2000-stilling-bortsparelse i Danske Bank e~
Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-11 10:17

2000-stilling-bortsparelse i Danske Bank er nok for lidt, for når
selvangivelsen er på computer så kan nok én bankansat med adgang til
den database afgøre hvem man bør turde udlåne til, retfærdigt og uden
kreditforening-dobbeltarbejde

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-11 14:26

Hjemme-selvmord m eksplosiv istf piller?Hvormange af de 2000 der skal
fyres , vil nu begå selvmord?
Da min far ramtes af fyringsrunde på firmaet hvor han havde været
ansat en menneskealder, overvejede han og kollegaingeniører selvmord
og beregnede på grill og kulilte, hængningsknuder osv
I dag læses om pensionister i Georgia der vil lave terror med bombe og
gift. Der er stor hæder til Holland,Belgien,Sveits der nu tilbyder
dødspiller.Men får du recept fra en venlig dansk læge, kan det spores
fra dit lig til ham.
Folk køber Lattergas og Helium på nettet til hurtig kvælningsdød
Mon ikke fremtidens metode blir et brev plastisk sprængstof med
tilhørende detonator, klæbet til tindingen. Eller et stort kanonslag i
munden?