Øv + tabt iPhone = knust glas
Fra : Steen

Dato : 04-11-11 15:50

Hvor uheldig kan det betale sig at være.
En to-tre uger gammel iPhone faldt på jorden i dag, og glasset fik en
lang revne.
Nogen der ved hvor man kan få skiftet glasset?
--
Steen

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 04-11-11 16:25

isteen@gmail.com (Steen) writes:

> Hvor uheldig kan det betale sig at være.
> En to-tre uger gammel iPhone faldt på jorden i dag, og glasset fik en
> lang revne.
> Nogen der ved hvor man kan få skiftet glasset?

Den er næsten ny. Du kan tage med i dine prisovervejelser hvorvidt
garantien bevares af reperationen eller ej.

Herudover kan jeg seriøst anbefale et cover. De gode gør telefonen
mindre følsom overfor den slags.

Fra : Snorre Berg

Dato : 04-11-11 18:36

Den 04.11.11 16:24, skrev Thorbjørn Ravn Andersen, 20111104:
> Herudover kan jeg seriøst anbefale et cover. De gode gør telefonen
> mindre følsom overfor den slags.

De gør den dessverre mindre følsom for berøring også. ;)

Fra : Pico

Dato : 04-11-11 19:36

Den 04-11-2011 18:35, Snorre Berg skrev:

> De gør den dessverre mindre følsom for berøring også. ;)

Hvordan mener du ??
Et cover der sidder udenom rammen og på bagsiden gør da ikke telefonen
berøringsfølsom.
Se evt. http://www.coolpriser.dk/shop/iphone-4-cover-216c1.html
,forsiden er da stadig berøringsfølsom.

--
MVH
Pico

Fra : Snorre Berg

Dato : 05-11-11 10:51

Den 04.11.11 19:35, skrev Pico:

> Hvordan mener du ??
> Et cover der sidder udenom rammen og på bagsiden gør da ikke telefonen
> [...]
Jeg har et cover som omslutter hele telefonen med unntak av
tilslutninger, kamera og knapper. Det dekker også skjermen og gjør den
noe mindre mottagelig for berøring. Til gjengjeld beskytter det
telenonen bedre enn de fleste andre cover jeg har sett.

Fra : Lyrik

Dato : 04-11-11 17:14

Den 04/11/11 15.50, Steen skrev:
> Hvor uheldig kan det betale sig at være.
> En to-tre uger gammel iPhone faldt på jorden i dag, og glasset fik en
> lang revne.
> Nogen der ved hvor man kan få skiftet glasset?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Jeg fandt denne:
http://www.iphone112.dk/reparationer/iphone/

Har du talt med din husstandsforsikring? Somme tider kan det betale sig.

MvH
Jens

Fra : Steen

Dato : 04-11-11 20:39

Lyrik <jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
> http://www.iphone112.dk/reparationer/iphone/
>
> Har du talt med din husstandsforsikring? Somme tider kan det betale sig.

Tak for linket Jens. Jeg har ikke tjekket med forsikringen, men der vil
jeg da lige overveje
--
Steen

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 04-11-11 19:56

Snorre Berg <snorreberg@gmail.com> writes:

> De gør den dessverre mindre følsom for berøring også. ;)

Ikke sådan en plastikflade over glasset men et hårdt hylster udenom de
dele der ikke skal røres ved - især kanterne er det vigtigt med.

Fra : Steen

Dato : 05-11-11 11:09

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Hvor uheldig kan det betale sig at være.
> En to-tre uger gammel iPhone faldt på jorden i dag, og glasset fik en
> lang revne.
> Nogen der ved hvor man kan få skiftet glasset?

Har fundet Phone-Mester på Vester Farimagsgade 6 KBH V.
Han skifter glas for 300,-
Google Street angiver dog adressen som en 7-11 kiosk...

--
Steen