iPad2 skal køre på nettet via iPhone4
Fra : Lars Thomsen

Dato : 04-11-11 23:55

Jeg har hørt at man kan surfe med sin iPad2 (uden simkort) via en iPhone4
(som har et sim-kort). Er det sandt og i så fald, er der så nogen der kan
hjælpe mig med hvordan man kan sætte dette op?

PS. Der er ikke adgang til nogen form for Wi-Fi.

Lars

Fra : Mikael Schøler

Dato : 05-11-11 00:52

On 04-11-2011 23:55, Lars Thomsen wrote:
> [...]
> hjælpe mig med hvordan man kan sætte dette op?
>
> PS. Der er ikke adgang til nogen form for Wi-Fi.

Nu har jeg min iPhone på engelsk men:

settings -> Personal hotspot

Fra : GiWeo

Dato : 05-11-11 10:51

Indstillinger => Internetdeling

Fra : Lars Thomsen

Dato : 05-11-11 11:23

> Indstillinger => Internetdeling

Damn, det var da helt utroligt nemt (specielt efter at have fundet ud af at
adgangskoden så står på ens iPhone...)

Lars

Fra : GiWeo

Dato : 05-11-11 12:36