Efterlysning af link til side med katte de~
Fra : Heidi

Dato : 03-11-11 17:15

Hej :)

Jeg erindre at får lang tid siden var der et link, til en side, hvor man
havde indrettet en stue med hylder hele vejen rundt under loftet i
forskellige niveauer, så kattene kunne drøne rundt. Nogen der har/kan
huske/finde linket?

--
Venlig hilsen Heidi
http://tullebo.dk

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 04-11-11 03:56

Den 03-11-2011 17:15, Heidi skrev:
> [...]
> havde indrettet en stue med hylder hele vejen rundt under loftet i
> forskellige niveauer, så kattene kunne drøne rundt. Nogen der har/kan

Noget i denne retning?

http://www.ikeahackers.net/2011/08/ceiling-kitteh-new-hideout.html ?

vh

Bjarne

Fra : Anelise

Dato : 04-11-11 10:12

"Bjarne S Nielsen" <bruger@eksempel.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Noget i denne retning?
>
> http://www.ikeahackers.net/2011/08/ceiling-kitteh-new-hideout.html ?
>
> vh
>
> Bjarne

nej Bjarne, det er ikke den.
Jeg har også set den side, Heidi nævner, men det er mange år siden, og jeg
har nu ledt efter den, men kan ikke finde den.
Jeg mener, det var et (amerikansk ?) par, der havde lavet en hylde ca. 30 cm
under loftet i hele værelset i forskellige niveauer, der var forbundet med
"trappestiger", der var vist også en diagonal hylde, der gik fra hjørne til
hjørne i rummet.
Man skal være - eller kende - noget af en handyman for at kunne lave det, så
det bliver pænt at se på.

mvh Anelise

Fra : Allan G

Dato : 04-11-11 11:04

"Heidi" <FJERNDETTEpost@tullebo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> havde indrettet en stue med hylder hele vejen rundt under loftet i
> forskellige niveauer, så kattene kunne drøne rundt. Nogen der har/kan

Det er sikkert ikke lige dette link, men her er der virkeligt gjort noget ud
af det.

http://animal.discovery.com/videos/must-love-cats-1-the-fur-kids.html

Nu er det ikke hele udsendelsen, der blev vist meget merer.

Der var engang en på hjemmesiden der havde inrettet en lille lejlighed/rum
på den måde, men lige hvem det var husker jeg ikke

Mvh Allan

Fra : Anelise

Dato : 04-11-11 11:37

> [...]
>
> Der var engang en på hjemmesiden der havde inrettet en lille lejlighed/rum
> på den måde, men lige hvem det var husker jeg ikke

Ja, Allan, det var noget i den stil, jeg huskede.
Jeg håber, Heidi har mod på noget lignende - så vil der ikke være
grænser for, hvor mange nødstedte killinger, hun kan tage imod

venlig hilsen,
Anelise

Fra : Heidi

Dato : 07-11-11 22:24

> Det er sikkert ikke lige dette link, men her er der virkeligt gjort noget
> ud af det.
>
> http://animal.discovery.com/videos/must-love-cats-1-the-fur-kids.html

Woooooow...det er seriøst genialt og flot lavet....

Tak for det link Allan!!

Fra : Tick-Tag

Dato : 04-11-11 08:39

On 3 Nov., 17:15, "Heidi" <FJERNDETTEp...@tullebo.dk> wrote:
> [...]
> havde indrettet en stue med hylder  hele vejen rundt under loftet i
> forskellige niveauer, så kattene kunne drøne rundt. Nogen der har/kan

Jeg vil næsten vædde på at du tænker på KatWallks http://www.katwallks.com/

Helle Andersen
Tick-Tag Abyssiniere

Fra : Heidi

Dato : 07-11-11 22:24

<klip>Jeg vil næsten vædde på at du tænker på KatWallks
http://www.katwallks.com/
Helle Andersen
Tick-Tag Abyssiniere
</klip>

Niks, men det er godt nogle lækre ting de har!!!
Tusind tak for linket

--
Venlig hilsen Heidi
http://tullebo.dk