Re: Bødestørrelse
Fra : ludervig

Dato : 08-11-11 07:43

Skrid nu bare din snotskovl

Fra : Arne

Dato : 08-11-11 12:53

"ludervig" wrote in message
news:4eb8cf6b$0$16845$c3e8da3$536f98dd@news.astraweb.com...

Skrid nu bare din snotskovl

Ludderludvig du er den største snotskovl her i gruppen.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 08-11-11 23:03

"Arne" skrev i meddelelsen news:j9b57l$9sv$1@speranza.aioe.org...

>"ludervig" wrote in message
>
>Skrid nu bare din snotskovl
>

>Ludderludvig du er den største snotskovl her i gruppen.

Her ser vi endnu et eksempel på at Luderludvig - aka Ludvig Nielsen der
skriver til sig selv idet han genoptager sine gamle "sysler" med at skrive
under andres navne. Han forsøger naturligvis på at foregive at der er andre
"Arner" i denne gruppe, så det er helt "tilladt", men sagen er jo netop den
at han blot gentager sine numre fra tidligere - det er det samme han har
gjort tidligere - også han benytter sig af flere udbydere, men i modsætning
til undertegnede, benytter han forskellige navne. Fantastisk at han ikke
bliver træt af at være en idiot, men sådan er der så meget.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 08-11-11 23:10

"Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> flere udbydere, men i modsætning til undertegnede, benytter han
> forskellige navne. Fantastisk at han ikke bliver træt af at være en

Han prøver alle mulige krumspring, det sølle kræ til Ludvig Nielsen. Jeg
gider end ikke kommentere halvdelen af det.

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : GoGoGo

Dato : 09-11-11 01:28

On Tue, 8 Nov 2011 23:02:58 +0100, Arne H. Wilstrup wrote:

*Header fra OP*
From: "Arne" <bh@nej.ikkepåvilkår>
Newsgroups: dk.politik
Subject: =?UTF-8?B?UmU6IELDg8aSw4LCuGRlc3TDg8aSw4LCuHJyZWxzZQ==?=
Date: Tue, 8 Nov 2011 12:53:13 +0100

*Header fra AHW TDC*

From: "Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid>
Newsgroups: dk.politik
Date: Tue, 8 Nov 2011 23:02:58 +0100

*Header fra Wilstrup AIOE*
From: "wilstrup" <nixen@bixen.invalid>
Newsgroups: dk.politik
Subject: Re: Martin Larsen må revidere sin kommunistforskrækkelse
Date: Sun, 6 Nov 2011 20:28:36 +0100

Som man kan se bruger Arne angiveligt 2 versioner af MWLM. Sjovt nok bruger
den Arne han skændes med aioe samt den version af MWLM som AHW bruger på
TDC.

Hvem mon det er der troller dk.politik, jeg er ikke i tvivl mere.

/Jeg har allerede brugt mere tid på AHW/KLs pladder end jeg ville, så
tilbage til alm. debatform.

--
/Go

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 09-11-11 02:11

"GoGoGo" <go@go.gogo> skrev i en meddelelse
> [...]
> Subject: =?UTF-8?B?UmU6IELDg8aSw4LCuGRlc3TDg8aSw4LCuHJyZWxzZQ==?=
> Date: Tue, 8 Nov 2011 23:02:58 +0100
>
> *Header fra Wilstrup AIOE*
> From: "wilstrup" <nixen@bixen.invalid>
> Newsgroups: dk.politik
> Subject: Re: Martin Larsen må revidere sin kommunistforskrækkelse
> Date: Sun, 6 Nov 2011 20:28:36 +0100
>
> Som man kan se bruger Arne angiveligt 2 versioner af MWLM. Sjovt nok
> bruger den Arne han skændes med aioe samt den version af MWLM som AHW
> bruger på TDC.
>
> Hvem mon det er der troller dk.politik, jeg er ikke i tvivl mere.

Er du også begyndt at bruge aioe.org også, Ludvig Nielsen. Nå ja, dumt
spørgsmål, selvfølgelig er du det.

> /Jeg har allerede brugt mere tid på AHW/KLs pladder end jeg ville, så
> tilbage til alm. debatform

Alm. debatform, ha ha ha, du mener naturligvis dine sædvanlige trollerier...

Fra : GoGoGo

Dato : 09-11-11 03:30

On Wed, 9 Nov 2011 02:11:09 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Er du også begyndt at bruge aioe.org også, Ludvig Nielsen. Nå ja, dumt
> spørgsmål, selvfølgelig er du det.

Nu jeg lige har dig, tog lige en kigger på P.N og dig.

*Header P.N. fra aioe*
From: "P.N." <245@get2net.dk>
Newsgroups: dk.politik
Subject: Barfoed kendte til narkogæld
Date: Sun, 6 Nov 2011 11:26:28 +0100

*Header KL fra altb*
From: "Kim Larsen \(på AltBinaries.com eller Datemas.de\)"
<kl2607@gmail.com>
Newsgroups: dk.politik
Subject: Re: Mon Wilstrup også har andre udbydere?
Date: Mon, 7 Nov 2011 01:36:04 +0100

Samme program brugt. Tankevækkende.

Og vi har jo kun dit ord for du ikke bruger aioe, med mindre du kan bevise
det ikke er dig, kan du det?

--
/Go

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 09-11-11 10:27

> [...]
>
> *Header P.N. fra aioe*
> From: "P.N." <245@get2net.dk>
> Newsgroups: dk.politik
> Subject: Barfoed kendte til narkogæld
> Date: Sun, 6 Nov 2011 11:26:28 +0100
>

> *Header KL fra altb*
> From: "Kim Larsen \(på AltBinaries.com eller Datemas.de\)"
> <kl2607@gmail.com>
> Newsgroups: dk.politik
> Subject: Re: Mon Wilstrup også har andre udbydere?
> Secure. Date: Mon, 7 Nov 2011 01:36:04 +0100
>
> Samme program brugt. Tankevækkende.
>
> Og vi har jo kun dit ord for du ikke bruger aioe, med mindre du kan

Nej det kan jeg ikke men hvis du tror at jeg er P.N., så har jeg ikke andet
end et godt grin til overs for det og du kan være helt sikker på at det ikke
fjerner fokus fra at jeg er efter dig lige så snart at du starter på dine
svinestreger igen. Og jeg ved det kommer, du kan ganske enkelt ikke holde
dig i længden, det hører med til dit sygdomsbillede.

Fra : GoGoGo

Dato : 09-11-11 20:13

On Wed, 9 Nov 2011 10:27:10 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>Nej det kan jeg ikke men hvis du tror at jeg er P.N., så har jeg ikke andet
>end et godt grin til overs for de

Sjovt nok, så er det samme gældende for mig, jeg hverken kan eller vil
bruge tid på at overbevise dig om min identitet, men blot trække på
smilebåndet.

--
/Go