Masser af ballade landet over...
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 05-11-11 11:38

....i forbindelse med J-dag og næsten ingen indlæg fra højrerabiate i
dk.politik. Mon der er noget sammenhæng i det...?

http://politiken.dk/indland/ECE1441987/julebryggen-udloeser-masser-af-ballade-over-hele-landet/

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 05-11-11 13:11

On Sat, 5 Nov 2011 11:38:19 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> ...i forbindelse med J-dag og næsten ingen indlæg fra højrerabiate i
> dk.politik. Mon der er noget sammenhæng i det...?
>
> http://politiken.dk/indland/ECE1441987/julebryggen-udloeser-masser-af-ballade-over-hele-landet/

Få dig et liv.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 05-11-11 15:11

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Få dig et liv.

Og det skulle komme fra dig ?

LOL LOL LOL

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 05-11-11 15:13

On Sat, 5 Nov 2011 15:10:30 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Og det skulle komme fra dig ?
>
> LOL LOL LOL

Nu er det jo ikke mig, der bruger tid på at kikke internettet igennem, for
at finde noget der kan bruges til barnligt mudderkast.

Fra : P.N.

Dato : 05-11-11 17:19

> Nu er det jo ikke mig, der bruger tid på at kikke internettet igennem, for
> at finde noget der kan bruges til barnligt mudderkast.

Looks who´s talking.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 05-11-11 18:51

On Sat, 5 Nov 2011 17:18:41 +0100, P.N. wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Looks who´s talking.

Hvad var der i min sætning som du ikke forstod.?

Fra : Vidal

Dato : 05-11-11 19:43

Den 05-11-2011 18:50, Steen A. Thomsen skrev:

> Hvad var der i min sætning som du ikke forstod.?

Mon det kan have med at gøre, at du fører lange diskussioner
med BT som informationsgrundlag?

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 05-11-11 20:26

On Sat, 05 Nov 2011 19:42:45 +0100, Vidal wrote:

> Mon det kan have med at gøre, at du fører lange diskussioner
> med BT som informationsgrundlag?

Næppe, da jeg yderst sjældent læser BT/EB.

Fra : Vidal

Dato : 05-11-11 21:26

Den 05-11-2011 20:26, Steen A. Thomsen skrev:

> Næppe, da jeg yderst sjældent læser BT/EB.

Du har da udtalt dig temmeligt skråsikkert om bl.a. Helle
Thornings skattesag, som jo blev intensivt behandlet i BT
op til valget.

Men fortæl da endeligt, hvor du havde dine oplysninger fra,
hvis de ikke stammede fra BT.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 05-11-11 21:51

On Sat, 05 Nov 2011 21:25:45 +0100, Vidal wrote:

> Du har da udtalt dig temmeligt skråsikkert om bl.a. Helle
> Thornings skattesag, som jo blev intensivt behandlet i BT
> op til valget.

Jeg har kommenteret de papirer der var blevet lækket. Hvad BT har skrevet
og hvad de mener, ved jeg ikke ret meget om.

> Men fortæl da endeligt, hvor du havde dine oplysninger fra,
> hvis de ikke stammede fra BT.

Fra de lækkede papirer, din spade.

Fra : Vidal

Dato : 05-11-11 23:15

Den 05-11-2011 21:50, Steen A. Thomsen skrev:

> Jeg har kommenteret de papirer der var blevet lækket. Hvad BT har skrevet
> og hvad de mener, ved jeg ikke ret meget om.

> Fra de lækkede papirer, din spade.

Fik du dem udleveret? Såvidt jeg husker, sad BT meget tungt
på kildematerialet.

Indrøm nu bare du fik dine oplysninger fra BT, måske fra deres
netsider.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 06-11-11 03:35

On Sat, 05 Nov 2011 23:15:00 +0100, Vidal wrote:

> Fik du dem udleveret? Såvidt jeg husker, sad BT meget tungt
> på kildematerialet.
>
> Indrøm nu bare du fik dine oplysninger fra BT, måske fra deres
> netsider.

Nej, jeg fik mine oplysninger fra TV2.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 05-11-11 15:23

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com>
skrev i en meddelelse news:utbtq.5479$Ey3.2242@newsfe27.ams2
> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Og det skulle komme fra dig ?
>
> LOL LOL LOL

Jeg behøver skam ikke kigge nettet igennem, jeg har newsfeed kørende.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 05-11-11 19:46

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" skrev i meddelelsen

>"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

>Og det skulle komme fra dig ?
>
>LOL LOL LOL

- atter et successvar til kontanthjælpsbumsen - mon han snart kan tåle
flere slag?

