Canal Digital har (midlertidig ?) lukket f~
Fra : Ole Pagh

Dato : 07-11-11 19:26

Da nyhedsgrupperne hos min ISP, Canal Digital ikke har været opdateret
i længere tid, kontaktede jeg dem og fik nedenstående svar, som jeg
hermed videresender til info:
----------------------
Hej Ole

Tak for din henvendelse.

Vores newsservere er blevet lukket ned.

Vi har længe brugt nyhedsservere hos News-service, men det virker
desværre ikke mere.

News-service er blevet lukket af en hollandsk domstol, da de mener at
News-service medvirker til pirateri.

Du kan finde den officielle pressemeddelelse her:

http://www.news-service.com/cms/pressrelease20110929en.html

Vi arbejder i øjeblikket på at finde en ny løsning.

Med venlig hilsen

Canal Digital A/S

--
/ Ole

Fra : Jesper Lund

Dato : 07-11-11 19:33

Ole Pagh wrote:

> Da nyhedsgrupperne hos min ISP, Canal Digital ikke har været opdateret i
> længere tid, kontaktede jeg dem og fik nedenstående svar, som jeg hermed
> videresender til info:

News Service lukkede for adgangen den 4/11 (i fredags) efter at en
hollandsk domstol havde afvist at give deres appel opsættelse virkning,
så det kan næppe forklare at (hvis?) Canal Digital's servere ikke har
været opdateret i "længere tid".

--
Jesper Lund

Fra : Ole Pagh

Dato : 07-11-11 19:55

Jesper Lund formulerede spørgsmålet:

> [...]
> hollandsk domstol havde afvist at give deres appel opsættelse virkning,
> så det kan næppe forklare at (hvis?) Canal Digital's servere ikke har

Jeg ved ikke hvorfor, men nogle nyhedsgrupper er ikke opdateret siden
sidst i september, medens andre blev det indtil i fredags hvor alt
lukkede.

Det er i hvert fald mine erfaringer med de ret få forskellige tekst
grupper, jeg abbonerer på.

--
/ Ole