Kan ikke åbne billeder fra Google-søgninge~
Fra : A

Dato : 07-11-11 21:08

Indenfor de sidste par uger er der problemer med at få vist billeder, som
jeg finder med en Google-billedsøgning. Den står bare og søger i een
uendelighed.
Det er lige meget om jeg vælge, at "åbne på ny fane" eller "åbne i nyt
vindue".

Anvender Windows 7, IE8 og AVG-antivirus (gratis-udgave.)

Pc er opdateret med alle de seneste opdateringer indenfor Windows, Java,
Flashplayer osv osv. Pc har været genstartet.

Nogen som har oplevet tilsvarende og/eller har bud på en løsning?

Hilsen A.

Fra : Martin Ploug

Dato : 08-11-11 06:40

Den 07-11-2011 21:08, A skrev:
> [...]
>
> Nogen som har oplevet tilsvarende og/eller har bud på en løsning?

Er problemet det samme hvis du prøver med en anden browser f.eks.
Firefox? http://www.mozilla.org/da/firefox/fx/

Har du nogle tilføjelser i IE8? Prøv i så fald at slå dem fra.

Fra : scootergrisen

Dato : 08-11-11 15:36

> Anvender Windows 7, IE8 og AVG-antivirus (gratis-udgave.)
>
> Pc er opdateret med alle de seneste opdateringer indenfor Windows, Java,
> Flashplayer osv osv. Pc har været genstartet.

Der findes også Internet explorer 9 så helst opdateret er den ikke.
Prøv og slå AVG-antivirus fra.
Prøv en anden browser.

Fra : Klaus Petersen

Dato : 08-11-11 16:22

A wrote:

> [...]
> Java, Flashplayer osv osv. Pc har været genstartet.
>
> Nogen som har oplevet tilsvarende og/eller har bud på en løsning?

IE er lidt af en klods om benet når det drejer sig om Google.

Google fungerer faktisk bedre hvis du bruger Firefox 7 og Google's
specielle Firefox side. Her tager det ikke engang 1 sekund for at
få søge resultater.

--
Mak tal shree! Lok tak. Mekta satak Oz!