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 05-11-11 20:28

On Sat, 5 Nov 2011 19:45:32 +0100, Arne H. Wilstrup wrote:

> - atter et successvar til kontanthjælpsbumsen - mon han snart kan tåle
> flere slag?

Der skal ikke meget til at glæde Arne. Lidt barnligt mudderkast i den
"rigtige" retning, og hans dag er reddet. )))))

Fra : kk

Dato : 05-11-11 20:50

Steen A. Thomsen forklarede:

> Der skal ikke meget til at glæde Arne. Lidt barnligt mudderkast i den
> "rigtige" retning, og hans dag er reddet. )))))

Som jeg ser det, var det juleøl at tråden startede med. Jeg fornemmer,
at KL har en ide om, at vi højrefjolser drikker mere juleøl end dem til
venstre for midten. Tanken forekommer mig absurd, men, hvis den
fastholdes, så tror jeg da, at de røde er bedre til at konsumere juleøl
og påfølgende blive svimle og voldelige, end vi højrefjolser - som jo,
efter sigende, mere holder os til årgangsvine og fine manerer!!
(ironi!)
mvh
kk l-)

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 06-11-11 02:31

"kk" skrev i meddelelsen

> [...]
>blive svimle og voldelige, end vi højrefjolser - som jo, efter sigende,
>mere holder os til årgangsvine og fine manerer!! (ironi!)

Som du tidligere har skrevet, så er du jo ikke den skarpeste kniv i
skuffen - så prøv i stedet at forholde dig til det faktum hvis du ikke atter
vil sættes til vægs.

Kontanthjælpsbumsens indlæg kan jeg kun læse når fjolser som dig kommenterer
ham - men du har jo også selv Bo Wamling som du jo er næsegrus beundrer af i
din post, så det andet kan næppe undre nogen.

Fra : kk

Dato : 06-11-11 10:23

Efter mange tanker skrev Arne H. Wilstrup:
> [...]
> ham - men du har jo også selv Bo Wamling som du jo er næsegrus beundrer af i
> din post, så det andet kan næppe undre nogen.

Nu er det jo en kendt sag, at ingen, eller i hvert fald meget få, kan
matche dig i begavelse og indsigt.
Da du imidlertid ikke er berettiget til at anfægte min grundlovssikrede
ret til at ytre mig, overfor hvem det passer mig, vil jeg ikke tøve med
at fremføre, at du minder mig om en jeg kender som et notorisk røvhul!
mvh
kk :-@

Fra : wilstrup

Dato : 06-11-11 16:37

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i meddelelsen

> Nu er det jo en kendt sag, at ingen, eller i hvert fald meget
> få, kan matche dig i begavelse og indsigt.

Ganske rigtigt.

> [...]
> grundlovssikrede ret til at ytre mig, overfor hvem det passer
> mig, vil jeg ikke tøve med at fremføre, at du minder mig om en

Naturligvis er jeg da berettiget til at anfægte din ret til at
ytre dig - det fremgår jo netop af Grundloven at jeg har MIN ret
til at ytre mig - og i øvrigt tager du helt fejl: du kan sagtens
blive nægtet at ytre dig i det offentlige rum - kun hvis det er
staten der vil forhindre dig i det, vil det være i strid med
Grundloven. Hvis det ikke var tilfældet, kunne enhver avis eller
TV jo blive anklaget for overtrædelse af Grundloven.

Som du selv sagde: Du er ikke den skarpeste kniv i
skuffen -ovenstående er yderligere en bekræftelse af dette.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 06-11-11 18:53

On Sun, 6 Nov 2011 16:37:09 +0100, wilstrup wrote:

> Ganske rigtigt.

Dog er ironi IKKE en af Arnes stærke sider.

> Naturligvis er jeg da berettiget til at anfægte din ret til at
> ytre dig

Gu' er du da ej, din spade.

>- det fremgår jo netop af Grundloven at jeg har MIN ret
> til at ytre mig

Ja, men IKKE til at anfægte andres ret til det samme.

>- og i øvrigt tager du helt fejl: du kan sagtens
> blive nægtet at ytre dig i det offentlige rum - kun hvis det er
> staten der vil forhindre dig i det, vil det være i strid med
> Grundloven.

Her blander Arne ytringsfrihed og censur sammen.

> Hvis det ikke var tilfældet, kunne enhver avis eller
> TV jo blive anklaget for overtrædelse af Grundloven.

