Logos bible software
Fra : Ole Madsen

Dato : 03-11-11 20:50

Vil lige smide en link

http://www.logos.com/basepackages#demo

sådan, det var nemt

se videoen, det er et utroligt godt program, man kan afbetale over et år

forsiden skifter hver dag i programmet, man kan købe tons af gode og solide
(tror jeg) bøger, oversættelser, kommentarere, lexikons

når jeg får lidt rum i min økonomi, så skal jeg have det, surf rundt på
siden, der er mange spændende tilføjelser til programmet

Ole

Fra : Ole Madsen

Dato : 11-11-11 14:13

"Ole Madsen" <o-madsen@privat.dk> skrev i meddelelsen
> Vil lige smide en link
>
> http://www.logos.com/basepackages#demo

hvis i er venner med bibelselskabet på facebook, så tjek dem ud, det ser ud
til at de snart annoncere at de har lavet et computer program, de nævner
tablets, mobiltelefoner, computer som noget man kan se deres bibel på på
bogforum

håber snart de viser noget

Ole

Fra : Vidal

Dato : 11-11-11 15:36

Den 11-11-2011 14:13, Ole Madsen skrev:

> [...]
> mobiltelefoner, computer som noget man kan se deres bibel på på bogforum

Jeg har flere gange været efter dem, fordi man ikke kan
få en dansk udgave af biblen til sin læse 'dims'. Jeg
har selv en Kindle.

De lover det kommer snart, men antyder også, det bliver
temmeligt dyrt, hvilket er lidt urimeligt, når de findes
i utallige gratis udgaver på engelsk, tysk og fransk.

Men lad os se.

Fra : Ole Madsen

Dato : 11-11-11 15:44

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> temmeligt dyrt, hvilket er lidt urimeligt, når de findes
> i utallige gratis udgaver på engelsk, tysk og fransk.

de har lige skrevet på væggen til mit spørgsmål at de annoncere det til den
brede offentlighed senere her i måneden
hvad mener du med antyder, noget prisleje?

Ole

Fra : Vidal

Dato : 11-11-11 16:08

Den 11-11-2011 15:44, Ole Madsen skrev:

> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> de har lige skrevet på væggen til mit spørgsmål at de annoncere det til den
> brede offentlighed senere her i måneden
> hvad mener du med antyder, noget prisleje?

De skrev til mig:

Bibelselskabet arbejder som beskrevet i ovennævnte artikel på en række digitale
projekter. I første omgang Bibelen på iPhone og iPad, og siden kommer andre
løsninger på markedet. Det skal gøres omhyggeligt, og derfor kommer de (ikke
billige) tiltag over tid."