Døden og skatter
Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 05-11-11 18:58

DR HD sender John Frankenheimers Dead-Bang fra 1989 med Don Johnson i
morgen kl 15:05. Jeg så den i sin tid i bio og har siden anskaffet mig
en DVD udgave, import med Region 1 da den ikke var til at få som Region
2.

Ad Subject: Det er DJs svar, når han bliver spurgte hvad han tror på:
Death and taxes.

Fantaskisk god film.

--
Banned from Version2.dk for writing a Firesheep script.

Fra : Jesper Lund

Dato : 05-11-11 20:21

Axel Hammerschmidt wrote:

> [...]
> morgen kl 15:05. Jeg så den i sin tid i bio og har siden anskaffet mig
> en DVD udgave, import med Region 1 da den ikke var til at få som Region

R1 DVD er tilsyneladende 4:3 format (skandale!), men filmen er i OAR på
DR HD (har været sendt før, mindst en gang).

Til gengæld var jeg i tvivl om det virkelig var HD eller opskaleret SD.

--
Jesper Lund

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 05-11-11 22:07

Jesper Lund:

> R1 DVD er tilsyneladende 4:3 format (skandale!), ...

"Standard version. Formatted from its original version to fit your
screen."

Du har ret!

Så må jeg sørme se at få set den (igen) på min Macbook - via Eyetv
Netstream DTT over LAN - imorgen

--
Banned from Version2.dk for writing a Firesheep script.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 06-11-11 17:35

> [...]
> 2.
>
> Ad Subject: Det er DJs svar, når han bliver spurgte hvad han tror på:

Lagde mærke til en meget ung Tate Donovan i rollen som Boby Burns broder
John Burns - for tiden spiller han Tom Shayes i TV serien Damages, der
kan ses på DR1 onsdage. Og skuespillerinden Penelope Ann Miller som
politienken Linda - ellers kendt for sin rolle "hit man" i Full
Disclosure.

Sidstnævnte film er svjv kun udkommet som Video/DVD.

--
Ikke ham på Facebook.

Fra : Jesper Lund

Dato : 06-11-11 18:36

Axel Hammerschmidt wrote:

> Sidstnævnte film er svjv kun udkommet som Video/DVD.

Kommer an på hvad du mener med "kun". Den står som straight-to-video på
IMDB, men den har tidligere været sendt på dansk TV. Jeg kan se at jeg
har et TV cap fra TV2 Film liggende.

--
Jesper Lund