Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Størrelse på ccd
Fra : Kaj E. Sørensen

Dato : 02-11-11 16:18

Er der nogen her, som kan forklare, hvordan man omregner de tal , man ofte
ser ccd-er opgivet i til mm? F. eks 1/1.7, som er målet på G 12s ccd

Venlig hilsen
Kaj

Fra : Mogens Hansen

Dato : 02-11-11 17:28

http://en.wikipedia.org/wiki/Sensor_size#Compact_digital_camera_formats

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Kaj

Dato : 03-11-11 17:22

"Mogens Hansen" <mogens_h@dk-online.dk> skrev i meddelelsen

> "Kaj E. Sørensen" <kasorklatten@mail.dk> wrote in message

> [...]

Tak, det var lige det, jeg havde brug for.

Venlig hilsen
Kaj