Slå "preview pane" fra i mail
Fra : jagge

Dato : 02-11-11 22:17

Hey

En del af mit arbejdsflow med mails er at jeg får flere en jeg kan
håndtere her og nu.

Det er ofte situationen så jeg har brug for at drøne overskrifter /
indhold igennem hurtigt ala preview mode UDEN at markere dem som læst.

Jeg kan ikke finde ud af at ændre visningsmåden. Som det er nu så sker
der det at hvis jeg sletter en mail i oversigten, så springer den til
næste mail der makeres som læst fordi inholdet vises i vinduet til
højre.

Ret irreterende, hvordan slår jeg det fra ?

MVH

Jakob

Fra : Henrik Münster

Dato : 02-11-11 22:36

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> [...]
> højre.
>
> Ret irreterende, hvordan slår jeg det fra ?

Som altid: Dobbeltklik på linien mellem oversigten og preview pane.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Kurt Hansen

Dato : 03-11-11 07:04

Den 02/11/11 22.35, Henrik Münster skrev:

> Som altid: Dobbeltklik på linien mellem oversigten og preview pane.

Det skulle da lige prøves ... bare for sjov. Jo, det virker, men hvordan
pokker får man det tilbage igen? Har ligget i menuerne og under
indstillinger, men kan ikke finde noget.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Kurt Hansen

Dato : 03-11-11 07:07

Den 03/11/11 07.04, Kurt Hansen skrev:

> Det skulle da lige prøves ... bare for sjov. Jo, det virker, men hvordan
> pokker får man det tilbage igen? Har ligget i menuerne og under
> indstillinger, men kan ikke finde noget.

Ok, fandt skillerummet helt ned i bunden
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Henrik Münster

Dato : 04-11-11 00:34

Kurt Hansen <kurt@ugyldig.invalid> wrote:

> Ok, fandt skillerummet helt ned i bunden

Fint. Man kan både dobbeltklikke på linien i eller trække i den.
Funktionen fungerer både i den hidtidige Mail og den nye i Lion. Her er
linien bare lodret i stedet for vandret.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : jagge

Dato : 05-11-11 09:40

> Fint. Man kan både dobbeltklikke på linien i eller trække i den.
> Funktionen fungerer både i den hidtidige Mail og den nye i Lion. Her er
> linien bare lodret i stedet for vandret.

Fedt tak for hjælpen.

MVH

Jakob

Fra : jagge

Dato : 03-11-11 20:12

> Som altid: Dobbeltklik på linien mellem oversigten og preview pane.

Jeg kan ikke få det til at funge. Jeg har tre rækker af vinduer fra
venstre mod højre, 1) oversigt over postkasser 2) en blok med
overskrifter og det første af mailen i listeform 3) et stort felt med
inhold fra den mail der nu er markeret.

Hvis jeg har markeret en mail i det midterste felt bliver den markeret
som læst UDEN at jeg åbner den op så mailen får sit eget vindue.

Det er det der undrer mig. Jeg går ud fra at jeg skal slå preview pane
fra men kan ikke finde den option.

MVH

Jakob

Fra : jagge

Dato : 03-11-11 20:12

> Som altid: Dobbeltklik på linien mellem oversigten og preview pane.

Damn nu fattede jeg den temmeligt hemmelige funktion. Men tak, det
virkede jo.

MVH

Jakob