Re: Den gamle oversættelse
Fra : Andreas Falck

Dato : 05-11-11 17:18

"Jens E. møller" skrev i
news:4eb55746$0$19597$c3e8da3$c8b7d2e6@news.astraweb.com

> Ja, jeg blander mig nødigt i den lærde diskussion, men
> kunne tænke mig at vide, om du også går ind for denne
> websides øvrige synspunkter, mod synd (=homoseksualitet)
> og for ungjordskreationisme?

Patruljen bruger divergerende kilder kritikløst alt efter den dags agenda.
Lærde bliver skiftevis citeret og diskvalificeret alt efter hvilket formål
han har den enkelte dag.

Fra : Vidal

Dato : 05-11-11 19:38

Den 05-11-2011 17:18, Andreas Falck skrev:

> [...]
> Lærde bliver skiftevis citeret og diskvalificeret alt efter hvilket formål

Ja, det er rigtigt. Men nu sidder han i mit filter. Af
en eller anden grund ender mine diskussioner med ham
altid med, at han lover mig tærsk, det gider jeg ikke
forholde mig til mere. Hvis andre ikke citerer ham, ja,
så ser jeg slet ikke nogen af hans indlæg længere.