pt. kalder sig A.Larsen, altså lige indtil han igen skifter
navn og e-mail-ID som led i hans sædvanlige trolleri. Den eneste kommentar
Ludvig Nielsen aka A.Larsen får fra min side er "Luk nu bare røven, Ludvig".

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 15-11-11 16:40

skrev i meddelelsen news:ekswq.3007$WC5.2956@newsfe09.ams2...
> [...]
> i hans sædvanlige trolleri. Den eneste kommentar Ludvig Nielsen aka
> A.Larsen får fra min side er "Luk nu bare røven, Ludvig".

Jeg orker heller ikke den diskussion igen - når folk siger; Du quoter ad
h...til, vil mit svar formentlig fremover være; nå! og hvis de skriver
at jeg skal anvende noget andet, vil jeg sige "næ" eller "nej" - det kan
vel ikke gøres kortere - jeg gider ærlig talt ikke at befitte mig med
den elendige diskussion igen og igen.

Hvis folk ikke kan læse hvad jeg skriver, kan de lade være -ingen
tvinger dem.

Fra : A.Larsen.

Dato : 12-11-11 15:34

On Sat, 12 Nov 2011 15:22:53 +0100, "wilstrup" <nixen@bixen.dk> wrote:

>Fordi de IKKE er noget rod -jeg har ingen problemer med at læse
>hans indlæg.

Det jeg har markeret med gul, er noget KL skriver, men det er sat ind
som om det er quote.

http://home1.stofanet.dk/alarsen/KL.png

Det er da noget rod.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 14-11-11 23:19

> Det jeg har markeret med gul, er noget KL skriver, men det er sat ind
> som om det er quote.
>
> http://home1.stofanet.dk/alarsen/KL.png
>
> Det er da noget rod.

Han har selv svaret på dette, så jeg ser ingen grund til at bidrage
yderligere her.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 12-11-11 15:49

On Sat, 12 Nov 2011 15:05:34 +0100, Arne H. Wilstrup wrote:

<snip>

> Der er normalt ingen problemer med det,

Du kan også sige det på en anden måde: NÅR der er problemer så er det i 99%
af tilfældene, Micro$oft's lorteprogrammer der er skyld i dem.

> men det er visse
> fanatikeres anvendelse af andre klient-software der af og til får
> problemer -det kan umuligt være OEs skyld - også selvom det
> heller ikke er et superprodukt.

Næsten hver eneste gang, er den skyldige i fejlene, et Micro$oft program (i
resten af tilfældene er det GoogleGroups).

Grunden til det, er den simple at de IKKE følger de vedtagne regler for
newsgroups (og for øvrigt er pisseligeglade).

> Men at hævde at OE "fucker" noget op, er pladder - normalt har
> jeg eller andre ingen problemer med citaternes måde at fremtræde
> på i min klient, så det er bare tomgangssnak du kommer med.

Det er næsten altid OE der "fucker" noget op.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 12-11-11 16:22

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> for newsgroups (og for øvrigt er pisseligeglade).

> Det er næsten altid OE der "fucker" noget op.

Quote-problemet ER rettet for mit vedkommende. Tegnsætsproblemet ER jeg ved
at finde en løsning på. Det fungerer i 99,99 % af tilfældene og de 0,01 %
skal jeg såmænd nok få løst efterhånden som det kommer. Intet problem i det.

Fra : A.Larsen.

Dato : 12-11-11 16:29

On Sat, 12 Nov 2011 16:21:47 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
> [...]

>skal jeg såmænd nok få løst efterhånden som det kommer. Intet problem i det.

Hvorfor ikke anskaffe et rigtigt program, hvis det er pengene der er
problemet, ja så kan du få ganske gode programmer ganske gratis.

Det må da være bedre end at sidde og slåsse med et program som ikke
egner sig til usenet.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 12-11-11 16:33

> [...]
> problemet, ja så kan du få ganske gode programmer ganske gratis.
>
> Det må da være bedre end at sidde og slåsse med et program som ikke

Luk nu bare røven, Ludvig.

Fra : A.Larsen.

