Ting og sager folk plejede at tro var løgn~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-11-11 00:37

Det har vist sig at være en god ide at vente med at skrive om
den halv-smeltede Tysker af grunde der er urelaterede Tyskland og
Tyskere,
udover de af Bjørnholts kollegaer der arbejder der!

Det nye Eskremente var sårbart i en kortere periode, og er blevet
opdateret
til at være svære at opdage og umuligt at flytte så det rammer andre!

Det er alligevel, hvad 2010 det med Tyskeren, hvis jeg husker rigtigt!

Jeg spiste selv nye økologiske kartofler med bernaise sauce og kylling
til middagsmad igår,
og stuvet spinat og and til aftensmad!

(og til de ansatte i medierne der har været kvæstet af kvante mekanik,
det må i vitterlig undskylde,
men det har vist sig at holde arten i live, da det fik de rigtige til
at frygte det kvante mekaniske mareridt)

Desuden er det svineri at svine Profod til og også Kristus!
(ved at forsøge at sætte lighedstegn mellem Kristendommen og tortur
Religionen Vodoo)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-11-11 02:59

On 7 Nov., 08:36, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Desuden er det svineri at svine Profod til og også Kristus!
> (ved at forsøge at sætte lighedstegn mellem Kristendommen og tortur

Desuden er jeg også igang med at holde øje med, hvor stor skade
Dj Ævl og Bjørnholt har gjort med:

"Lad os vise hvor farligt det er, hvis det ikke er os, der gør sådanne
nogen ting, istedet
for en der ikke er trænet til og ikke har lyst til at tortere børnene,
så kan det være vi får lov af "GUD" ?"
Og kan gøre pedofil sadisme til den nye national sport, istedet for at
folk skælder os ud?

Sane Peter(som egentlig syntes at pedofil sadisme er hvis pedofile
bliver torteret og folk godt kan lide det!
Og det egentlig ikke er så galt!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-11-11 03:00

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-11-11 05:23

On 7 Nov., 10:59, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]

Nå ja, det var også vigtigt at holde det hemmeligt at DJ Ævl har gjort
ting med sin
mor eller noget sindsyge i den retning! Jeg ved ikke helt hvorfor!
(min underbevidsthed forklare det sikkert senere)

Jeg syntes at form og facon på min underkæbe er blevet ændret når jeg
sammenligner
med billeder fra tidligere i mit liv, så det er højst sandsynligt også
noget af torturen,
jeg havde et mareridt om at den blev taget af, men det er jeg ret
sikker på vitterlig
kun er et mareridt og ikke virkelighed som søm i hovedet og snitteri
i...i ved!

Jeg tvivler på at det sindsyge røvhul har skiftet min underkæbe ud,
faktisk ved jeg det,
pga. mine tænder i undermunden!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-11-11 05:44

On 7 Nov., 13:22, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Jeg tvivler på at det sindsyge røvhul har skiftet min underkæbe ud,
> faktisk ved jeg det, pga. mine tænder i undermunden!

Et eller andet vanvid med at han fortæller det til folk lige inden han
myrder dem eller noget i den retning!
Dj Ævl/Preben/Torben hvad han nu kalder sig!

På et tidspunkt var jeg sikker på at han havde betalt Bjørnholt for at
flytte sindsyge skrevet om ham over på mig,
men det er så ikke tilfældet!

Det er bare Bjørnholt der er en idiot, og sidder og lyver over for
folk der er
livsfarlige fordi han har tilsvinet dem med løgnhistorier, og ikke
forventer at de
vitterlig bliver til nogen voldelige vanvittige!

Desuden har der også været tendenser i Bjørnholts familie!

Jeg er så træt af de sindsyge røvhuller, jeg var bare lidt deprimeret!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-11-11 06:04

On 7 Nov., 13:43, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Desuden har der også været tendenser i Bjørnholts familie!
>
> Jeg er så træt af de sindsyge røvhuller, jeg var bare lidt deprimeret!

Jeg syntesat folk skal have ondt af mig istedet, også selv om jeg ikke
er et vanvittigt røvhul, men
bare et tortur offer der har været programmeret til ikke at forsvare
mig selv, og torteret indtil
at folk er blevet skeløjet rundt omkring i verden, smeltet lidt, og
der har været nogle jordskælv!

Og myrdet arten og gjort sådan i allesammen bliver torteret for altid
når i dør, undtagen de Muslimske mænd,
som ikke forstår hvor vigtigt det er at syntes at det er syndt for
Peter

Jordskælv i Pakistan og Afghanistan!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-11-11 07:01

On 7 Nov., 14:03, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Og myrdet arten og gjort sådan i allesammen bliver torteret for altid
> når i dør, undtagen de Muslimske mænd, som ikke forstår hvor vigtigt det

Desuden syntes jeg ikke det kan være rigtigt, at det er min skyld når
folk bliver sindsyge i hovedet
af at forstå at jeg ikke lyver!

Jeg syntes at det egentlig er Bjørnholts skyld at folk bliver i
sindsyge, han har jo valgt at bruge sin
frie vilje til at gøre folk sindsyge!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-11-11 06:54

> [...]
>
> Desuden har der også været tendenser i Bjørnholts familie!
>
> Jeg er så træt af de sindsyge røvhuller, jeg var bare lidt deprimeret!

linje fnidder via google rettet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-11-11 05:34

> [...]
>
> Jeg tvivler på at det sindsyge røvhul har skiftet min underkæbe ud,
> faktisk ved jeg det, pga. mine tænder i undermunden!

Nå ja, det var fordi jeg ikke ville risikere at folk har ondt af ham
på nogen måde!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-11-11 08:22

On 7 Nov., 13:34, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Nå ja, det var fordi jeg ikke ville risikere at folk har ondt af ham
> på nogen måde!
>
> Sane Peter

Nå ja, det med Pakistan og Afghanistan, flere forskellige ting, bla.
stod der at der
kun var 2.5 millioner nede og sige Hajj!

Og så var der nogle problemer med det nye Eskremente fra en uventet
kant,
som gjorde mig så rasende at jeg igår ville lave leverpostej og gro
lever i en æske!

(Danmark og leverpostej)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-11-11 10:13

On 7 Nov., 16:21, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> kant,
> som gjorde mig så rasende at jeg igår ville lave leverpostej og gro

Desuden har jeg lagt mærke til at jeg stadigvæk prøver på
at få mig selv myrdet for Bjørnholt en gang imellem, så folk ikke
opdager at han er en forædder der syntes det er helt iorden at
programmere vælgerne i et Demokrati til at stemme på et bestemt
politisk
partik!

Pga. "Gør det der er bedst for Karsten Bjørnholt"
som burde være "Gør det der er bedst for Peter Nicolaysen
250473-1459"!
Og vist også er ved at være det efterhånden!

Sane Peter