Spotify vs. Grooveshark
Fra : Ukendt

Dato : 04-11-11 22:59

Har Spotify også en indstilling hvor man kan høre det mest populære
musik ligesom fx Grooveshark har?

Fra : Steen

Dato : 04-11-11 23:39

On 2011-11-04 21:59:14 +0000, Martin Pedersen said:

> Har Spotify også en indstilling hvor man kan høre det mest populære
> musik ligesom fx Grooveshark har?

Digster din ven i den henseende. Jeg bruger dog mest Spotify til at
finde ny musik.
Find et af dine favoritbands, og klik på "Related artists"
--
Steen

Fra : Steen

Dato : 04-11-11 23:44

On 2011-11-04 22:39:20 +0000, Steen said:

> Digster din ven i den henseende. Jeg bruger dog mest Spotify til at
> finde ny musik.
> Find et af dine favoritbands, og klik på "Related artists"

Lige nu er jeg ret hooked på Moreland & Arbuckle – The Brown Bomber
--
Steen

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-11 02:36

Den 04-11-2011 23:43, Steen skrev:

> Lige nu er jeg ret hooked på Moreland & Arbuckle – The Brown Bomber

Ja man opdager hele tiden ny musik, jeg hører meget LMFAO med Sexy And I
Know It og Skrillex med Scary Monsters And Nice Sprites og Foster The
People med Pumped Up Kicks

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-11 02:32

Den 04-11-2011 23:39, Steen skrev:
> Digster din ven i den henseende. Jeg bruger dog mest Spotify til at
> finde ny musik.
> Find et af dine favoritbands, og klik på "Related artists"

Men har Spotify slet ikke en mulighed for at vise de mest streamede
sange for den seneste måned fx?

Fra : Steen

Dato : 05-11-11 10:35

Martin Pedersen <-> wrote:

> Men har Spotify slet ikke en mulighed for at vise de mest streamede
> sange for den seneste måned fx?

Har du overhovedet tjekket digster?
--
Steen

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-11 19:05

Den 05-11-2011 10:35, Steen skrev:
> Har du overhovedet tjekket digster?

Nej, men der er fordi at jeg SKAL bruge Spotify... den skal køre over
min Sonos som direkte understøtter Spotify men kun Premium.
Men jeg må jo prøve med den gratis Spotify og se hvad den kan først, jeg
håbede bare at nogen herinde havde et svar

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-11 12:30

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Digster din ven i den henseende. Jeg bruger dog mest Spotify til at finde
> ny musik.
> Find et af dine favoritbands, og klik på "Related artists"

Jeg foretrækker http://last.fm foran dem begge, når det gælder streaming af
musik inden for genrer og "related"

Fra : Carl Drud

Dato : 05-11-11 17:41