Dato : 12-11-11 16:38

On Sat, 12 Nov 2011 16:32:52 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>Luk nu bare røven, Ludvig.

Dejligt og forfriskende at se en person der ikke er bange for at
indrømme sine egne fejl.

Du er nu så veltalende, og hæver da helt bestemt niveauet her i
gruppen.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 12-11-11 16:38

Fint nok.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 12-11-11 16:23

"Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> jeg eller andre ingen problemer med citaternes måde at fremtræde
> på i min klient, så det er bare tomgangssnak du kommer med.

Glem ham, Arne, det er spild af tid.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 12-11-11 16:41

On Sat, 12 Nov 2011 16:22:51 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse

> Glem ham, Arne, det er spild af tid.

Det er egentlig ret sjovt at se dig forsvare Arnes vrøvl, når du nu selv
lige har indrømmet at det er DIT program der "fucker" tingene op (og at du
har rettet/er ved at rette fejlene).

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 12-11-11 17:09

> Det er egentlig ret sjovt at se dig forsvare Arnes vrøvl, når du nu
> selv lige har indrømmet at det er DIT program der "fucker" tingene op
> (og at du har rettet/er ved at rette fejlene).

Quote-fix har jeg haft slået til i årevis og tegnsæt-problemet er meget
lille. Outlook Express er et supergodt og klippestabilt program som ikke
bliver skiftet ud før den dag jeg ser noget som kan:

1. Fjerne alle kvajpanderne også dem i recitation.
2. Kan auto-opdatere sig selv angående nyhedsgrupper.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 14-11-11 23:28

skrev i meddelelsen news:xSwvq.21034$na5.4804@newsfe08.ams2...
> [...]
>
> 1. Fjerne alle kvajpanderne også dem i recitation.
> 2. Kan auto-opdatere sig selv angående nyhedsgrupper.

Jeg har forlængst sat kontanthjælpsbumsen på min ignoreringsliste og er
normalt afskåret fra at svare fjolset. På en af mine andre maskiner har
jeg desværre ikke fået tid til at gøre det tilsvarende, men det kommer -
jeg orker simpelthen ikke at blive ved med den diskussion med
anti-MS-fanatikere -det har jeg tidligere gerådet udi og det har ikke
ført til noget godt.

Jeg anvender forskellige versioner af Outlook Express - den sidste
version er desværre ringe m.h.t. citeringsmulighederne - og quotefix kan
ikke installeres på maskiner der har Windows 7 64 bit.
Til gengæld har jeg på en af mine maskiner fundet et program der kan
klare dette problem, men det skal desværre aktiveres hver gang man
svarer, så det er lidt bøvlet.
Når quotfix en dag kommer til 64-versionerne, så vil jeg naturligvis
benytte det overalt, men indtil da fortsætter jeg med de
outlook-versioner jeg har -uanset hvad kontanthjælpsfjolset eller andre
mener.

Det ser desværre ud til at MS ikke længere er interesseret i at lave
bedre software når det gælder nyhedsgruppeprogrammer, så det kan godt
være at det en dag blive nødvendigt at investere i et andet program der
kan det jeg ønsker - og på dansk, men indtil dette sker, så er jeg enig
med dig, og jeg kan tilføje at jeg mener ikke at det er anstrengelserne
værd at bruge tid og kræfter på at installere et nyt og andet program
end det der følger med styresystemet eller med de øvrige¨MS-produkter
jeg er i besiddelse af.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 15-11-11 00:36

> [...]
> og andet program end det der følger med styresystemet eller med de
> øvrige¨MS-produkter jeg er i besiddelse af.

Tak for advarslen om at Quote-fix ikke kan installeres på Windows 7
64-bit-version. Jeg var nemlig på falderebet til at installere en Windows 7
64-bit-version på en af maskinerne men det bliver så udsat lidt endnu.

Fra : A.Larsen

Dato : 15-11-11 06:20

On Mon, 14 Nov 2011 23:28:28 +0100, "Arne H. Wilstrup"
> [...]