Sludder og vrøvl. Der er da INGEN aviser der forhindrer nogen i at ytre
sig.

> Som du selv sagde: Du er ikke den skarpeste kniv i
> skuffen -ovenstående er yderligere en bekræftelse af dette.

Og det skulle komme fra den sløveste kniv, nord for Sydpolen.

Fra : wilstrup

Dato : 06-11-11 20:36

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Dog er ironi IKKE en af Arnes stærke sider.

Jo, men jeg tager normalt folks ord for pålydende når de har ret.
Og i det tilfælde havde han helt ret.

> Gu' er du da ej, din spade.

Så jeg har ikke ytringsfrihed, men kk har? ER du ikke lidt
mærkelig i hovedet - eller gik det for stærkt for dig?

> Ja, men IKKE til at anfægte andres ret til det samme.

Det er da et led i min ytringsfrihed - akkurat som jeg må kalde
dig for en kontanthjælpsbums, har jeg naturligvis også ret til at
sige til kk at han ikke må ytre sig. Og når jeg så fortæller ham
det faktum at det IKKE er noget grundloven har med at gøre, fordi
den kun regulerer forholdet mellem borger og stat, så er det
faktuelle oplysninger som du naturligvis kan tro på eller ej.

> Her blander Arne ytringsfrihed og censur sammen.

Grundloven tager sigte på at regulere forholdet mellem borger og
stat - det er de øvrige love der har med ytringer at gøre - fx
injurielovgivningen, men man bliver ikke dømt iht. til
Grundloven, men iht. fx straffeloven.
Lovene må så ikke stride mod grundloven, men det betyder jo blot
at det er de love der er dannet ud fra grundloven der regulerer
folk adfærd - ikke grundloven.

> Sludder og vrøvl. Der er da INGEN aviser der forhindrer nogen i
> at ytre
> sig.

Du er sgu da rystende naiv -jeg vil endda kalde dig ualmindelig
småt begavet. Hvis du vil ytre dig i Politiken, så er det avisen
der afgør om de vil lade dig komme til orde - hvis de ikke vil
det, så forhindrer de dig da at ytre dig - det er utroligt at jeg
skulle se dig være dummere end vådt bølgepap -du er sgu da ikke
den stiveste pik i saunaen.

> Og det skulle komme fra den sløveste kniv, nord for Sydpolen.

Du omtaler dig selv, ser jeg.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 06-11-11 21:51

On Sun, 6 Nov 2011 20:35:35 +0100, wilstrup wrote:

> Jo, men jeg tager normalt folks ord for pålydende når de har ret.
> Og i det tilfælde havde han helt ret.

Som jeg skrev: Ironi er IKKE en af dine stærke sider.

<snip flueknepperi>

> Du er sgu da rystende naiv -jeg vil endda kalde dig ualmindelig
> småt begavet.

Det vil så sige mere om dig end om mig.

> [...]
> det, så forhindrer de dig da at ytre dig - det er utroligt at jeg
> skulle se dig være dummere end vådt bølgepap -du er sgu da ikke

Der er INGEN aviser der forhindrer nogen i at ytre sig.

Du kan ytre dig om lige hvad du vil, men du kan IKKE forlange at ANDRE
vidrebringer dine ytringer. Det er en VÆSENTLIG forskel.

Du kan heller ikke forlange at andre SKAL høre på dine ytringer.

> Du omtaler dig selv, ser jeg.

Du havde ikke andet end et Æv-bæv-det-kan-du-selv-være at byde ind med.

Fra : wilstrup

Dato : 07-11-11 01:57

> Som jeg skrev: Ironi er IKKE en af dine stærke sider.

Og jeg gentager - jeg tager naturligvis folks ord for pålydende
når de objektivt set har ret -og det har han i dette tilfælde jeg
refererer til .

> Det vil så sige mere om dig end om mig.

Næ, det siger faktisk alt om dig.

> Der er INGEN aviser der forhindrer nogen i at ytre sig.

Naturligvis er der da det - du kan ikke få optaget alt i alle
aviser, vel- hvis jeg ikke kan få mine indlæg optaget i fx
Tanten, så forhindrer de mig i at ytre mig. Hvis samtlige blade
og medier siger nej, så forhindrer de mig i at ytre mig. Er det
så svært at forstå?

> Du kan ytre dig om lige hvad du vil, men du kan IKKE forlange
> at ANDRE
> vidrebringer dine ytringer. Det er en VÆSENTLIG forskel.

