Nabo Politik
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-11-11 10:46

Min mobil telefon rapporterede lige at den fandt
et aabent netvaerk, men da jeg kiggede, var der kun
mine to naboere' s(som jeg selv har sat op, begge to
lukkede og med navne der ligner noget der er kommet
ud af en password generator)

Og saa en med standard navnet "dlink"(ogsaa lukket)
men ikke noget aabent(det kan vaere det var en der
koerte eller floej forbi!)

Jeg har overvejet at spoerge mine naboer om at leje mig
ind paa deres forbindelser
(det ville vaere meget rart med Wifi istedet for 3G, men jeg
tror det er imod TDC' s TOS at vidersaelge forbindelse til andre)

Desuden har jeg paa fornemmelsen at jeg ikke er helt saa populaer
socialt, det kan godt vaere det bare er en fornemmelse!

Sane Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 04-11-11 00:38

On Thu, 3 Nov 2011 09:46:07 -0700 (PDT), Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> [...]
>
>Desuden har jeg paa fornemmelsen at jeg ikke er helt saa populaer
>socialt, det kan godt vaere det bare er en fornemmelse!

Ring til mig på 35861000 - jeg er lidt ensom , gør en god gerning