>version er desværre ringe m.h.t. citeringsmulighederne - og quotefix kan
>ikke installeres på maskiner der har Windows 7 64 bit.

Du bruger ikke OE men WLM som intet har til fælles med OE andet end
udsenet, derfor virker quotfix ikke, men der er en scriptmulighed på
denne side.
http://www.dusko-lolic.from.hr/wlmquote/

> [...]
>benytte det overalt, men indtil da fortsætter jeg med de
>outlook-versioner jeg har -uanset hvad kontanthjælpsfjolset eller andre

Når Quotfix til WLM ikke er kommer endnu, så tror jeg ikke du skal
regne med at den nogensinde kommer.

>Det ser desværre ud til at MS ikke længere er interesseret i at lave
>bedre software når det gælder nyhedsgruppeprogrammer,

Det har de aldrig været, at du kan bruge WLM er kun et biprodukt,
altså en halv løsning som de bare har smidt ind for at opfylde behovet
for en simpel klient.

Her er hvad udvikleren bag quotfix-scriptet skriver om MS og
usenetklient.
<Quote> Microsoft has never bothered to make a proper newsreader for
Usenet. They've been offering their e-mail client Outlook Express for
the purpose for ages.</Quote>

> [...]
>værd at bruge tid og kræfter på at installere et nyt og andet program
>end det der følger med styresystemet eller med de øvrige¨MS-produkter

Hvis du prøvede en rigtig usenet-klient, så ville du ikke kunne forstå
hvordan du kunne undvære den tidligere.

Fra : A.Larsen

Dato : 15-11-11 06:41

> [...]

>benytte det overalt, men indtil da fortsætter jeg med de
>outlook-versioner jeg har -uanset hvad kontanthjælpsfjolset eller andre

Googlede lige på det, og fandt ud af, at udvikling af OE-Quotfix blev
angiveligt stoppet for mere end 3år siden.

http://www.vistax64.com/live-mail/161633-live-mail-word-wrapping-quotefix.html

..

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 15-11-11 06:54

On Mon, 14 Nov 2011 23:28:28 +0100, Arne H. Wilstrup wrote:

> Jeg har forlængst sat kontanthjælpsbumsen på min ignoreringsliste og er
> normalt afskåret fra at svare fjolset.

Det er da underligt at du ikke gider spilde tid på mig, men samtidig ikke
kan lade være med at svine mig til, i næste hvert eneste indlæg du skriver.

> [...]
> jeg orker simpelthen ikke at blive ved med den diskussion med
> anti-MS-fanatikere -det har jeg tidligere gerådet udi og det har ikke

Jeg er da IKKE "anti-MS-fanatiker", bare fordi jeg mener at deres
programmer er noget bras, mht. news-grupper.

> [...]
> benytte det overalt, men indtil da fortsætter jeg med de
> outlook-versioner jeg har -uanset hvad kontanthjælpsfjolset eller andre

LOL. Du indrømmer jo selv lige, at DIT program er fejlbehæftet, men at du
er skide ligeglad, da du mener at alle bare kan indrette sig efter dig
selvom det er dig der laver fejlene.

> Det ser desværre ud til at MS ikke længere er interesseret i at lave
> bedre software når det gælder nyhedsgruppeprogrammer,

Det har været offentligt kendt i MANGE år.

> så det kan godt
> være at det en dag blive nødvendigt at investere i et andet program der
> kan det jeg ønsker - og på dansk,

Hvorfor denne angst for det engelske sprog.? Manglende selvtillid.?

> [...]
> værd at bruge tid og kræfter på at installere et nyt og andet program
> end det der følger med styresystemet eller med de øvrige¨MS-produkter

Med andre ord: Du gider ikke rette de fejl du selv laver, fordi du mener at
det ikke er dit problem.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 15-11-11 12:39

> [...]
>
> Hvorfor denne angst for det engelske sprog.? Manglende selvtillid.?