Hvis man ikke har REEL mulighed for at ytre sig fordi ingen
aviser eller medier vil bringe dine ytringer, så forhindrer de de
facto at jeg kan ytre mig offentligt.
Hvis jeg vil demonstrere helt alene ved at stå på Rådhuspladsen
og råbe Lars Uløkke Rasmussen er et dumt svin, vil jeg af
ordensmagten kunne fratages denne ret, idet de kan sige at jeg er
en fare for den offentlige ro og orden og de kan anholde mig hvis
jeg fortsætter eller de kan henvise mig til 27 kartoffelrække på
en eller anden inferiør ø hvor jeg så kan forsøge at overbevise
mågerne der. Det er de facto at hindre folk i at ytre sig.

> Du kan heller ikke forlange at andre SKAL høre på dine
> ytringer.

Næ, men det skriver jeg heller ikke -din påstand er imidlertid at
aviserne ikke hindrer folk i at ytre sig, og jo det gør de hvis
de nægter en at komme til orde -så forhindres jeg i at udbrede
det glade budskab.

> Du havde ikke andet end et Æv-bæv-det-kan-du-selv-være at byde
> ind med.

Hvis det ikke behager dig, så kan du jo bare lade være med at
kommentere hvad jeg skriver. Du har helt ret til at undlade at
svare på mine indlæg -de ligger som regel på et for højt niveau -
et niveau som du ikke kan fatte og heller aldrig kommer til at
fatte.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 07-11-11 09:28

On Mon, 7 Nov 2011 01:57:29 +0100, wilstrup wrote:

> Næ, det siger faktisk alt om dig.

LOL. Det siger INTET om mig, at du kommer med løgnagtige påstande. ))

> Naturligvis er der da det - du kan ikke få optaget alt i alle
> aviser, vel- hvis jeg ikke kan få mine indlæg optaget i fx
> Tanten, så forhindrer de mig i at ytre mig.

Gu' gør de da ej.

> Hvis samtlige blade
> og medier siger nej, så forhindrer de mig i at ytre mig. Er det
> så svært at forstå?

Du vrøvler. Du kan bare ytre dig et andet sted. På en talerstol på
Rådhuspladsen for eksempel.

> Hvis man ikke har REEL mulighed for at ytre sig fordi ingen
> aviser eller medier vil bringe dine ytringer, så forhindrer de de
> facto at jeg kan ytre mig offentligt.

Sikke noget ævl.

> [...]
> jeg fortsætter eller de kan henvise mig til 27 kartoffelrække på
> en eller anden inferiør ø hvor jeg så kan forsøge at overbevise

Hvad har det med aviserne at gøre.???

> Det er de facto at hindre folk i at ytre sig.

Du må ikke forstyrre den offentlige orden. Men det har heller ikke noget
med ytringsfrihed at gøre.

> [...]
> aviserne ikke hindrer folk i at ytre sig, og jo det gør de hvis
> de nægter en at komme til orde -så forhindres jeg i at udbrede

Du kan da selv "udbrede" dine ytringer. Det er andre IKKE forpligtet til.

> Hvis det ikke behager dig, så kan du jo bare lade være med at
> kommentere hvad jeg skriver.

Jeg er da ligeglad. Jeg synes bare at det er sørgeligt at en skolelærer
ikke har mere at byde ind med, end en elev i første klasse.

> Du har helt ret til at undlade at
> svare på mine indlæg

Ja.

> -de ligger som regel på et for højt niveau -

ROTFLMAO. Det må være dagens vittighed. )))))

> et niveau som du ikke kan fatte og heller aldrig kommer til at
> fatte.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

http://da.wikipedia.org/wiki/Narcissisme

Fra : GoGoGo

Dato : 06-11-11 03:05

On Sat, 5 Nov 2011 19:45:32 +0100, Arne H. Wilstrup wrote:

> - atter et successvar til kontanthjælpsbumsen - mon han snart kan tåle
> flere slag?

Meget voksent, man kan godt se at du er udannet - Nej der skal ikke stå
uddannet.

/Go

Fra : wilstrup

Dato : 06-11-11 16:40

"GoGoGo" <go@go.gogo> skrev i meddelelsen

> Meget voksent, man kan godt se at du er udannet - Nej der skal
> ikke stå
> uddannet.

