Mon Wilstrup også har andre udbydere?
Fra : GoGoGo

Dato : 07-11-11 01:26

Det undrede mig at Kim Larsen ikke reagerede på "wilstrup fra aioe" og Arne
heller ikke reagerede på "wilstrup fra aioe".

Men jeg kan forstå at Arne H. Wilstrups glemte at skifte udbyder før han
postede i sit rigtige navn. Men hvem husker ikke Fantasten og Thomsen.

Er Wilstrup P.N. og har Arne H. Wilstrup mon også en Astra konto?

Jeg tror vi har fundet trolden her i dk.politik.

Tak for den smutter Arne H. Wilstrup.

*** Header fra aioe.org ***
From: "wilstrup" <nixen@bixen.invalid>
Newsgroups: dk.politik
Subject: Re: Samuelsen er et godt menneske, ikke sandt?
Date: Sun, 6 Nov 2011 20:46:27 +0100

*** Header fra TDC ***
From: "wilstrup" <nixen@bixen.dk>
Newsgroups: dk.politik
Date: Sun, 6 Nov 2011 21:03:36 +0100

--
/Go

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 07-11-11 01:32

On Mon, 7 Nov 2011 01:25:56 +0100, GoGoGo wrote:

> *** Header fra aioe.org ***
>
> *** Header fra TDC ***

Der bruges dog i begge tilfælde den samme version af Micro$oft Live Mail.

Fra : GoGoGo

Dato : 07-11-11 01:34

On Mon, 7 Nov 2011 01:32:01 +0100, Steen A. Thomsen wrote:

> Der bruges dog i begge tilfælde den samme version af Micro$oft Live Mail.

Ja, men det virker ret underligt, hvorfor bruge den udbyder P.N. er kendt
for at bruge?

Mit gæt er at Arne dummede sig.

--
/Go

Fra : wilstrup

Dato : 07-11-11 02:16

"GoGoGo" <go@go.gogo> skrev i meddelelsen

> Ja, men det virker ret underligt, hvorfor bruge den udbyder
> P.N. er kendt
> for at bruge?
>
> Mit gæt er at Arne dummede sig.

Kunne du ikke forsøge at forklare mig og andre hvori "dumheden"
består? Er det forbudt at anvende andre udbydere? Er det
umoralsk?`eller har det at gøre med at du er blevet afsløret som
Ludderludvig der skriver indlæg i andres navne?

Det du har gang i er et forsøg på at få det til at se ud som om
jeg skulle have haft en eller anden lumsk hensigt med at anvende
flere udbydere og så - ved en fejltagelse -har skrevet mit eget
navn -men ser du, Ludderludvig, jeg har hele tiden skrevet under
mit eget navn.

Nu ved jo alle her at du er stjernepsykopat - en sådan en som dig
er en der totalt mangler empati for andre mennesker og som blot
forsøger at genere dem mest muligt for at se hvordan de reagerer
og derved får en slags primitiv selvfølelse af det - så jeg er
såmænd godt klar over at du blot vil fortsætte med at gøre det
til noget nærmest kriminelt at jeg har forskellige udbydere og at
du vil fortsætte med at skrive som du gør - uden på nogen måde at
forholde dig til mine indvendinger, for det morer dig at se om du
kan få mig til at fare i harnisk. Men ser du, Ludderludvig, det
kommer du ikke til at opleve. Farvel med dig.

Fra : GoGoGo

Dato : 08-11-11 06:19

On Mon, 7 Nov 2011 02:16:17 +0100, wilstrup wrote:

> Kunne du ikke forsøge at forklare mig og andre hvori "dumheden"
> består?

Hvorfor bruge andre udbydere end den du "altid" bruger, og så lige aioe?

For resten et meget flot debat niveau du holder dig.

--
/Go

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 07-11-11 01:36

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Der bruges dog i begge tilfælde den samme version af Micro$oft Live
> Mail.

Ludvig Nielsen skulle hellere se at få styr på sin egen ID på Usenet.

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : wilstrup

Dato : 07-11-11 02:20

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)"
<kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en
> meddelelse

> Ludvig Nielsen skulle hellere se at få styr på sin egen ID på
> Usenet.

Ludderludvig keder sig og forsøger så at få det til at se ud som
om min anvendelse af andre udbydere er noget moralsk forkasteligt
og at han ene mand endelig har "afsløret" mig. Fjolset ved ikke
at jeg overhovedet ikke har forsøgt at skjule det på nogen måde -
selv mit navn er det samme uanset udbyder, hvorimod Ludderludvig
forsøger at gøre sig interessant ved en opdigtet historie som
ikke har noget på sig. Han mener - som Hitler -at en løgn
gentaget en lang række gange ender med at blive til sandhed. Jeg
er sikker på at fjolserne som kontanthjælpsbumsen og David Konrad
falder for tricket -men de er heller ikke særlig kloge.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 07-11-11 08:49

On Mon, 7 Nov 2011 02:19:33 +0100, wilstrup wrote:

> Han mener - som Hitler -at en løgn
> gentaget en lang række gange ender med at blive til sandhed.