> Med andre ord: Du gider ikke rette de fejl du selv laver, fordi du

Jeg kan ikke forstå at du er så kritisk over for OE. Outlook Express giver
mig da megen god underholdning ud i at drille og irritere dig med temmelig
god driftsikkerhed i newsreaderen. Jeg klager i hvert fald ikke og har ingen
intention om at skifte newsreader.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 15-11-11 13:24

On Tue, 15 Nov 2011 12:38:58 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kan ikke forstå at du er så kritisk over for OE.

Fordi OE er noget lort til newsgrupper.

> Outlook Express giver
> mig da megen god underholdning ud i at drille og irritere dig med temmelig
> god driftsikkerhed i newsreaderen.

"Driftsikkerheden" ligger i at det altid er OE der fucker tingene up
(undtagen når det er GoogleGroups der gør det).

> Jeg klager i hvert fald ikke og har ingen
> intention om at skifte newsreader.

Selvfølgelig ændrer du ikke dine fejlbehæftede indlæg, så længe det kan
irritere dine modstandere.

OE er et udmærket mail-program (bruger det selv til mail), men til news er
det noget lort.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 15-11-11 14:03

> OE er et udmærket mail-program (bruger det selv til mail), men til
> news er det noget lort.

OE er perfekt til news, lige som det skal være, jeg er supertilfreds med
det.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 15-11-11 14:41

On Tue, 15 Nov 2011 14:02:37 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> OE er perfekt til news, lige som det skal være, jeg er supertilfreds med
> det.

Dit ambitionsniveau er åbenbart lige så lavt som dit "debatnuveau".

Fra : GoGoGo

Dato : 09-11-11 20:10

On Wed, 9 Nov 2011 10:35:45 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>Luk nu bare røven, Ludvig Nielsen.

Jeg går ud fra du mener mig. Jeg er ret sikker på at jeg ikke skal
spørge dig om lov til at ytre mig.

Når man kigger på dine indlæg, så ligner det mere troll end
konstruktiv debat.
--
/Go

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 09-11-11 22:01

"GoGoGo" <gogogo@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg går ud fra du mener mig. Jeg er ret sikker på at jeg ikke skal
> spørge dig om lov til at ytre mig.
>
> Når man kigger på dine indlæg, så ligner det mere troll end
> konstruktiv debat.

Og det skulle komme fra dig, din kvajpande ? Jeg ser frem til at du ikke
kan holde dig i skindet længere, Ludvig Nielsen.

Fra : Niels Ludvigsen

Dato : 09-11-11 21:14

Den 09-11-2011 10:35, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) skrev:
> "GoGoGo"<go@go.gogo> skrev i en meddelelse

> Luk nu bare røven, Ludvig Nielsen.

Hvorfor interesserer du dig så voldsomt for denne ukendte
Ludvig? Jeg er s'gu ligeglad.

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 11-11-11 19:33

Arne H. Wilstrup <nixen@bixen.invalid> wrote:

> "Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" skrev i meddelelsen

> Jeg synes at det var naziMartindumsenumse der efterlyste højrefjolser der
> angreb andre - nu ser vi jo endnu et eksempel på dette.

Husk nu den urbane tone Arne
--
Jesper
Hvad udad tabes skal indad vindes.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 12-11-11 15:10

""Jesper Ørsted"" <shefan@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Husk nu den urbane tone Arne

Frøken Ørsted -jeg skriver som det passer mig -når jeg bliver
kaldt stalinist, skønt jeg gang på gang fremhæver at jeg ikke er
stalinist og aldrig har været det, men at nazi-Martindumsenumsen
hele tiden anvender det begreb om mig, så ser jeg ingen problemer
i at give ham svar på tiltale -urbant eller ej.
Du skulle hellere gå i rette med dine venner som netop skriver
disse ting om andre, eller Ludvig Nielsen der anvender andres
navne og forsøger at "fake" indlæg fra de pågældende som de
aldrig har skrevet, men nej -det ville jo være forfærdeligt at du
faldt dine "venner" i ryggen.

Summa summarum: Inden du geråder dig ud i brokkerier over hvad
jeg og andre skriver, så gå i rette med dine venner der bestemt
ikke er tabt bag en vogn når det gælder om at undgå al høvisk
tale -det hedder også at feje for sin egen dør før man fejer for
andres.