NG Overdragelse?
Fra : kk

Dato : 04-11-11 19:52

Er det ikke lige før, at man kan overdrage denne NG til BW, og søge
oprettet en ny, hvor der diskuteres politik?
mvh
kk

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-11-11 20:25

kk <kru@nospammail.dk> skrev i meddelelsen
4eb4345f$0$56784$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Er det ikke lige før, at man kan overdrage denne NG til BW, og søge
> oprettet en ny, hvor der diskuteres politik?

BW er hverken værre eller bedre end så mange andre. F.eks. har du ved flere
lejligheder - herunder med starten på denne tråd - bidraget til, at gruppen
indeholder alt andet end politiske diskussioner.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 05-11-11 04:27

On Fri, 4 Nov 2011 20:25:12 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
>lejligheder - herunder med starten på denne tråd - bidraget til, at gruppen
>indeholder alt andet end politiske diskussioner.

Jeg ønsker ikke en overdraget ng men dialog - modspil så jeg kan lære
at tune mig ind på fællesskabet og se om mine sære synspunkter kan
modsiges

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 04-11-11 21:06

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse
> Er det ikke lige før, at man kan overdrage denne NG til BW, og søge
> oprettet en ny, hvor der diskuteres politik?
> mvh
> kk

Det BW beretter om er stor politik, og ikke andemad fra Christiansborg.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 04-11-11 21:27

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4eb44591$0$304$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> "kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Det BW beretter om er stor politik, og ikke andemad fra
> Christiansborg.

Ha ha ha...... Den var god, ganske enkelt dagens vits.

LOL LOL LOL

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 05-11-11 19:47

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" skrev i meddelelsen

>"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en
>meddelelse news:4eb44591$0$304$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

>Ha ha ha...... Den var god, ganske enkelt dagens vits.
>
>LOL LOL LOL

Ja, det er bestemt ikke kedeligt at høre fra den yderste højrefløj når de
forsøger at spille kloge - det er simpelthen grinagtigt

Fra : Bo Warming

Dato : 05-11-11 03:55

On Fri, 4 Nov 2011 21:05:38 +0100, "Kurt H. Nedergaard"
<kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote:

>"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse
>>

>Det BW beretter om er stor politik, og ikke andemad fra Christiansborg.

Tak for dine ord - ku du også forklare folk at der er fornuft i
straffrihed vedr drab på EGNE nyfødte børn

Folk tror jeg står alene om englemagersker osv.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 04-11-11 21:28

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

> Er det ikke lige før, at man kan overdrage denne NG til BW, og søge
> oprettet en ny, hvor der diskuteres politik?

Hvis du nu smed Bo Warming på kill-filter ligesom os andre i stedet for at
kommentere idioten hele tiden, så ville mange problemer være løst for dig
selv og ikke mindst os andre.

Fra : kk

Dato : 04-11-11 22:03

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) skrev den 11/4/2011:
> [...]
> kommentere idioten hele tiden, så ville mange problemer være løst for dig

Det heder;
Jeres svar er taget til efterretning!
mvh
kk

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 05-11-11 19:48

"kk" skrev i meddelelsen

>Det heder;

Hvad er det for nogle heder du taler om - dem i Nordjylland eller hvor?

Fra : kk

Dato : 05-11-11 20:54

Arne H. Wilstrup har bragt dette til os:
> "kk" skrev i meddelelsen

> Hvad er det for nogle heder du taler om - dem i Nordjylland eller hvor?

Når man nu ikke er den skarpeste kniv i skuffen, kan vel selv en
misforstået skolelærer acceptere en stavefejl i ny og næ??
mvh
kk :'(

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 06-11-11 02:28

"kk" skrev i meddelelsen

>Når man nu ikke er den skarpeste kniv i skuffen, kan vel selv en
>misforstået skolelærer acceptere en stavefejl i ny og næ??
>mvh
>kk :'(

Hvorfor tror du at jeg er misforstået?
Jeg ved at du ikke er den skarpeste kniv i skuffen - måske det er derfor du
stadig argumenterer med Bo Wamling? Når du gør det, så er der jo
tilsyneladende ingen grænser for din naivitet og dumhed, hvilket stemmer
meget godt med dit udsagn om at du ikke er den skarpeste kniv i skuffen, den
første cykel på Månen eller den stiveste pik i saunaen.

Fra : Snuden

Dato : 05-11-11 11:54

On Fri, 04 Nov 2011 19:52:24 +0100, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

>Er det ikke lige før, at man kan overdrage denne NG til BW, og søge
>oprettet en ny, hvor der diskuteres politik?

Hvis jeg ikke husker meget galt, så har BW allerede sin egen gruppe.
Bortset fra det er der masser af tågehorn herinde, om hvem man kunne
gøre sig samme overvejelser. Det sker desværre temmelig ofte, at
fornuftige diskussion ender med personlige angreb.