Folk der som kontanthjælpsbumsen forsøger at undgå at arbejde,
men blot ønsker at modtage maksimalt fra samfundet, samtidig med
at han skoser andre der ikke vil arbejde, gør ham til jaget vildt
hele året -så om du anser mig for at være dannet eller ej, rager
mig en høstblomst - du kommer jo selv med spydigheder om mig, så
stik du hellere piben ind, Karl Smart.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 06-11-11 18:56

On Sun, 6 Nov 2011 16:39:33 +0100, wilstrup wrote:

> Folk der som kontanthjælpsbumsen forsøger at undgå at arbejde,
> men blot ønsker at modtage maksimalt fra samfundet, samtidig med
> at han skoser andre der ikke vil arbejde,

En løgn bliver ikke mindre løgn af at blive gentaget.

> gør ham til jaget vildt
> hele året

Kun for tosser, der betragter ofre for arbejdsulykker for jaget vildt.

> -så om du anser mig for at være dannet eller ej, rager
> mig en høstblomst - du kommer jo selv med spydigheder om mig, så
> stik du hellere piben ind, Karl Smart.

Hvad med at holde mig udenfor dine indlæg, når du ikke har evner til at
argumentere åbent, din vatp....nisse.

Fra : GoGoGo

Dato : 06-11-11 23:28

On Sun, 6 Nov 2011 18:56:22 +0100, Steen A. Thomsen wrote:

> Hvad med at holde mig udenfor dine indlæg, når du ikke har evner til at
> argumentere åbent, din vatp....nisse.

Er Arne Wilstrup begyndt at bruge AIOE.org?

--
/Go

Fra : wilstrup

Dato : 07-11-11 01:25

> Er Arne Wilstrup begyndt at bruge AIOE.org?

Hvad er det din syge konspiratoriske afart af en hjerne får ud af
det? Jeg har benyttet mig af aioe.org i forholdsvis lang tid -
det er måneder siden jeg OGSÅ anvendte den udbyder - men i
modsætning til hvad du forsøger at få ud af det, så bemærkes det
at jeg anvender eget navn hos hver udbyder jeg anvender - så hvor
vil du hen med det, Ludderludvig?

Fra : GoGoGo

Dato : 07-11-11 01:31

On Mon, 7 Nov 2011 01:24:34 +0100, wilstrup wrote:

> [...]
> modsætning til hvad du forsøger at få ud af det, så bemærkes det
> at jeg anvender eget navn hos hver udbyder jeg anvender - så hvor

Du er taget med bukserne nede, hvor er det trist at en ældre mand sidder og
poster fra div. udbydere under alle mulige navne, for så at give andre
skylden.

--
/Go

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 07-11-11 13:27

"GoGoGo" <go@go.gogo> skrev i en meddelelse

> Du er taget med bukserne nede, hvor er det trist at en ældre mand
> sidder og poster fra div. udbydere under alle mulige navne, for så at
> give andre skylden.

Hold nu kæft, din latterlige nar, Ludvig Nielsen, der er ikke een
millimeters tvivl om at der kun er en enkelt stjernepsykopat her i
dk.politik som anvender Astraweb. Tag nu bare at indrømme det, dit
latterlige kræ, det er sgu da en ren ynk at se dine besynderlige krumspring
for at undgå sandheden om dine perverterede misbrug af andre debattørers
navne og ID samt dine konstante navneskift og trollerier. Hvem fanden tror
du at du narer, andre end dig selv, dit latterlige kryb af et hjernedødt
ådsel ?

Fra : GoGoGo

Dato : 06-11-11 03:01

Datemas.de) wrote:

> ...i forbindelse med J-dag og næsten ingen indlæg fra højrerabiate i
> dk.politik. Mon der er noget sammenhæng i det...?
>
> http://politiken.dk/indland/ECE1441987/julebryggen-udloeser-masser-af-ballade-over-hele-landet/

Nu tvinges jeg til aå spørge. Hvad har det med politik at skaffe?

Du Kim er jo den første til at stille selv samme spørgsmål, når andre
formaster sig til at gå OT.

/Go

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 06-11-11 19:38

> Nu tvinges jeg til aå spørge. Hvad har det med politik at skaffe?

Intet, Ludvig Nielsen, ligesom alle dine trolle-indlæg heller ikke har en
skid med politik at gøre, det er kun ballade for din egen morskabs skyld, er
vi enige ?

Fra : GoGoGo

Dato : 06-11-11 23:26

On Sun, 6 Nov 2011 19:37:37 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Intet, Ludvig Nielsen, ligesom alle dine trolle-indlæg heller ikke har en
> skid med politik at gøre, det er kun ballade for din egen morskabs skyld, er
> vi enige ?

