” Sælg dit barn, dyrt evt” skrev jeg i Pol~
Fra : Bo Warming

Dato : 07-11-11 11:36

" Sælg dit barn, dyrt evt" skrev jeg i Politikens rubrikannoncer i
1979 og traf gravide piger der overvejede abort, men ku fristes af
penge til adoption
Det sad jeg 3 uger i Sdr Omme for , for kun staten må være
adoptions-mellemmand.
Men det blev starten på succerig sæddonor og rugemorformidling og
debat derom.
Salg af liv er kun kritisabel når tilknytning er sket og familiebånd
overrives. Nyfødte er flexible, omstillingsparate.
Og den nyligt dræbte nyfødte kunne nok have været reddet, hvis morder
ku være blevet millionær i stedet.
Straf stopper ikke den slags, så positive fristelser bør gives en
chance først - hvis man prioriterer barnets tarv.
Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N