LOL. Der sammenligner du jo Hitler med dig selv.

> Jeg
> er sikker på at fjolserne som kontanthjælpsbumsen og David Konrad
> falder for tricket -men de er heller ikke særlig kloge.

Det var da ellers mig der påpegede at det var samme version af Live Mail,
der blev brugt.

Det er sørgeligt at dine fordomme er SÅ "indoktrinerede", at du ikke kan
forholde dig til virkeligheden.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 07-11-11 19:53

> LOL. Der sammenligner du jo Hitler med dig selv.

> Det var da ellers mig der påpegede at det var samme version af Live
> Mail, der blev brugt.

Det er sandt nok, den skal du da have, trods alt.

Fra :  GoGoGo

Dato : 08-11-11 07:17

On Mon, 7 Nov 2011 08:48:34 +0100, Steen A. Thomsen wrote:

> LOL. Der sammenligner du jo Hitler med dig selv.

Det var lidt af et selvmål han lavede der :)

--
/Go

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 07-11-11 19:52

"wilstrup" <nixen@bixen.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> er sikker på at fjolserne som kontanthjælpsbumsen og David Konrad
> falder for tricket -men de er heller ikke særlig kloge.

Ludvig Nielsen er notorisk idiot af den sjældne fuldblods-type.

Fra : wilstrup

Dato : 10-11-11 13:31

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Der bruges dog i begge tilfælde den samme version af Micro$oft
> Live Mail.

Ja, hvorfor skulle det ikke være sådan - når jeg -i øvrigt på din
anbefaling - anvender aioe.org, så skyldes det at TDC fra tid til
anden har problemer med deres nyhedsgrupper - og så er det fint
at have andre udbydere der bare virker hver gang.
Havde jeg haft til hensigt at camouflere mig, så ville jeg næppe
have anvendt mit eget navn.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 07-11-11 02:02

"GoGoGo" <go@go.gogo> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er Wilstrup P.N. og har Arne H. Wilstrup mon også en Astra konto?
>
> Jeg tror vi har fundet trolden her i dk.politik.

Hold nu kæft, din latterlige nar, Ludvig Nielsen, der er ikke een
millimeters tvivl om at der kun er en enkelt stjernepsykopat her i
dk.politik som anvender Astraweb. Tag nu bare at indrømme det, dit
latterlige kræ, det er sgu da en ren ynk at se dine besynderlige krumspring
for at undgå sandheden om dine perverterede misbrug af andre debattørers
navne og ID samt dine konstante navneskift og trollerier. Hvem fanden tror
du at du narer, andre end dig selv, dit latterlige kryb af et hjernedødt
ådsel ?

Fra :  GoGoGo

Dato : 08-11-11 06:51

On Mon, 7 Nov 2011 02:01:39 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]
> du at du narer, andre end dig selv, dit latterlige kryb af et hjernedødt

Hvor prøver jeg at forklare at jeg ikke er Ludvig? Det kan jo ikke betale
sig, for du og Arne har jo sat jer for at det er jeg, så det ville jo bare
være spildt arbejde og støj i gruppen.

Jeg er nu vældig betaget af dit debat niveau, helt på højde med Arnes :)

--
/Go

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 08-11-11 12:43

> Hvor prøver jeg at forklare at jeg ikke er Ludvig?

Nej, nemlig ! Så stå dog ved det, dit fjols ! Det som du laver nu er
ynkelige krumspring for at undgå din blakkede fortid (og nutid) på
dk.politik. Du kan lige så godt stå ved dit brand som trolle-røvhullet
Ludvig Nielsen eller prøve noget helt nyt, nemlig at skrive under dit
borgerlige navn i stedet for alt det knald som du konstant laver når du er i
din maniske periode.

Fra : Tom L

Dato : 08-11-11 12:53

wrote:

> prøve noget helt nyt, nemlig at skrive under dit
> borgerlige navn

Nemlig, Kim Larsen. Ikke alt det latterlige anonymitet-nonsens.

Fra : Ivannof

Dato : 08-11-11 06:24

On 8 Nov., 12:52, Tom L <tl...@roadrunner.com> wrote:

> Nemlig, Kim Larsen. Ikke alt det latterlige anonymitet-nonsens.

Hmm, når der nu er 903 personer, der hedder Kim Larsen (incl ham der
rovsing) så er du stadig ret anonym! Bo Warming er ikke anonym.

