Søge efter apps på dansk i Appsto
Fra : Kurt Hansen

Dato : 05-11-11 10:30

Hvordan kan jeg søge efter apps i Appstore der har dansk interface? Skal
finde nogle småprogrammer, kortspil og lignende til min gamle mor.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 05-11-11 09:55

Kurt Hansen <kurt@ugyldig.invalid> wrote:

> Hvordan kan jeg søge efter apps i Appstore der har dansk interface? Skal
> finde nogle småprogrammer, kortspil og lignende til min gamle mor.

Godt nok ikke et direkte svar på dit spørgsmål, men på

<http://www.mothsoft.dk/andres.html>

forsøger jeg at samle et overblik over dansk-talende software til Mac
OS X.

Listen er nok langtfra komplet, men lad mig citere fra Tom Lehrer's,
"The Elements"

"These are the ones of which the news have come to Harvard,
and there may be many others, but they haven't been discavard."

Mogens Thyregod
www.mothsoft.dk
moth@mothsoft.dk

Fra : Lyrik

Dato : 05-11-11 20:45

Den 05/11/11 09.54, Mogens Thyregod skrev:

> [...]
>
> "These are the ones of which the news have come to Harvard,
> and there may be many others, but they haven't been discavard."

,,,,,,,,,,,,,

Tak skal du have! "HimmelBar" giver jo Lion på Snow!

MvH
Jens

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 05-11-11 23:23

Mogens Thyregod <moth@mothsoft.dk> wrote:

> [...]
>
> "These are the ones of which the news have come to Harvard,
> and there may be many others, but they haven't been discavard."

Der er en Apple der hedder Danske Apps....

Den skulle give dig det du leder efter...

H.

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 06-11-11 08:50

> [...]
>
> "These are the ones of which the news have come to Harvard,
> and there may be many others, but they haven't been discavard."

Der er en App der hedder Danske Apps....

Fra : Henrik Münster

Dato : 05-11-11 22:07

Kurt Hansen <kurt@ugyldig.invalid> wrote:

> Hvordan kan jeg søge efter apps i Appstore der har dansk interface? Skal
> finde nogle småprogrammer, kortspil og lignende til min gamle mor.

I starten gjorde jeg det, at jeg søgte på "danish" eller "dansk".
Desværre er der efterhånden så mange apps, at det bliver helt
uoverskueligt. Det er mest ordbøger, der dukker op. Hvis du kender en
bestemt type som f.eks. kortspil, kan du jo søge på dem, og så selv se
dem igennem efter dansk sprog.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-11-11 22:24

> [...]
> uoverskueligt. Det er mest ordbøger, der dukker op. Hvis du kender en
> bestemt type som f.eks. kortspil, kan du jo søge på dem, og så selv se

Istedet fot at søge direkte i App Store kan man også prøve at søge her.

<http://appshopper.com/>

/thomas