Hvorfor prøver du a snakke uden om, du opretter et ikke politisk indlæg, og
jeg spørger dig helt på samme måde som du spørger alle andre. Men du
magtede altså ikke at forsvare dit eget indlæg - Ikke overraskende.

jeg er gammel på usenet, men jeg er desværre ikke den ven du leder så
desperat efter.

--
/Go

Fra : Peter Heide

Dato : 06-11-11 03:30

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i meddelelsen news:Am8tq.10335$D86.3479@newsfe21.ams2...
> ...i forbindelse med J-dag og næsten ingen indlæg fra højrerabiate i
> dk.politik. Mon der er noget sammenhæng i det...?
>
> http://politiken.dk/indland/ECE1441987/julebryggen-udloeser-masser-af-ballade-over-hele-landet/

Puha - Ingen sammenhæng - jeg drak alt for meget af det tynde rævepis da
det ankom til lokale , godt over midnat - og flere efter. Jeg har det sådan
med J-dag at jeg drikker mig fra vid og sans i julebryg og dagen efter har
jeg kanon-tømmermænd og har absolut ingen ide om hvad jeg har fortaget mig
i nattens løb, efter et vist punkt . Jeg er ikke een af dem der har lavet
ballade. Jeg husker det ihverttilfælde ikke, men J-dag skal der holdes fast
ved. En festlig dansk (ny) tradition til at drikke sig æske stiv og alle
nikker anerkendende dagen efter : det er jo bare J-DAG .

Hurra for porno og J-dagen !

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 07-11-11 01:22

wrote:

> ...i forbindelse med J-dag og næsten ingen indlæg fra højrerabiate i
> dk.politik. Mon der er noget sammenhæng i det...?

> [...]

Folk, uanset politisk ståsted, drikker for meget juleøl på J-dag og
nogle stykker kan ikke styre branderten. Samme historie med P-dag og
sådan har det været sålænge tilbage som jeg kan huske.
Har det noget med politik at gøre? Ikke mig bekendt.
--
Jesper
Hvad udad tabes skal indad vindes.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 07-11-11 13:37

""Jesper Ørsted"" <shefan@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sådan har det været sålænge tilbage som jeg kan huske.
> Har det noget med politik at gøre? Ikke mig bekendt.

Det er da muligt at du har ret, jeg undrede mig bare lidt og syntes at jeg
lige ville "lufte mine observationer".

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 07-11-11 13:38

On Mon, 7 Nov 2011 13:36:52 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Det er da muligt at du har ret, jeg undrede mig bare lidt og syntes at jeg
> lige ville "lufte mine observationer".

Det hedder "fordomme", ikke "observationer".

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 07-11-11 14:05

> Det hedder "fordomme", ikke "observationer".

Nej nej, observationer er skam det helt rigtige ord.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 07-11-11 14:38

On Mon, 7 Nov 2011 14:05:22 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Nej nej, observationer er skam det helt rigtige ord.

Så er det dine øjne der er noget galt med.

Det er pudsigt at når der er helt stille (fra begge sider) herinde, så
mener du at det skyldes druk på højrefløjen. Tror du at venstrefløjen var
i kirke, siden der ikke kom indlæg fra den side.? )))

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 08-11-11 12:53

> [...]
> mener du at det skyldes druk på højrefløjen. Tror du at
> venstrefløjen var i kirke, siden der ikke kom indlæg fra den side.?

Nej jeg mener ikke noget, jeg laver en observation af manglende deltagelse
fra højrefjolsernes side på dk.politik på J-dag og så en masse ballade
landet over samme aften... Og så funderer jeg på om der skulle være et
sammenhæng... Du kan jo bruge argumentationen om at der er så få
højrerabiate på dk.politik at det naturligvis er noget vrøvl, så er den jo
klaret...

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 08-11-11 13:57

On Tue, 8 Nov 2011 12:52:43 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]
>
> Nej jeg mener ikke noget, jeg laver en observation af manglende deltagelse
> fra højrefjolsernes side på dk.politik på J-dag og så en masse ballade

Hvilket har lige så lidt med hinanden at gøre, som antallet af
solskinstimer på Bornholm og drengebørnsfødsler i Kina.

> [...]
> sammenhæng... Du kan jo bruge argumentationen om at der er så få
> højrerabiate på dk.politik at det naturligvis er noget vrøvl, så er den jo

Du mener altså at vås kan bruges som "argument" mod andet vås.