Re: DNA-registrering af ikke-domfældte ~
Fra : gamledreng

Dato : 05-11-11 04:19

er du begyndt at drikke igen arne ?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 05-11-11 10:33

"gamledreng" <gamledreng@NoWhere> skrev i en meddelelse
news:4eb4ab07$0$31764$c3e8da3$52450513@news.astraweb.com
> er du begyndt at drikke igen arne ?

Ligesom dig selv, Ludvig Nielsen ?

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 05-11-11 19:42

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" skrev i meddelelsen

>"gamledreng" <gamledreng@NoWhere> skrev i en meddelelse
>
>Ligesom dig selv, Ludvig Nielsen ?

Ja, det må være skøre Ludvig Nielsen der troller her - han stiller mig et
spørgsmål som jeg ikke aner begrundelsen for. Muligvis har han svaret på Bo
Wamlings udgydelwser eller måske en helt anden, men jeg har intet haft at
skaffe med et evt. indlæg der med DNA-registering at gøre i denne omgang.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 07-11-11 13:34

"Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> svaret på Bo Wamlings udgydelwser eller måske en helt anden, men jeg
> har intet haft at skaffe med et evt. indlæg der med DNA-registering

Ludvig Nielsen har tilsyneladende en af sine maniske perioder hvor der
kommer en masse vrøvl og ballade i form af konstant skiften navn/e-mail-ID
hele tiden, misbruge andres navne/e-mail-ID, læssen tonsvis af nonsens ud på
dk.politik, der er jo ikke så meget nyt idet. På et eller andet tidspunkt
bliver han vel indlagt og så bliver der igen lidt ro på dk.politik.