Slette efter Import?
Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 02-11-11 23:36

Har importeret filmklip og billeder fra min iPhone 4 til iPhoto.

Efter import svarede jeg BEVAR fotos i stedet for SLET fotos.

Ville lige ha en kopi uafhængig af iPhoto gennem PhoneView. Det er nu
gjort, men hvordan dælen sletter jeg så billederne på iPhonen nu???

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 02-11-11 23:50

On Wed, 2 Nov 2011 23:36:05 +0100, <Henrik Silkeborg> wrote:
> [...]
>
> Ville lige ha en kopi uafhængig af iPhoto gennem PhoneView. Det er nu
> gjort, men hvordan dælen sletter jeg så billederne på iPhonen nu???

Image Capture appen gjør sikkert jobben så lenge telefonen er koblet til
maskinen.
--
Tor Einar Samdahl
"As usual I haven't really thought this out"

Fra : thohei

Dato : 03-11-11 01:31

On Nov 2, 11:49 pm, Tor Einar Samdahl
<tei...@online.no.vil.itj.ha.no.spam> wrote:

> [...]
> --
> Tor Einar Samdahl
> "As usual I haven't really thought this out"

.....og hvis du vil gøre det direkte på iPhonen: vælg camera roll sådan
at du kan se alle billederne i miniature. Øverst til højre er der en
kasse med en pil der peger mod højre. Tryk på den så kan du vælge
multible billeder og slette dem.

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 03-11-11 08:56

thohei <heinesen@mail.dk> wrote:

> [...]
> at du kan se alle billederne i miniature. Øverst til højre er der en
> kasse med en pil der peger mod højre. Tryk på den så kan du vælge

Ok, tak (:

H.