Filmklip fra iPhone 4 til iPhoto og videre~
Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 02-11-11 20:33

Hvordan får jeg de film som jeg har liggende i iPhoto over i iMovie?

H.

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 02-11-11 20:44

On Wed, 2 Nov 2011 20:33:19 +0100, <Henrik Silkeborg> wrote:
> Hvordan får jeg de film som jeg har liggende i iPhoto over i iMovie?

Skal vel se iPhoto Videos som kilde under Event Library i iMovie (dette
er siste versjon av iLife).

--
Tor Einar Samdahl
"As usual I haven't really thought this out"

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 02-11-11 21:49

On 2011-11-02 19:44:03 +0000, Tor Einar Samdahl said:

> Skal vel se iPhoto Videos som kilde under Event Library i iMovie (dette
> er siste versjon av iLife).

Blank, kan ikke finde noget i menuerne, har kigget alt igennem...

Event Library? Det står der er intet om?

Har nyeste version af iMovie og iPhoto og på dansk.

Noget jeg har overset?

H.

Fra : Lyrik

Dato : 02-11-11 22:06

Den 02/11/11 21.48, Henrik skrev:

> [...]
>
> Event Library? Det står der er intet om?
>
> Har nyeste version af iMovie og iPhoto og på dansk.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Det skulle man tro!
Når du har "iMovie" åben, så ser du "Begivenhedsbibliotek" nederst til
venstre,-øverst i ruden!
Der står:"Sidste import". Nedenunder står:
"iPhoto-videoer"

Tryk på denne terminologi og voila! Du finder det nomenklaturen angiver,
altså:"iPhoto-videoer"

Når du åbner iMovie fortæller den at den skal bruge lidt tid til at
katalogisere disse iPhoto videoer, skal den gøre det nu!
Ved tryk på :"Skid hul i det, jeg gider ikke vente!" forhindrer du den i
at opdatere iPhoto videoerne. De kan derefter gå i glemmebogen!

MvH
Jens

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 02-11-11 23:33

On 2011-11-02 21:05:54 +0000, Lyrik said:

> [...]
> Ved tryk på :"Skid hul i det, jeg gider ikke vente!" forhindrer du den
> i at opdatere iPhoto videoerne. De kan derefter gå i glemmebogen!

Takker, det var nemt, men havde overhovedet ikke forestillet mig at det
skulle ligge der... (-:

H.

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 02-11-11 22:05

On Wed, 2 Nov 2011 21:48:56 +0100, <Henrik Silkeborg> wrote:
> Event Library? Det står der er intet om?

Du har en knapp med en stjerne nederst til venstre som viser eller
skjuler den.