Hilsen Ivan

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 08-11-11 22:49

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hmm, når der nu er 903 personer, der hedder Kim Larsen (incl ham der
> rovsing) så er du stadig ret anonym! Bo Warming er ikke anonym.
>
> Hilsen Ivan

Det har du da ret i men jeg ligger ikke og misbruger alle mulige skribenters
navne, jeg bruger kun mit eget navn og samme e-mail-ID hele tiden og min
e-mail-adresse er tilmed valid og bliver læst med jævne mellemrum. For min
skyld kan skvadderhovedet da godt bruge et andet navn end hans eget, jeg
synes endda at brugen af Ludvig Nielsen er alle tiders, det var jo noget af
et "brand" han fik sig med det navn ud i et massivt misbrug af Usenet, bare
han stopper med al det latterlige navne/ID-cirkus som han har gang, det er
for latterligt.

Fra : GoGoGo

Dato : 09-11-11 00:56

On Tue, 8 Nov 2011 05:24:00 -0800 (PST), Ivannof wrote:

> Hmm, når der nu er 903 personer, der hedder Kim Larsen (incl ham der
> rovsing) så er du stadig ret anonym! Bo Warming er ikke anonym.

Mon de har fået lov af Kim Larsen til at bruge det helt unikke navn.

--
/Go

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 09-11-11 10:46

> Mon de har fået lov af Kim Larsen til at bruge det helt unikke navn.

Mit navn misbrugte du jo også i en periode her på dk.politik, Ludvig
Nielsen, således jeg var nød til at ændre signatur m.m. Det husker du da
godt, ikke sandt ? Hvis ikke, så prøv at få ordineret nogle andre piller
hos din læge som ikke ødelægger din hukommelse, Ludvig Nielsen.

Fra : GoGoGo

Dato : 09-11-11 00:55

On Tue, 08 Nov 2011 11:52:52 GMT, Tom L wrote:

> Nemlig, Kim Larsen. Ikke alt det latterlige anonymitet-nonsens.

=)

--
/Go

Fra : Ivannof

Dato : 09-11-11 06:52

On 8 Nov., 22:49, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com eller Datemas.de\)"
<kl2...@gmail.com> wrote:

> [...]
> han stopper med al det latterlige navne/ID-cirkus som han har gang, det er

Nej det er også noget svineri. Trolleri hedder det vist her.

Jeg er også her for at lufte synspunkter og høre hvad andre mener. Jeg
er her ikke for at én eller anden en dag banker på min dør eller synes
jeg skal straffes med hærværk. Derfor er jeg anonym. Jeg har et navn,
som der kun er ét af i Danmark. Hvis der var 902 andre, der hed det
samme som mig, ville jeg bruge mit rigtige navn for det ville give mig
rigeligt med anonymitet, samtidig med at jeg kan prale af ikke at være
det! Ikk'?

hilsen Ivan

Fra : GoGoGo

Dato : 09-11-11 00:54

On Tue, 8 Nov 2011 12:42:37 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]
> borgerlige navn i stedet for alt det knald som du konstant laver når du er i

I stedet for at klippe i mit indlæg, så skulle du prøve at forstå det, så
her er det en enkelt gang mere.

<quote> Hvor prøver jeg at forklare at jeg ikke er Ludvig? Det kan jo ikke
[...]

:)</quote>

Hvad får du og Arne ud af at trolle og svine andre mennesker til, blot
fordi de formaster sig til at have en anden mening end jer. Man burde kunne
forvente bare lidt mere af et par voksne mænd.

Jeg har min gang i mange gruppe, dog mest de binaere, men også en god del
tekst gruppe, dk.politik er i særklasse den gruppe hvor der er mest kaos,
og alt sammen PGA. 2 skribenter, som ikke magter at respektere andre samt
holde en sober tone.

Sidst men absolut ikke mindst, dk.politik er bestemt ikke gruppen hvor jeg
agter at afsløre min egentlige usenet identitet, for så ville I vel bare
rykke over i de andre grupper og prøver at ødelægge dem også.

--
/Go

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 09-11-11 02:14

> [...]
> hvor jeg agter at afsløre min egentlige usenet identitet, for så
> ville I vel bare rykke over i de andre grupper og prøver at ødelægge

Åh ja, jeg kan godt forstå at du skjuler dig, Ludvig Nielsen, den er jeg
helt helt med på.

Fra : Bo Warming

Dato : 07-11-11 03:12

On Mon, 7 Nov 2011 01:25:56 +0100, GoGoGo <go@go.gogo> wrote:

> [...]
>
>Er Wilstrup P.N. og har Arne H. Wilstrup mon også en Astra konto?
>
>Jeg tror vi har fundet trolden her i dk.politik.

Gå efter bold ej mand
Wilstrup har interessante meninger og argumenter, intet andet er
vigtigt