Kedsommelig død, grønsagsrisiko ved selvmo~
Fra : Bo Warming

Dato : 05-11-11 04:57

Kedsommelig død, grønsagsrisiko ved selvmord

Når min fremragende geniale neddæmpede debatindsats på
web-information.dk belønnes med udsmidning, så tænker jeg igen på
selvmord

Men risiko for halvt arbejde er for stor

Og måske er døden én stor kedsommelighed

   "Dying is a very dull, dreary affair. And my advice to you is
to have nothing whatever to do with it. " W. Somerset Maugham

20 syrere er netop døde I frihedskamp.

Måske de fleste af dem led længe som sårede før de fik fred

Og jeg er et smertepjok, så jeg må hanke op i mig selv. Hjælp mig med
kloge råd evt telefonisk

Nedtur er selvforstærkende. På Metropolitanskolen havde jeg en
klassekammerat med baby-face og kun jeg havde empati til at snakke
med dette mobningsoffer.

Men så klæbede han til dig.

Kinesernes markeds-fornuft undgår sådant

Har verden andre løsninger?

Nogle går igennem livet med håb på håb på håb
Jeg var vant til det, men ser nu mure og må sænke ambitionsniveau

Jeg må lappe på sorgen med ordsprog fx

"For enden af mørket er der uundgåeligt et lys. Camus

Jeg har ssamlet så mange gode citater at jeg synes der MÅ ligge en
bestseller i en syntese af dem fx:

    Stig kun ned i ensomhed, måske kommer du - hvem hved - gennem
ensomhedens port ud til noget frit og stort, og det fælles - store
fund - lå på ensomhedens bund.        Otto Gelsted.